Diagnosoikaa mut
Olen todella epävarma. Toisia ihmisiä silmiin katsominen vaivaannuttaa ja on kiusallista, vieraille puhuessa tai koulussa kysymykseen vastatessa usein änkytän. Ulkona en osaa puhua esim. miehille. Pidän itseäni paljon rumempana kuin muita.
Käytän päivittäin paljon aikaa muiden naisten kuvien katseluun ja vertailen itseäni näihin. Yritän meikata ja pukeutua trendikkäästi, mutta en ole koskaan tyytyväinen itseeni.
Olen onnettomassa parisuhteessa, koska en uskalla erota koska olen varma etten ikinä löydä enää ketään. En uskalla olla yksin. En koe pärjääväni yksin.
Koen olevani aina huonompi kuin muut. En uskalla yrittää mitään, koska epäonnistun aina. Epäonnistumiset ja virheet lannistavat minut täysin. Yritän myös aina miellyttää muita enkä osaa sanoa "ei".
Lisäksi häpeän itseäni oikeastaan jatkuvasti :(
Kommentit (6)
Sulla on hyvin negatiivinen kuva itsestäsi ja käytät paljon aikaa pohtimiseen. En mä osaa sanoa muuta kuin että rohkeasti vaan mukaan uusiin haasteisiin ja toivottavasti löydät jotain muuta ajateltavaa ja jotain mihin keskittyä.
Kiitos kommenteista. En kyllä ehkä koe olevani masentunut? Tai sitten olen ollut masentunut koko elämäni.
Ap
Diagnoosi: Luuseri
Hoitomuoto: Amputoidaan pää
Vierailija kirjoitti:
Diagnoosi: Luuseri
Hoitomuoto: Amputoidaan pää
Kannattaa miettiä kaksi kertaa kirjoittaessa tuollaisia kommentteja. Joku voi oikeasti tehdä vaikka itsemurhan tuollaisen jälkeen.
Keskivaikea masennus ja läheisriippuvuus.