Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihi mieheni valittaa teinin suihkuista

Vierailija
06.11.2016 |

Minä maksan kyllä tasan puolet vedestä. Tytär käy päivittäin suihkussa, se on tarpeen urheilijalle ja kun hormonitoiminta on alkanut plus lievä atopia joka pahenee jos hikeä ei viruuta pois. Tästä tapeltu varmaan vuosi kun ukko vaan nalkuttaa. Oon jättäny ny sitten itseni pesut kahden viikon ajan vähemmälle ja mies valittaa miksi alapää haisee oudolle. Vastasin, että eihän täällä saa herran mukaan peseytyä kuin kolme kertaa viikossa. Lapsellista tiedän, mutta miten tää muutenkaan ratkaistaisiin, kun ei tunnu ymmärtävän tyttöä yhtään. Neuvoja? Ei oo puhuttu kahteen päivän tapahtuneen jälkeen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää kylmää vettä niin suihkussa käynti vähenee luonnollisesti.

Vierailija
2/5 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää että pesee alapään,koko kroppaa on turha hinkata joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala säännöstellä itse kaikkea muuta. Snap, telkku kiinni, valot pois, eipäs tuhlata sähköä kun voi istua hämärässäkin. Vessapaperirulla kannattaa leikata keskeltä puoliksi, pyyhkiytyy se arse kapeemmallakin. Kahvista saa enempi irti kun keittelee laihempaa. Lämmöt veks ja vaatetta päälle. Niitä ei sitten turhan takia pyykissä lutrata. Pullosta sampoota saa varmaan kolme litraa laimentamalla. Kännykkä pitää ladata töissä. Imurin sijaan voi lakaista roskat. Miksi käyttää autoa kun pyöräily on ilmaista. Kattos kun mä otin parsien sun villapuseron, ei kyllä ollu kun vihreetä lankaa, mutta ei kai se harmaassa pahalta näytä. Jääkaappi on turhaan päällä, kun talvella säilyy sapuskat hangessa ihan hyvin. Vihanneksia ei tarvii tähän vuodenaikaan edes ostaa. Puuroa saa joka päivä, kun se tarvii vaan hauduttaa eikä keittää kalliilla sähköllä. Makkaran sijaan leivälle saapi laittaa ylähuulen.

Vierailija
4/5 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä 5€ pöytään ja sano äijälle että tossa on kuution verran vettä, ilmota kun haluut lisää. Ja tossa toinen vitonen niin se on sitten kaikki kuumaa.

Vierailija
5/5 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala säännöstellä itse kaikkea muuta. Snap, telkku kiinni, valot pois, eipäs tuhlata sähköä kun voi istua hämärässäkin. Vessapaperirulla kannattaa leikata keskeltä puoliksi, pyyhkiytyy se arse kapeemmallakin. Kahvista saa enempi irti kun keittelee laihempaa. Lämmöt veks ja vaatetta päälle. Niitä ei sitten turhan takia pyykissä lutrata. Pullosta sampoota saa varmaan kolme litraa laimentamalla. Kännykkä pitää ladata töissä. Imurin sijaan voi lakaista roskat. Miksi käyttää autoa kun pyöräily on ilmaista. Kattos kun mä otin parsien sun villapuseron, ei kyllä ollu kun vihreetä lankaa, mutta ei kai se harmaassa pahalta näytä. Jääkaappi on turhaan päällä, kun talvella säilyy sapuskat hangessa ihan hyvin. Vihanneksia ei tarvii tähän vuodenaikaan edes ostaa. Puuroa saa joka päivä, kun se tarvii vaan hauduttaa eikä keittää kalliilla sähköllä. Makkaran sijaan leivälle saapi laittaa ylähuulen.

::::DDDDD Ääks jotkut on hyviä kirjoittamaan! Niin repesin, kiitos! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä