Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin ärsyttää tämä "vaatimus" että tavaroita / kirjoja ei saisi pitää ettei sitten

Vierailija
06.11.2016 |

lapsilla ole vaikeaa hävittää niitä kun on kuollut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Kuka tuollaista on vaatinut ja missä?

Vierailija
2/9 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitin että itse hävittelen tavaraa pois, koska en halua enää kerätä rojua. Tämä ilmeisesti sitten tulkitaan näin. Sekä kirjoittelin, että sääliksi (tai että hirvittää tjsp) käy lapset, kun ne saavat selvitellä joskus mun veljen tavarat. Mutta oma tapansa tulkita asia noin, kuten ap. Jos mä sanon, että säälittää tientyötekjijät en tarkoita että homma pitäisi lopettaa kaikkien. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista kukaan varsinaisesti vaadi. Ja tarkoitetaan varmaan enemmän niitä hamstraajia joilla on joka nurkka täynnä tavaraa.

Vierailija
4/9 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 30-40 -luvuilla syntyneen opettajan jäämistöä olen joutunut selvittelemään ja loppusijoituspaikkaa etsimään....ja juurikin ne aikoinaan kalliit ja arvostetut tietokirjasarjat, kansojen historiat ja sanakirjat ovat olleet pahin ongelmajäte.

Vierailija
5/9 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjat on aika helppo kärrätä keräykseen tai hyväntekeväisyyteen. Painavia vaan.

Hankalampia on paperit joista ei tiedä mikä on säilytettävää ja mikä ei. Tai sekaiset kaapit jotka on hidas käydä läpi, ei tavaramäärä itsessään.

Vierailija
6/9 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti asuu 300 km päässä ja onneksi tyhjää osin itse n. 200 m2 talon hyllyjä ja varastoja.

Isän jäljiltä oli yksiö täydessä kaaoksessa, rojua lähes lapoitiin suoraan jätesäkkeihin. Siivous kesti viikkoja. Veljen kanssa asumme kaukana ja töissä on kova kuormitus päällä ja sitten on vielä pienet lapset. Kenen aika riittää toisen aarteiden lajitteluun kun ne oikeasti on kierrätys tai kaatopaikkatavaraa.

Vierailija
7/9 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaista kukaan varsinaisesti vaadi. Ja tarkoitetaan varmaan enemmän niitä hamstraajia joilla on joka nurkka täynnä tavaraa.

Yleensä hamstraaja itse ei tunusta olevansa hamstraaja. Lisäksi on paljon porukka joka säilöö aarteita ja ostaa halvalla vielä lisää, vaikka eivät sinänsä hamstrasikaan.

Äidilläni on juhlapikuja 60 luvulta ja hopeakettuturkki, mitä ihmettä sillekin tekee.

Vierailija
8/9 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/9 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mummojen tavara ketään kauhistuta vaan se, että mummon kuolemasta aiheutuu vaivaa eikä riitäkään se, että jaetaan pankkitilillä olevat rahat. Siksi vanhusten tulisi ajoissa luopua kaikesta sellaisesta, mistä ei saa kirppiksellä rahaa. Sodassa kuolleen sedän kirjeet tai peräti muistomitalit on pelkkää roinaa, joka joutaa kaatopaikalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi