Tämän kysyminen paljastaa ihmisen älykkyyden
Kommentit (24)
Ai? Siitä sitten kysymään kaikilta tuttavilta.
Ilmeisesti olen todella tyhmä, kummatkin sanat aivan utopiaa :)
Sehän se olikin älykkyyden mitta - NOT.
Hyvä Terttu!!! Paljastat tyhmyrit keskuudessamme!!!!!
En käytä kumpaakaan. Sanon heti tai ilman viivästyksiä. T. sivistynyt ihminen.
No oletko nyt tyhmä vai viisas kun menit kysymään sitä? Vai vastausko paljastaa? En nyt ymmärrä..
En käytä kumpaakaan noista sanoista. Eikä se tee minusta mielestäni tyhmempää tai fiksumpaa. Vain tyhmät luulevat, että älykkyys on jotain sanojen taivuttelua johonkin tiettyyn muotoon.
T: Sähkötöiden Johtaja / Rakennusmestari
Vierailija kirjoitti:
En käytä kumpaakaan noista sanoista. Eikä se tee minusta mielestäni tyhmempää tai fiksumpaa. Vain tyhmät luulevat, että älykkyys on jotain sanojen taivuttelua johonkin tiettyyn muotoon.
T: Sähkötöiden Johtaja / Rakennusmestari
Pakkohan sinun on käyttää jompaakumpaa, jos sinulta eksplisiittisesti kysyn, kumpaa käytät. Olen varma, että kohdallasi tyhmyyteesi paljastuisi välittömästi.
Terttu, 51 (akateeminen)
..tämän kysyminen paljastaa ihmisen älykkyyden..joo-o. Eli se on se kysyminen, ei vastaus. Mut oletko sinä Terppa nyt älykkyydeltäsi mikä, kun menit kysymyksen esittämään?
Kerro nyt, että kun juoksee kyselemässä tuota kysymystä niin onko älykäs vai tyhmä?
Minäkin jäin nyt miettimään, että mitä tämä paljasti Tertusta! Oi Terttu, tule takaisin ja kerro!
Suomessa on hirveä tyhmyyskammo.
Täältä pitkän matkan päästä kuulostatte aika ankeilta.
Aina joku suoritusjuttu, älykkyysosamäärä, koulutus, saavutus, palkka.
Terttu, olet ihan pihalla.
T. Pirkko, 47
Mulla meni loputkin usko siihen, että ihmisiä kannattaa istuttaa koulussa kolmekymppiseksi.
Kieltämättä täytyy olla aika aasi kysyäkseen tuollaista.
Miten päin banaani on tertussa? Se on ihan Tertun oma asia.
Mikä on "viipe"? En ole koskaan kuullut, ilmeisesti murresana? (AP:lle tiedoksi, että murteen käyttö ei tosin korreloi mitenkään älykkyyden kanssa.)
1950-luvulla sanoin viipeettä, nyt olen modernisoitunut.