Miksi olet jättänyt treffit yhteen ainoaan kertaan?
Kommentit (30)
Moni nainen on yrittänyt lompakkoloisia ensitreffeillä kanssani. Yritykseksi on jäänytkin.
Useammatkin treffit on jääneet yhteen kertaan vain siitä syystä, etten ole ollut kiinnostunut tyypistä kun olen tavannut hänet livenä.
Yksi tindermies oli ihan erilainen kuin olin kuvitellut. Oli vähän yksinkertainen ja puhui ärsyttävästi. Sanoi myös pari sellaista juttua, josta tuli vähän sellainen juntti vaikutelma.
Tämä onkin ainoa, jonka jätin yhteen kertaan. Yhden olisin halunnut tavata uudestaan, mutta hän feidasi minut. Muita olen sitten tavannutkin useamman kerran.
Jos en ekalla kerralla saa pillua niin tuntuuhan se vittuilulta ja ajanhaaskaukselta koko homma. Turha siitä on jatkaakaan.
Kävi ilmi ettei mies ollut seurustellut koskaan. En kyllä ala opettamaan parisuhteen alkeita aikuiselle miehelle. Sorry, miehellä pitää olla kokemusta.
-Awkward treffit
-Treffeillä sanotut asiat jotka eivät sovi arvomaailmaani tai joiden koen vähättelevän minua
-ulkonäkö ei sitä mitä odotin, tai haisi pahalle tms.
-seksi ei sujunut
Vierailija kirjoitti:
Jos en ekalla kerralla saa pillua niin tuntuuhan se vittuilulta ja ajanhaaskaukselta koko homma. Turha siitä on jatkaakaan.
Miksi pitäisi heti ensimmäisten treffien päätteeksi hypätä sänkyyn? Jos nainen noin tekisi, tulkittaisiin se miehen puolelta niin että nainen on helppo jakorasia mutta jos nainen ei annakaan, niin on hän pihtari. Kummallista touhua.
Naisella näkyi nilkat. Jos ei osaa pukeutua fiksusti kelin mukaan niin tuskin osaa mitään muutakaan.
M31
Vierailija kirjoitti:
Yksi tindermies oli ihan erilainen kuin olin kuvitellut. Oli vähän yksinkertainen ja puhui ärsyttävästi. Sanoi myös pari sellaista juttua, josta tuli vähän sellainen juntti vaikutelma.
Tämä onkin ainoa, jonka jätin yhteen kertaan. Yhden olisin halunnut tavata uudestaan, mutta hän feidasi minut. Muita olen sitten tavannutkin useamman kerran.
Pidän itse kyllä Tinderluuskia pahempana, kuin aidosti yksinkertaista ihmistä.
Et ymmärrä edes sitä, että se on panosovellus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi heti ensimmäisten treffien päätteeksi hypätä sänkyyn? Jos nainen noin tekisi, tulkittaisiin se miehen puolelta niin että nainen on helppo jakorasia mutta jos nainen ei annakaan, niin on hän pihtari. Kummallista touhua.
minä ainakaan en koskaan ole ketään jakorasiaksi haukkunut. olen vaan kiitollinen jos saan helposti.
t. se aiempi kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin ainoa, jonka jätin yhteen kertaan. Yhden olisin halunnut tavata uudestaan, mutta hän feidasi minut. Muita olen sitten tavannutkin useamman kerran.Pidän itse kyllä Tinderluuskia pahempana, kuin aidosti yksinkertaista ihmistä.
Et ymmärrä edes sitä, että se on panosovellus?
Miten niin en ymmärrä?
"Kävi ilmi ettei mies ollut seurustellut koskaan. En kyllä ala opettamaan parisuhteen alkeita aikuiselle miehelle. Sorry, miehellä pitää olla kokemusta." - Plaah. - Keksisist nyt edes vähän jotain omaperäsiempää. Miten se voikaan varmasti olla niin erinomaisen ihanaa ja rakastettavaa kun mies muistaa joka käänteessä verrata sinua jokaiseen exäänsä ja naisen kuvaan, joka vastaan tulee ja kertoa, miten eroatte toisistanne. - Jos joku tuollaista odottaa minultakin, niin varmasti pettyy. - Vai uskotko oikeasti, että jokaisessa naisessa on samassa paikassa vain kokeneiden miesten tietämä nappi, jota painamalla mies hurmaa ja saa naisen kuin naisen rakkauden osakseen. - Kokemattomat miehet jäävät tästä mahdollisuudesta ilman, kun kukaan nainen ei vielä ole kertonut heille napin sijaintia ja he joutuvat miettimään itse, miten edetä, että löytäisivt sen tai saisivat edes yhden naisen paljastamaan sen sijainnin.
Vierailija kirjoitti:
"Kävi ilmi ettei mies ollut seurustellut koskaan. En kyllä ala opettamaan parisuhteen alkeita aikuiselle miehelle. Sorry, miehellä pitää olla kokemusta." - Plaah. - Keksisist nyt edes vähän jotain omaperäsiempää. Miten se voikaan varmasti olla niin erinomaisen ihanaa ja rakastettavaa kun mies muistaa joka käänteessä verrata sinua jokaiseen exäänsä ja naisen kuvaan, joka vastaan tulee ja kertoa, miten eroatte toisistanne. - Jos joku tuollaista odottaa minultakin, niin varmasti pettyy. - Vai uskotko oikeasti, että jokaisessa naisessa on samassa paikassa vain kokeneiden miesten tietämä nappi, jota painamalla mies hurmaa ja saa naisen kuin naisen rakkauden osakseen. - Kokemattomat miehet jäävät tästä mahdollisuudesta ilman, kun kukaan nainen ei vielä ole kertonut heille napin sijaintia ja he joutuvat miettimään itse, miten edetä, että löytäisivt sen tai saisivat edes yhden naisen paljastamaan sen sijainnin.
Ei vaan te naiset yhdessä sovitte niistä miehistä, joille ei anneta.
Minä en tuhlaa kyllä aikaa toiseen tapaaminseen, ellei ensimäinen tapaaminen johda sänkyyn saakka.
Toki joskus teen poikkeuksia, eli jos selkeästi on kipinää, mutta olosuhteet eivät mahdollista seksiin etenemistä.
Sitten myös miehiä joiden kanssa se yksi kerta sängyssä riittää, tai on jopa liikaa.
Minusta seksi on nopein tapa tutustua toiseen, joskus muinoin uskoin että on jokin oikea tapa tehdä asioita. Tapailtiin pitkään ja kun viimein oli seksiä ja se oli surkeaa, oli jo niin sit
On jokunen mies, joita en ole suostunut toista kertaa tapaamaan.
Ekalla selvisi kahvikupposen ääressä olevan jo nainen toisaalla, mutta tahtoi vaihtoehtoja..kiva, en jäänyt odottelemaan tietoa, olenko sopiva vaihtoehto.
Toinen kertoi, kuinka pitkän matkan päässä hänen exänsä oli ja jauhoi koko ajan tästä. Toivottelin hänellekin paremmat jatkot exänsä kanssa.
Kolmas katosi tyystin ja sitten palaili parin viikon päästä, kun oli saanut niskansa kuntoon lentopallon pelaamiseen. Totesin, etten rupea lentopallon kanssa kilpailemaan tästä miehestä.
Neljäs olikin sitten hiukan toisenlainen tapaus. Lämmiteltiin viestittelemällä parisen kuukautta ja sitten päätin käydä naamatusten sanomassa, ettei tästä oikeasti tule mitään. Tapailu loppui siihen ensitapaamiseen, olemme kuulemma olleet siitä lähtien suhteessa, miehen versio tilanteesta. Kai se sitten niin on...tilanne jatkuu edelleen.
Olen mies, joten vastaan syitä, miksi naisen kanssa ei tullut toisia treffejä:
- imelältä haiseva hengitys
- huonosti hoidetut hampaat
- tupakointi (oli kertonut lopettaneensa)
- luottotiedot menneet oman typeryyden takia
- yli varojensa selkeästi elävä (1500 €/kk-tyyppinen perusduuni ja 2000 euron Klarna-laukku)
- ylituunaus (tekohiukset, -ripset, -kynnet, -huulet, -tissit, -kulmat...)
- isot aukot yleistiedossa ja -sivistyksessä
- passiivisuus sängyssä
- huono intiimihygienia (vessapaperia persvaossa, tuksu-raidat stringeissä, hiivalta löyhkäävä pesemätön alapää)
- miniminiminiminikokoinen, käytännössä olematon klitoris (kehityshäiriö?)
- huonot käytöstavat (aukoi alentavalla tavalla päätään tarjoilijalle, ryysäsi metroon vastavirtaan)
- WT-tatska (alavatsassa nuoli osoitti kohti p*llua)
- vastuuttomuus sängyssä (aktiivinen nainen sanoi ettei käytä koskaan kortsua, koska syö pillereitä)
- typerät ja pinnalliset jutut
- Justin Bieberin fanittaminen (nainen oli 27!!!)
- autosta, tulotasosta, ammatista ja asunnosta ensin kierrellen ja kaarrellen ja sen jälkeen ihan suoraan uteleminen (kiitos EI kullankaivajille!)
- prinsessahääfantasiat (kyllä – jo ekoilla treffeillä)
^ ai niin, ja kyse ei siis ole yhdestä ja samasta tapauksesta :D :
Vierailija kirjoitti:
Minä en tuhlaa kyllä aikaa toiseen tapaaminseen, ellei ensimäinen tapaaminen johda sänkyyn saakka.
Toki joskus teen poikkeuksia, eli jos selkeästi on kipinää, mutta olosuhteet eivät mahdollista seksiin etenemistä.
Sitten myös miehiä joiden kanssa se yksi kerta sängyssä riittää, tai on jopa liikaa.
Minusta seksi on nopein tapa tutustua toiseen, joskus muinoin uskoin että on jokin oikea tapa tehdä asioita. Tapailtiin pitkään ja kun viimein oli seksiä ja se oli surkeaa, oli jo niin sit
Olen mies ja huomannut, että joillain nuorilla naisilla on hirveä kiire yhdyntään kanssani. Ei malteta olla kärsivällisiä ja käytetä aikaa toiseen tutustumiseen ja flirttailuun, vaan kaikki pitäisi kokea heti toisesta. "Metsästäminen" on vähentynyt. Metsästys tarkoittaa sitä, että toinen kiinnostaa enemmän ja intohimo nousee kun kaikkea ei läväytetä heti tarjolle. Se on eräänlaista syvällistä esileikkiä.
En nähnyt potentiaalia yhteiselle romanttiselle tulevaisuudelle, mutta oletin myös, ettei henkilö halua tulla friendzonetetuksi. Miksi siis enää tuhlata toistemme aikaa...
Mutta aivan yhtälailla monet ovat ilmeisesti halunneet jättää minun kanssa treffit yhteen kertaan, kun ei ole perästä mitään kuulunut :)