Miksi olet jättänyt treffit yhteen ainoaan kertaan?
Kommentit (30)
Mm. näistä syistä muistan diskanneeni porukkaa vuosien varrella:
- miehellä onkin lapsia
- kertoo iloisena käyvänsä äidin luona syömässä joka päivä, ikää n. 40v.
- kotoa löytyy kissa, koira tmv. Olen allerginen.
- vetää heti persekännit, pöytätavat puuttuu, tupakoi tmv.
- miehellä oli jokerien paita. En seuraa mitään urheilua enkä halua että kumppanini seuraa myöskään.
- vain kerran ulkoiset tekijät, mies oli n. 160cm, olen itse korkokengät jalassa 185cm ja olen painoja nosteleva amatsoni, mies vaikutti pelkäävän minua.
- liikkumaton elämäntapa, olen himoliikkuja joten kumppani varmaan ahdistuisi päivittäisestä liikkumisestani.
- on joku omituinen kasvissyöjä/joogi/reikihoitaja, tulossa jostain kristallienkelihoidoista....
- kertoi ylpeänä ettei koskaan ole lukenut yhtään kirjaa
- kertoi rukoilevansa paljon ja saavansa lohtua uskonnosta. Olen itse vakaa ateisti.
- mielenterveysongelmat
- yleinen sivistyksen puute, ei tiedä mitä eroa on esim. Suomen politiikassa on vasemmistolla ja oikeistolla (tämäkin ihminen oli korkeakoulutettu, hyvässä työssä!)
- puhui koko treffien ajan exästään
- halusi heti eka treffien jälkeen suunnilleen mennä naimisiin
Itseäni ei ole koskaan diskattu, kaikki nämä tyypit soittelvat perään, yksi jopa vuosien päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tuhlaa kyllä aikaa toiseen tapaaminseen, ellei ensimäinen tapaaminen johda sänkyyn saakka.
Toki joskus teen poikkeuksia, eli jos selkeästi on kipinää, mutta olosuhteet eivät mahdollista seksiin etenemistä.
Sitten myös miehiä joiden kanssa se yksi kerta sängyssä riittää, tai on jopa liikaa.
Minusta seksi on nopein tapa tutustua toiseen, joskus muinoin uskoin että on jokin oikea tapa tehdä asioita. Tapailtiin pitkään ja kun viimein oli seksiä ja se oli surkeaa, oli jo niin sitOlen mies ja huomannut, että joillain nuorilla naisilla on hirveä kiire yhdyntään kanssani. Ei malteta olla kärsivällisiä ja käytetä aikaa toiseen tutustumiseen ja flirttailuun, vaan kaikki pitäisi kokea heti toisesta. "Metsästäminen" on vähentynyt. Metsästys tarkoittaa sitä, että toinen kiinnostaa enemmän ja intohimo nousee kun kaikkea ei läväytetä heti tarjolle. Se on eräänlaista syvällistä esileikkiä.
Oli hävinnyt osa tuosta kommentistani. Sitä vaan että nuorempana jotenkin luulin että kiertely ja kaartelu kuuluu asiaan aina, jos on kysymys kunnon ihmisistä.
Minulle tosiaan kävi nuorempana, että sen kiertelyn ja kaartelun aikana ehti jo tunteet peliin ja kun sänkyyn päästiin suhteeseen oli jo tullut satsattua niin että vaikka eka seksikerta kumppanin kanssa oli täysi katastrofi, niin sitä ajautui silti seksuaalisesti surkeaan suhteeseen sillä ajatuksella, että asia jotenkin mystisesti korjaantuisi.
Itsepetostahan se oli aina ja tuollaisessa suhteessa olin ihan liian pitkään elämäni parhaista vuosista.
Minusta on tylsää, jos saan naisen heti kokonaan itselleni, tulee olo että näin helppoako tämä oli. On vaikeampaa kiinnostua sellaisesta naisesta kumppanina ja helpompaa pitää häntä vain panona tai rakastajana. Kun pillua on saatu, ollaan tavallaan maalissa.
Lisäksi tuollainen käytös voi kertoa siitä, että naisella ei ole pitkäjänteisyyttä suhteessa tai omassa persoonassaan, jotka ovat tärkeitä ominaisuuksia pitkän ajan suhteessa. Vaan nainen haluaa heti kaiken ilman vaivannäköä. Joillain tapailemillani naisilla on ylipäätänsä enemmän kiire kokea asioita äkkiä sen sijaan että niistä nautiskeltaisiin rauhassa ja enemmän fiilistellen, tunteella, siis aivoissa.
Näitä riittää, kaikki eri miehiä
- haju. Kun mies tuli kahvilaan, jossa on tuoreen kahvin tuoksu, miehen tuoksu tuli läpi, ja se ei ollut hyvä tuoksu
- istuimme vastapäätä ja mies pyysi että olisin noussut ylös ja kävellyt poispäin ja takaisin, jotta hän saa kokonaiskuva, kävelin pois
- ex.stä puhuminen ( oikeesti, ei kiinnosta !!!!!! )
- julkkiskavereilla kehuminen
- mies oli kiinnostunut omaisuudestasi. Oli ottanut selvää missä asun ja kyseli onko paljon lainaa jäljellä, minkä arvoinen asunto on tänä päivänä jne. Ekoilla treffeillä
- yritti pummata ruokaa. Olen treffeillä ekana paikalla, varmaan 2 krt ei ole onnistunut ja odotan jo pöydässä juomani kanssa. Valitteli nälkäänsä, sanoin apu on hyvin lähellä. Vastasi on aika arvokkaita, voisinko minä tarjota kun kerran paikan valitsin. Siis peruskahvila.
- halusi näyttää tatuointeja ja vihjaili kaikkia ei voi näyttää julkisella paikalla, mutta myöhemmin näyttää ( yök !!! )
- v***u sanan käyttäminen 20 krt minuutissa. Hänelle sanoin kannattaa katsoa henkilöllisyystodistusta. Onko yli vai alle 15 v
- humalassa
- aineissa
- treffipaikka on keskustassa ja ollut siinä vuosia. Ymmärrän bussi voi jäädä välistä jne mutta varttia pitempi myöhästyminen ei ole yhtään kiva juttu.
Itse otan aina lasin vettä ja isomman kahvin. Juon kahvin ja otan kirjan laukusta ja luen sitä kunnes seuralainen tulee. Olen ilmoittanut myös tästä ja välillä kirja imee mukaansa etten huomaa ajankulua. Kerran taas olin tullut vartin etuajassa ja istuin tunnin, kun huomasin hei, mulle tehtiin oharit. Pakkasin kamppeet ja kun olin lähdössä , oli treffikumppani istunut toisessa pöydässä mutta ei halunnut häiritä mua.
Kävin samassa kahvilassa ja nopeasti tutustuin henkilökuntaan. Kerroin aina on nettitreffit ja toin kyllä kuulemma paljon iloa käynneilläni. Yksi barista laittoi aina 2 leimaa, sanoi saat sen treffikaverisikin leiman etukäteen.
Mies söi hattu päässä ja puhui ruoka suussa. Tykkäsi luetella kaikkea, mistä ei pidä ja mitä ei ikinä haluaisi tehdä. Ei siinä mitään, tuen luetteloimisen olisi voinut vielä laittaa jännityksen piikkiin, mutta pöytätavat pitää aikuisella miehellä olla. Ei jatkoon.
Paljoa en treffeillä ehtinyt käydä, tapasin seurustelukumppanini (ne kolme) muuta kautta. Mutta onneksi yhtään totaaliääliötä ei mahtunut joukkoon, en vain kiinnostunut miehestä joten en halunnut jatkaa treffailuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tuhlaa kyllä aikaa toiseen tapaaminseen, ellei ensimäinen tapaaminen johda sänkyyn saakka.
Toki joskus teen poikkeuksia, eli jos selkeästi on kipinää, mutta olosuhteet eivät mahdollista seksiin etenemistä.
Sitten myös miehiä joiden kanssa se yksi kerta sängyssä riittää, tai on jopa liikaa.
Minusta seksi on nopein tapa tutustua toiseen, joskus muinoin uskoin että on jokin oikea tapa tehdä asioita. Tapailtiin pitkään ja kun viimein oli seksiä ja se oli surkeaa, oli jo niin sitOlen mies ja huomannut, että joillain nuorilla naisilla on hirveä kiire yhdyntään kanssani. Ei malteta olla kärsivällisiä ja käytetä aikaa toiseen tutustumiseen ja flirttailuun, vaan kaikki pitäisi kokea heti toisesta. "Metsästäminen" on vähentynyt. Metsästys tarkoittaa sitä, että toinen kiinnostaa enemmän ja intohimo nousee kun kaikkea ei läväytetä heti tarjolle. Se on eräänlaista syvällistä esileikkiä.
Oli hävinnyt osa tuosta kommentistani. Sitä vaan että nuorempana jotenkin luulin että kiertely ja kaartelu kuuluu asiaan aina, jos on kysymys kunnon ihmisistä.
Minulle tosiaan kävi nuorempana, että sen kiertelyn ja kaartelun aikana ehti jo tunteet peliin ja kun sänkyyn päästiin suhteeseen oli jo tullut satsattua niin että vaikka eka seksikerta kumppanin kanssa oli täysi katastrofi, niin sitä ajautui silti seksuaalisesti surkeaan suhteeseen sillä ajatuksella, että asia jotenkin mystisesti korjaantuisi.
Itsepetostahan se oli aina ja tuollaisessa suhteessa olin ihan liian pitkään elämäni parhaista vuosista.Minusta on tylsää, jos saan naisen heti kokonaan itselleni, tulee olo että näin helppoako tämä oli. On vaikeampaa kiinnostua sellaisesta naisesta kumppanina ja helpompaa pitää häntä vain panona tai rakastajana. Kun pillua on saatu, ollaan tavallaan maalissa.
Lisäksi tuollainen käytös voi kertoa siitä, että naisella ei ole pitkäjänteisyyttä suhteessa tai omassa persoonassaan, jotka ovat tärkeitä ominaisuuksia pitkän ajan suhteessa. Vaan nainen haluaa heti kaiken ilman vaivannäköä. Joillain tapailemillani naisilla on ylipäätänsä enemmän kiire kokea asioita äkkiä sen sijaan että niistä nautiskeltaisiin rauhassa ja enemmän fiilistellen, tunteella, siis aivoissa.
Tervetuloa tälle vuosituhannelle ja onnellista milleneumia, jos mielestäsi olet saavuttanut kaiken saavuttamisen arvoisen parisuhteessa ja omistat naisen itse kokonaan saatuasi pillua, niin tarvitset paljon onnea tai kaltaisesi reliikin joille pelkkä seksin harrastaminen on päämäärä sinänsä.
Minulla siitä vasta parisuhde alkaa jos on alkaakseen. Kukaan ei omista minua saati että omistaisi kokonaan yhden seksikerran jälkeen.
Kyllä minulla on kokemusta tavallasi ajattelevista stalkkereista, kukaan ei toistaiseksi ole alkanut stalkkaamaan, jos tapailu on jäänyt yhteen kertaan, ne on olleet kaikki näitä pitkäjännitteisiä miehiä, yleensä ihan normaalisti tutustuttu töiden tai harrastusten parissa, enkä ole välttämättä ollut lainkaan kiinnostunut saati aloitteellinen, pahimman tapauksen kanssa olin vuosia samassa työpaikassa, ennen kuin edes juttelimme ja sekin oli työasioissa. Olin toki suurimman osan ajasta pitkässä parisuhteessa, että en tätä toisessa rakennuksessa vaikuttavaa osaston pomomiestä edes noteerannut.
Tämän tyypin takia hankin laittoman pippurisumutteen. Nettimiehistä taas ei ole ollut koskaan vastaavia ongelmia, kiusallisia tunnistustilanteita kylläkin. Näen myöhemmin tyypin ja tällä näyttää menevän parisuhteessaan aivan loistavasti,nätti puoliso ja lapsikin. Pikkuisen häiritsee, että lapsi jo kävelee ilman vaunuja ja kuitenkin reilu vuosi. sitten olimme sängyssä.
Poika meni seuraavana päivänä treffeille yhden koulukaverini kanssa, eikä vastannut viesteihini. Ihmettelin toki vastaamattomuutta, ja lopulta kuulin näistä toisista treffeistä yhteiseltä kaveriltamme (siis meidän kaikkien kolmen yhteinen).
Ahneella on paskainen loppu: poika ei lopulta saanut kumpaakaan meistä tytöistä, joita treffaili, ja yhä viiden vuoden jälkeen hän soittelee ja laittaa minulle viestejä, joissa kehuu minua ja lupailee kuuta taivaalta saadakseen minut itselleen.
Tapailemallani miehellä on ollut eri tavoitteet kuin minulla, liian nopea aikataulu, huonot käytöstavat tai eri arvomaailma. Sellaisissa tapauksissa treffit loppuvat nopsaan ja jäävät ainoiksi.
Eräässä miehessä epäilyttivät mm. nämä asiat:
- valehteli ensin että hänellä on korkeakoulututkinto (en kysynyt asiasta vaan itse otti sen puheeksi), ja perusteli tekoa sillä, että halusi testata reaktiotani kun paljastuu että onkin amk-taustainen
- haki treffeille autolla, joka oli hänellä juuri silloin koeajettavana
- kävelimme treffien aikana kohti erästä ravintolaa, jota mies ylisti maasta taivaaseen, mutta emme menneetkään sinne syömään
- menimme sen sijaan kahville ja kun tarjouduin maksamaan oman kahvini, mies ilmoitti tyytyväisenä että treffit olisivatkin päättyneet siihen paikkaan jos olisin yrittänyt maksattaa kahvin hänellä
- seurasi lisää kävelyä liukkailla mukulakivikaduilla loskasäässä, tämäkin oli kuulemma testaamista jonka avulla mies mittasi treffikumppaninsa asennetta
- suurimman osan ajasta mies käytti entisten naistensa ulkonäön kuvailemiseen ja mm. kertoi kuinka yksi heistä oli kosinut miestä polvistuen hiekkarannalla tämän eteen - mies ei kuitenkaan ollut ko. naista kelpuuttanut tämän kauneudesta huolimatta
- ehdotti että menisimme hänen kotiinsa, jolloin pyysin häntä viemään minut kuitenkin omaan kotiini, perille päästyämme mies ilmoitti että hänellä on periaate, jonka mukaan jokainen treffikumppani on tavattava vähintään kahdesti, riippumatta siitä miltä ensitapaamisen jälkeen tuntuu.
Tuossa kohdin ilmoitin, että itselläni ei ole vastaavaa periaatetta, ja että emme tulisi tapaamaan uudelleen.
Itsepetostahan se oli aina ja tuollaisessa suhteessa olin ihan liian pitkään elämäni parhaista vuosista.