Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varmaan hullu mutta minusta olisi ok olla kulttuurista jossa

Vierailija
05.11.2016 |

en itse saisi päättää aviopuolisoa. ainakin pääsisin naimisiin

surullista joo. olen parikymppinen nainen

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene baariin tai deittipalstalle ja ota ensimmäinen mies, jolle kelpaat.

Vierailija
2/5 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene baariin tai deittipalstalle ja ota ensimmäinen mies, jolle kelpaat.

...pane ilman kortsua,jätä abortti tekemättä and you got them. You got them FOR LIFE.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistu ensitreffit alttarilla-ohjelmaan

Vierailija
4/5 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Surullista, mutta ehkä voit hakea ja tulla valituksi ensi-treffit alttarilla ohjelmaa, vielä joskus ja tulla valituksi. - Tavallaan ymmärrän pointtisi, koska onhan puolison ja sen oikean kumppanin löytäminen vaikeaa. Itse olen sinkku, eikä siihen ole muuta syytä kuin se, että en ole kohdannut sitä oikeaa, vaikka samaan aikaan olen varmasti nähnyt enemmän ihmisä, kuin vastaavassa elämän tilanteessa oleva ihminen vaikka 100 -vuotta sitten olisi tavannut, mutta käsittääkseni sinkkujen määrä oli pienempi. - Ehkä yksi sinkkuuteen on se, että ei ole mitään erityistä pakotetta lyöttäytyä yksiin jonkun kanssa. - Aimminhan sinkut joutuivat mm.  maksamaan pariskuntia ja perheellsiä korkeampia veroja. Ja yksilön asema oli muutenkin huomattavasti enempi riippuvainen siitä millaisesta perheestä tai suvusta olit kotoisin. 

Vierailija
5/5 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin että järjestetyissä avioliitoissa ja ns. rakkausavioliitoissa ollaan viiden vuoden kuluttua häistä keskimäärin yhtä onnellisia. Että varmaan sitä vanhempien valitsemaa puolisoa voi oppia rakastamaan - tai ainakin saada arjen rullaamaan ihan siedettävästi kun vain molemmat tahtovat ja yrittävät. Itseä kyllä karmii ajatus että vanhemamt olisivat mulle puolison valinneet.. Mutta kuka tietää, ehkä oisin silti yhtä onnellin kuin nyt tän itse valitsemani miehen kanssa! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi