Tässä voisin vähän purkautua...
Vaikka nätti olenkin, tuntuu siltä
että pituuteni takia en mihinkään
kelpaa. Kauneuskilpailut jäissä,
kun olen vain 145cm lyhyt, kukaan
mies eikä nainen huoli. Onko kaikki
oikeasti pituudesta kiinni? 145/43
(Ei luuranko.)
Kommentit (26)
En minä itse ainakaan
ottais lapsenpituista....
Sori.
Nainen,21vbi. kirjoitti:
Vaikka nätti olenkin, tuntuu siltä
että pituuteni takia en mihinkään
kelpaa. Kauneuskilpailut jäissä,
kun olen vain 145cm lyhyt, kukaan
mies eikä nainen huoli. Onko kaikki
oikeasti pituudesta kiinni? 145/43
(Ei luuranko.)
Kyllä minulle kelpaisit. Japanissa et olisi mitenkään poikkeuksellisen lyhyt. Sinun pituisiasi on siellä vaikka kuinka.
M 176cm
Eiköhän joku huoli, mutta
vaikeaa voi olla. Kauneuskilpailuihin
ei valitettavasti tuolla pituudella ole
mitään asiaa, olkoonkin että muuten
olisi tarpeeksi hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä vitun kauneuskisat :D
Missi/ym tyyppiset kisat, kuinka
pihalla olet? ohis.
Minä huolisin ihan
mielelläni, en edes
ole huonon näköinen
itsekään! M28, 184cm
Kirjoitteletko itsellesi noita vastauksia, kun monessa on sama rivitys?
Voin kertoa että eräs kaverini on vain sentin sinua pidempi ja hänellä on vakituinen poikaystävä ja heillä on yhteisiä suuri haaveita tulevaisuudelle. Eli et sinä ole huono nainen pituutesi vuoksi. Monet miehet pitävät lyhyitä ihmisiä vielä söpöinä ja siksi ihastuvat heihin.
Lyhyt olet, 10 vuotiaanikin on pitempi. Kauneuskisat voit unohtaa, mutta se nyt ei varmasti ole mikään iso menetys. Minkä pituisia vanhempasi ovat?
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa että eräs kaverini on vain sentin sinua pidempi ja hänellä on vakituinen poikaystävä ja heillä on yhteisiä suuri haaveita tulevaisuudelle. Eli et sinä ole huono nainen pituutesi vuoksi. Monet miehet pitävät lyhyitä ihmisiä vielä söpöinä ja siksi ihastuvat heihin.
Ai jaa? No muhun ei kukaan ole vielä ihastunut, että sillee!! Kolme ja puoli
vuotta olen ollut yksin... Ap...
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt olet, 10 vuotiaanikin on pitempi. Kauneuskisat voit unohtaa, mutta se nyt ei varmasti ole mikään iso menetys. Minkä pituisia vanhempasi ovat?
Äiti 160cm, isä 175cm, mainittakoon vielä että 16 -vuotias pikkusiskoni on 156cm ja 18 -vuotias veljeni 178cm (ja pituuskasvu ei kuulemma ole loppunut vielä...) Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti 160cm, isä 175cm, mainittakoon vielä että 16 -vuotias pikkusiskoni on 156cm ja 18 -vuotias veljeni 178cm (ja pituuskasvu ei kuulemma ole loppunut vielä...) Ap
Itselläni se pituuskasvu kuitenkin loppui 15 -vuotiaana. Ap
Muija on suurinpiirtein apeen kokoinen ja ihan hyvin kelvannut .
Ei se pituus haittaa yhtään, tosin olisin aika vanha sinulle, yhdistettynä ikääsi olisi varmaan liikaa. Kymmenen vuotta sitten ei olisi ollut.
M39, 175cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni se pituuskasvu kuitenkin loppui 15 -vuotiaana. Ap
Niinpä, se tupakanpoltto ei ois kannattanut
No sun täytyy keksiä ny leipä muualta kuin mallin töistä.. Sellasta elämä on..
Muutoin elämässä pärjää pätkäkin.
Mmhm