Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poika oli käynyt iltapalalla jääkaapilla ja syönyt 25 lihapullaa

Vierailija
21.11.2024 |

Huomiselle jäi viisi koko perheelle. Tätäkö tämä perheen ruokkiminen on. Arvostus täysi nolla.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Nyt on vasut tyhjillään.

Vierailija
2/37 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla oli nälkä. Voisi kyllä opetella itse tekemään ruokansa, olisi reilumpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisen hyviä olivat 

Vierailija
4/37 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sopiva annos iltapalaksi. Tee enemmän ruokaa niin saa koko perhe syötävää.

Vierailija
5/37 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee huomenna uusi satsi. Kyllähän nuori ruokaa tarvii.

Vierailija
6/37 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tuon lihapullien syönnin vasta hiljattain ja poika mennyt jo nukkumaan. Noista olisi pitänyt riittää siis lisukkeiden kanssa viidelle hengelle, mutta nyt on vain jämät jäljellä. En tiedä pitäisikö käskeä omilla rahoillaan huomenna kauppaan.

ap

Vierailija
7/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on mamman kulta vetäissyt kilon lihaa (tai lihankaltaisia tuotteita). Ei kovin normaalia

Vierailija
8/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on poikia😀

Vierailija
9/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan kanssa keskustelu aiheesta, huolehdit pojan syövän ruoka-aikaan tarpeeksi, haet lisää lihapullia ja ostat pojalle erilaisia välipaloja mitä voi syödä.

Teini-iässä itse söin helpolla paketin ranuja ja paketin makkaraa iltaruokana. Toinen vakiosuosikki itse kookatessa oli tonnikalaa, riisiä, raejuusto ja hemapa. Lähtökohta oli, että 800-1000 grammaa oli just hyvä annoskoko. 

Vierailija
10/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähämpä söi, mulla ennätys 42 lihapullaa lounasbuffassa,tosin  rehut ja heinät piti jättää vähemmälle.

Vierailija
11/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nälkä niin pitää syödä.

Vierailija
12/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin söi itse. Varmaankin on antanut ulkona odottaville homokavereilleen hiukan ruokaa.

Vierailija
13/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noita poikia 3. Syövät jääkaapin tyhjäksi päivittäin riippumatta siitä mitä ja kuinka paljon siellä on :D

Vierailija
14/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähämpä söi, mulla ennätys 42 lihapullaa lounasbuffassa,tosin  rehut ja heinät piti jättää vähemmälle.

En ole kokeillut lihapullia, mutta kahvitarjoilussa söin 13 hillomunkkia kun lupasi ottaa enempi kun yhden.

Vierailija
15/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet syö paljon ja kasvavat pojat varsinkin. Jopa kasvavat tytöt! Pitää jatkossa olla ruoissa lappu, milloin ne syödään/jokaisen osuus. Ja ei teiniä tai edes nuorta miestä, jos aikuistakaan voi nälässä pitää jos ei ole pakko. Jos ei riitä ne perheen yhteiset ateriat, niin sihen jotain sitte lisäksi.

Vierailija
16/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin söi itse. Varmaankin on antanut ulkona odottaville homokavereilleen hiukan ruokaa.

No nythän on muotia tunkea erinäisiä tavaroita perseeseen jopa Marianne-karkkeja, voihan se poikas ratsastaa trendien aallonharjalla ja testata montako pullaa mahtuu perseeseen. eihän teiltä ole kurpitsa, lenkkimakkara ja kurkku ole kadoksissa. 

Vierailija
17/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kokeillut lihapullia, mutta kahvitarjoilussa söin 13 hillomunkkia kun lupasi ottaa enempi kun yhden.

Hämmästyttävää miten sivistymättömiä moukkia täältä löytyy.

Ja vielä kehutaan asialla??

Vierailija
18/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit miettinyt ennen kuin levitit kinttujas aikoinaan.

Vierailija
19/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nythän on muotia tunkea erinäisiä tavaroita perseeseen jopa Marianne-karkkeja, voihan se poikas ratsastaa trendien aallonharjalla ja testata montako pullaa mahtuu perseeseen. eihän teiltä ole kurpitsa, lenkkimakkara ja kurkku ole kadoksissa. 

No nytpä alkaa selviämään minne on taloudesta hävinnyt pesäpallomaila, harjanvarsi ja miehen työkalupakista iso jakoavain. 

Vierailija
20/37 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on 6 vuotias