Poika oli käynyt iltapalalla jääkaapilla ja syönyt 25 lihapullaa
Huomiselle jäi viisi koko perheelle. Tätäkö tämä perheen ruokkiminen on. Arvostus täysi nolla.
Kommentit (37)
Pojalla oli nälkä. Voisi kyllä opetella itse tekemään ruokansa, olisi reilumpaa.
Just sopiva annos iltapalaksi. Tee enemmän ruokaa niin saa koko perhe syötävää.
Tee huomenna uusi satsi. Kyllähän nuori ruokaa tarvii.
Huomasin tuon lihapullien syönnin vasta hiljattain ja poika mennyt jo nukkumaan. Noista olisi pitänyt riittää siis lisukkeiden kanssa viidelle hengelle, mutta nyt on vain jämät jäljellä. En tiedä pitäisikö käskeä omilla rahoillaan huomenna kauppaan.
ap
Siinä on mamman kulta vetäissyt kilon lihaa (tai lihankaltaisia tuotteita). Ei kovin normaalia
Pojan kanssa keskustelu aiheesta, huolehdit pojan syövän ruoka-aikaan tarpeeksi, haet lisää lihapullia ja ostat pojalle erilaisia välipaloja mitä voi syödä.
Teini-iässä itse söin helpolla paketin ranuja ja paketin makkaraa iltaruokana. Toinen vakiosuosikki itse kookatessa oli tonnikalaa, riisiä, raejuusto ja hemapa. Lähtökohta oli, että 800-1000 grammaa oli just hyvä annoskoko.
Vähämpä söi, mulla ennätys 42 lihapullaa lounasbuffassa,tosin rehut ja heinät piti jättää vähemmälle.
Tuskin söi itse. Varmaankin on antanut ulkona odottaville homokavereilleen hiukan ruokaa.
Mulla on noita poikia 3. Syövät jääkaapin tyhjäksi päivittäin riippumatta siitä mitä ja kuinka paljon siellä on :D
Vierailija kirjoitti:
Vähämpä söi, mulla ennätys 42 lihapullaa lounasbuffassa,tosin rehut ja heinät piti jättää vähemmälle.
En ole kokeillut lihapullia, mutta kahvitarjoilussa söin 13 hillomunkkia kun lupasi ottaa enempi kun yhden.
Miehet syö paljon ja kasvavat pojat varsinkin. Jopa kasvavat tytöt! Pitää jatkossa olla ruoissa lappu, milloin ne syödään/jokaisen osuus. Ja ei teiniä tai edes nuorta miestä, jos aikuistakaan voi nälässä pitää jos ei ole pakko. Jos ei riitä ne perheen yhteiset ateriat, niin sihen jotain sitte lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin söi itse. Varmaankin on antanut ulkona odottaville homokavereilleen hiukan ruokaa.
No nythän on muotia tunkea erinäisiä tavaroita perseeseen jopa Marianne-karkkeja, voihan se poikas ratsastaa trendien aallonharjalla ja testata montako pullaa mahtuu perseeseen. eihän teiltä ole kurpitsa, lenkkimakkara ja kurkku ole kadoksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kokeillut lihapullia, mutta kahvitarjoilussa söin 13 hillomunkkia kun lupasi ottaa enempi kun yhden.
Hämmästyttävää miten sivistymättömiä moukkia täältä löytyy.
Ja vielä kehutaan asialla??
Olisit miettinyt ennen kuin levitit kinttujas aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nythän on muotia tunkea erinäisiä tavaroita perseeseen jopa Marianne-karkkeja, voihan se poikas ratsastaa trendien aallonharjalla ja testata montako pullaa mahtuu perseeseen. eihän teiltä ole kurpitsa, lenkkimakkara ja kurkku ole kadoksissa.
No nytpä alkaa selviämään minne on taloudesta hävinnyt pesäpallomaila, harjanvarsi ja miehen työkalupakista iso jakoavain.
Voi voi. Nyt on vasut tyhjillään.