Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä laskette menkkojen ekaksi päiväksi?

Vierailija
05.11.2016 |

Mulla tulee ensin muutamana päivänä tuhrua tai muutama tippa, sitten vasta hanat auki. Nyt on määrättty sellasta hormonilääkettä joka pitää alottaa kierron tiettynä päivänä. Oon yleensä laskenut vasta tosta kun verta tulee kunnolla, mutta mietinkin nyt että onko eka pv oikeesti toi jollon ensimmäinen väri ilmaantuu pöksyihin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensimmäinen väri tietysti.

Vierailija
2/9 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin yhdessä menkkasovelluksessa jossa voi merkitä vuotopäivät ja "kovuudet" (spotting, light, medium & heavy) niin EI tulkitse tuota spottingia eli muutamaa tippaa "menkkojen alkupäiväksi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä lasken menkat alkaneeksi kun ensimmäistä kertaa valuu reittä pitkin lattialle

Vierailija
4/9 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ensimmäinen väri tietysti.

Miten niin 'tietysti'? Vaikka sillon ei vielä käyttäs mitään suojaa? Sittenhän mun kierto on vaan 22 pv :O

AP

Vierailija
5/9 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä lasken menkat alkaneeksi kun ensimmäistä kertaa valuu reittä pitkin lattialle

:D

Vierailija
6/9 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen vuotopäivä, tuhruja ei lasketa. Näin ainakin jos yrität raskautua ja tietää kiertosi pituuden tarkkaan. Lääkkeitten kanssa en oo kyllä ihan varma..

Vierailija
7/9 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä joskus selvittelin myös. Ensimmäinen päivä lasketaan ainakin gynekologin mukaan vuodon määrästä huolimatta siten että jos vuoto alkaa klo 18.00 jälkeen on ensimmäinen päivä vasta huominen. Ennen klo 18.00 lasketaan alkaneen tänään.

Vierailija
8/9 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen vuotopäivä, tuhruja ei lasketa. Näin ainakin jos yrität raskautua ja tietää kiertosi pituuden tarkkaan. Lääkkeitten kanssa en oo kyllä ihan varma..

Jos mun pitää laskea tuhrusta, kierto on vaan 22 päivää, ja tuo lääke pitää syödä kierron 15-24 päivinä. :O 

Mut kiitos, käytän tota samaa että VUOTOpäivä!

ap

Vierailija
9/9 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ekan kerran tulee verta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän