Te sinkkunaiset, jotka käytätte tinderiä ja joilla on lapsia
Oletteko kirjoittaneet lapsiasian heti siihen tietoja kohtaan vai kerrotteko vasta myöhemmin keskustelujen edetessä sen, että teillä on lapsia? Miten miehet yleensä suhtautuvat lapsiasiaan?
Kommentit (27)
Eikös se synnyttäjien keski-ikä ole nykyään 29 vee.
Kerron keskusteluissa. Kenellekään mun lapset ei ole ollut ongelma.
Mielummin yksin, kuin jonkun yh:n kanssa.
Hyi
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä, jos on kysymys reilusti yli 30-vuotiaasta naisesta, on jopa parempi, että on lapsia kuin että ei ole. Jotenkin se vain kertoo naiseudesta jotain, että on hankkinut lapsia siinä iässä, missä niitä kuuluukin hankkia. Mielummin siis lpasellinen yli 30-vuotias kuin lapseton yli 30-vuotias. Toki tietysti kaikki muut jututkin pitää olla kunnossa.
Lapseton nainen ei siis ole nainen ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä, jos on kysymys reilusti yli 30-vuotiaasta naisesta, on jopa parempi, että on lapsia kuin että ei ole. Jotenkin se vain kertoo naiseudesta jotain, että on hankkinut lapsia siinä iässä, missä niitä kuuluukin hankkia. Mielummin siis lpasellinen yli 30-vuotias kuin lapseton yli 30-vuotias. Toki tietysti kaikki muut jututkin pitää olla kunnossa.
Lapseton nainen ei siis ole nainen ollenkaan?
Joku yh tylsyyksissään kynäillyt :D
Tässä lainausketjussa toinen vastaaja valitti ja minä ehdotin, että kannattaisi kelpuuttaa siinä tapauksessa myös yyhoot. Minä en voi mitään sille, että puolustelet vastaajaa, jonka kommenttia et edes lukenut.