Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te sinkkunaiset, jotka käytätte tinderiä ja joilla on lapsia

Vierailija
05.11.2016 |

Oletteko kirjoittaneet lapsiasian heti siihen tietoja kohtaan vai kerrotteko vasta myöhemmin keskustelujen edetessä sen, että teillä on lapsia? Miten miehet yleensä suhtautuvat lapsiasiaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on kerrottava heti profiilissa?

että miehet osaa swiipata vasemmalle suoraan, ei todellakaan mitään yyhoita kelpuuteta

Eikö tällaiset miehet voi itse kirjoittaa profiiliinsa, että mitään yyhoita ei kelpuuteta?

En todellakaan kirjoittaisi miehenä mitään mikä kuulostaa edes hivenen negatiiviselta, tiedätkö miten vaikeata miehille on saada ylipäätänsä mätsejä? Jos antaisin itsestäni vaikutelman jostain lastenvihaajasta niin saisin vielä vähemmän mätsejä..

No tuota.. kannattaisiko sitten kelpuuttaa myös niitä yyhoita? Ihan vain vinkiksi, että esim siellä 30+ naisissa taitaa aika vähän olla niitä lapsettomia. Ja miksi et halua antaa vaikutelmaa lastenvihaajasta, kun kuitenkin olet sellainen?

1. Kaikki eivät halua lapsiperhe-elämää.
2. Yli 30-vuotiaissa on vaikka kuinka paljon lapsettomia, etenkin akateemisissa. Paljastat vain oman sosiaaliluokkasi tuolla väitteellä.
3. Se, ettei halua seurustella lisäntyjien kanssa, ei tee kenestäkään lastenvihaajaa.

Älä sitten valita mätsien vähyyttä, jos valinnanvaraa noilla kriteereillä löytyy. Se oli vain ehdotus.

Missä olen valittanut mätsien vähyyttä?

Tässä lainausketjussa toinen vastaaja valitti ja minä ehdotin, että kannattaisi kelpuuttaa siinä tapauksessa myös yyhoot. Minä en voi mitään sille, että puolustelet vastaajaa, jonka kommenttia et edes lukenut.

Vierailija
22/27 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se synnyttäjien keski-ikä ole nykyään 29 vee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron keskusteluissa. Kenellekään mun lapset ei ole ollut ongelma.

Vierailija
24/27 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/27 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin yksin, kuin jonkun yh:n kanssa.

Hyi

Vierailija
26/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä, jos on kysymys reilusti yli 30-vuotiaasta naisesta, on jopa parempi, että on lapsia kuin että ei ole. Jotenkin se vain kertoo naiseudesta jotain, että on hankkinut lapsia siinä iässä, missä niitä kuuluukin hankkia. Mielummin siis lpasellinen yli 30-vuotias kuin lapseton yli 30-vuotias. Toki tietysti kaikki muut jututkin pitää olla kunnossa.

Lapseton nainen ei siis ole nainen ollenkaan?

Vierailija
27/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä, jos on kysymys reilusti yli 30-vuotiaasta naisesta, on jopa parempi, että on lapsia kuin että ei ole. Jotenkin se vain kertoo naiseudesta jotain, että on hankkinut lapsia siinä iässä, missä niitä kuuluukin hankkia. Mielummin siis lpasellinen yli 30-vuotias kuin lapseton yli 30-vuotias. Toki tietysti kaikki muut jututkin pitää olla kunnossa.

Lapseton nainen ei siis ole nainen ollenkaan?

Joku yh tylsyyksissään kynäillyt :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme