Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teillä on tänään ruokana?

Vierailija
05.11.2016 |

Entä huomenna.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivinuunissa haudutettua lähitilan sonnia, perunoita, pakastepuolukoita, salaattia, itse leivottua ruislimppua, vadelmarahkaa jälkkäriksi.

Vierailija
62/83 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään syödään härkistortilloja. Kylkeen guacamolea ja nachoja. Juotavaksi inkivääriolutta jos ehditään Alkoon.

Alko on auki seuraavaksi maanantaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei varmaankaan saa vastata, että purkkihernekeittoa ja näkkileipää. Sitä on meillä.

Tällä palstalla sen pitää olla vähintäänkin itse alusta asti tehtyä luomuherneistä pitkään haudutettuna täysjyväluomumoniviljasämpylän kera.

Vierailija
64/83 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosipuli-kermaperunoita ja kunnon pihvit. Salaattia. Viiniä.

Miehen lempiruokaa, ihan muuten vaan :)

Vierailija
65/83 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään itse lihapullia. Ja muusia. Mun toive. Mä olen jo korviani myöten täynnä Latinalaisen Amerikan ruokia. M29 ja latino

Vierailija
66/83 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on lihapullapäivä. Uunissa ovat paistumassa parasta aikaa, muusi ja salaatti ovat jo valmiina.

Ruokajuomana viiniä, jälkkäriksi on kinuskijäätelöä.

Vierailija
67/83 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään linssipihvejä ja keitettyjä perunoita. Pihvit on alunperin sormiruokailevalle vauvalle tarkoitettu resepti, mutta maistuvat hyvin koko perheelle! Huomenna kokataan lähimetsän peuraa, ehkäpä paistia tai mitä pakkasesta nyt sattuu käteen osumaan. Sen kanssa pataan lanttua, porkkanaa ja sipulia. Nam!

Vierailija
68/83 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei varmaankaan saa vastata, että purkkihernekeittoa ja näkkileipää. Sitä on meillä.

Tällä palstalla sen pitää olla vähintäänkin itse alusta asti tehtyä luomuherneistä pitkään haudutettuna täysjyväluomumoniviljasämpylän kera.

Ihme kadehtimista, jos muut ihmiset haluavat kokata hiukan pidemmän kaavan mukaan kun viikonloppuna on aikaa!

Vierailija
69/83 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä mitään. Itse söin lounaan ravintolassa, lapset on vetäneet täällä päivän mittaan leipää ja muroja jne.

Kohta voisi tehdä jotain. ;varmaan jotain ruokaisaa salaattia ja vaikka grillata juustoja ja pihviä

Vierailija
70/83 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatekoiset lohkoperunat ja lihamureke. Nam 😋

Vierailija
71/83 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tortilloja kanatäytteellä. Juustoa, kurkkua yms. saa lisätä jos haluaa. Näillä eletään huominenkin, kun ei ole mitään suurta juhlaa tiedossa, eikä lapsia taloudessa.

Vierailija
72/83 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanafileitä, sienikastike, ratatouille. Miehelle lisäksi paistettuja perunoita. Riittää myös huomiselle.

Vierailija
73/83 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli simpukoita siiderissä ja pastaa (pojan lempiruoka)

Huomisen ruoan tyttö sai päättää, siskonmakkarakeittoa ja tuoreita sämpylöitä.

Vierailija
74/83 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalanpaistia, selleri-palsternakkapyreeta ja raitajuureslohkoja uunissa paahdettuna. Kahvin kanssa joulutorttuja omenakanelimarmeladilla.

Vierailija
75/83 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ankanrintaa. Tosi hyvää.

Vierailija
76/83 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään syötiin tonnikalapihviä ja uunijuureksia. Huomisesta ei vielä tietoa. Kaapit on täynnä kaikenlaista, niitä pitäisi syödä tyhjemmäksi.

Vierailija
77/83 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kanakeittoa. Teini toivoi ja kokkasi sitten itse 👍🏻

Vierailija
78/83 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään haudutettua karjalanpaistia, itsetehtyä porkkanalaatikkoa ja perunoita.Kahvin kanssa mango-appelsiinikakkua.

79/83 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli mifu-kasviskastiketta + spagettia ja salaattia, tänään mies savusti muikkuja ja avotulella paistettiin makkaraa, lisukkeena pastasalaatti. Huomenna on lihapata+ perunoita ..Maanantaina heitän perunanjämät paistinpannuun ja jotain lisukkeeks :)

80/83 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mies hemmotteli minua ja käytti kiinalaisessa vaikkei hän itse kiinalaisesta pidä. Huomenna äiti tulee kylään ja yleensä hän ostaa ruokaa kun tulee meille yöksi. Jääkaapissa on jo kanaa ja jauhelihaa, mutta jompikumpi menee pakkaseen koska huomenna tehdään sitä mitä äiti tuo.