Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erityisherkät, yliherkät, korkeasti herkät, maaenkelit!

Vierailija
05.11.2016 |

Uskotko, että etityisherkät ovatkin oikeasti ihmishahmoisia enkeleitä, jotka ovat tulleet tuomaan hyvyyttä ja oikedenmukaisuutta ihmisten keskuuteen?

Omiin kokemuksiini perustuen pidän tätä jopa hyvin todennäköisenä. Itse olen erityisherkkä (olen Aronin HSP testissä saanut tuloksen 20) ja ilmeisesti lapseni ovat myös, eli toisen polven hipsuina (HSP, erityisherkkä) he ovat indigoita. Ei suinkaan sattumaa!

Onko täällä muita kaltaisiani maaenkeleitä? Koetteko teillä olevan joku tehtävä vai levitättekö vain yleisempää hyvää keskuteenne? Minulla on erityisen voimakas oikean ja väärän kokemus. Tiedän intuitiivisesti koska ihmiset tekevät oikein ja väärin. Minulla on myös halu ohjata heitä ja korjata heidän käytöstään. Olenkin mieltänyt itseni lakienkeliksi ja tehtäväni on pitää ihmiset hyvän, oikean ja kauniin polulla.

Erityisherkkyyteni tai siis korkea herkkyyteni auttaa minua näkemään aina mikä on oikein ja hyvää. Tämä on ihana lahja.

Mikä teidän muiden palstaenkelien lahja on?

Kommentit (130)

121/130 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epeli kirjoitti:

https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/itsehoito-ja-oppaat/itsehoito…

Tunteiden ja mielialojen säätelyn vaikeus on epävakaan persoonallisuuden ydinpiirre. Keskeistä tunnesäätelyn ongelmissa ovat

- Herkkyys tunneärsykkeille

- Tunnereaktioiden voimakkuus

- Hidas palautuminen perustasolle.

terveisiä kaikille erityisherkille maaenkeliyksisarvisille.

Niin, ja naisia hoidettiin vielä muutama kymmenen vuotta sitten paniikkihäiriöisinä, miehet sai naisia pakkohoitoon kun sanoivat että tää käyttäytyy oudosti. Kannattaa sunkin lukea koko juttu, eikä lainailla...

Vierailija
122/130 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä mä just luin?

Tää ketju on ihan sekaisin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastaatte provoihin?

Vierailija
124/130 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

otahan selvää kirjoitti:

Toisen polven erityisherkkä ei kylläkään ole yhtä kuin indigo. ;)

Mikä on "toisen polven erityisherkkä" mistä sen tietää?

Ylipäätään joku vois tarkentaa mitä KAIKKEA se herkkyys pitää sisällään ja mikä siitä tekee erityisen?

125/130 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Kiitos kaikille " soraäänen" antaneille. Tiedän että en ole palstan kivoin tyyppi mutta ainakin rehellinen. En siedä tekopyhyyttä.

Et oo palstan kivoin tyyppi etkä myöskään erityisen rehellinen. Naamioit ilkeytesi "rehellisyydeksi" koska ajattelet että siten se olisi jotenkin suotavampaa. Olet vain inhottava, et rehellinen, ja se jos mikä on tekopyhää.

Tää on tää mun kestofani. Kerro missä asiassa olen sua loukannut niin jutellaan?

Nostan.

Vierailija
126/130 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki enkelit:)! Tämä on ihana ketju! Missä te olette? Missä teitä voisi tavata? Minulla on sama juttu: asenteeni on hyväntahtoinen, aina yritän parhaani auttaa, en mene ohi tarvitsevasta, ja uhraan itseni jos joku hyvö asia sitä vaatii empimättä. Ei ole helppoa mutta tavattoman rikasta sisäisesti. Olisipa ihana järjestää enkeliajot:)! Siis tarkoitan ettei me kuvitella olevamme enkeleitä mutta asennoidutaan kentavasti? Misää ihmeessä teitä tapaa? Vai ollaanko meidät siroteltu sopivin etäisyyksin pitkin maailmaa tarpeellisiin tehtäviin?

Kiitos tästä. Kaipaisin samanhenkisiä ihmisiä elämääni. Mutta en kaipaa mitään sädekehän kiillotusjuttuja jossa ylistetään toisiamme vuoronperän ja pönkitetään egoa. Ollaan vaan tavallisia ihmisiä.

Elämässä ei tartte kauas katsoa että meitä/heitä on joka puolella :)

Enkelin erottaa JO suhtautumisesta lapseen tai eläimeen. Ei koskaan vahingoittamisen halua tai tarvetta. Edelleen suhtautumisessa kaikkeen heikompaan ylipäätään. Aborttia ei kannateta muttei lisätä senkään kuormia jotka sortuivat .

Kyllä näitä on harvassa. Missä te oikein olette. Eikä todellakaan ole mitään itsensä kiillotusta. Minä uskon että Michael Jackson oli enkeli onko muita?

Ihana! Ketä muita julkkiksia on enkeleitä? Mä sanon prinsessa Diana!

Vierailija
127/130 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki enkelit:)! Tämä on ihana ketju! Missä te olette? Missä teitä voisi tavata? Minulla on sama juttu: asenteeni on hyväntahtoinen, aina yritän parhaani auttaa, en mene ohi tarvitsevasta, ja uhraan itseni jos joku hyvö asia sitä vaatii empimättä. Ei ole helppoa mutta tavattoman rikasta sisäisesti. Olisipa ihana järjestää enkeliajot:)! Siis tarkoitan ettei me kuvitella olevamme enkeleitä mutta asennoidutaan kentavasti? Misää ihmeessä teitä tapaa? Vai ollaanko meidät siroteltu sopivin etäisyyksin pitkin maailmaa tarpeellisiin tehtäviin?

Kiitos tästä. Kaipaisin samanhenkisiä ihmisiä elämääni. Mutta en kaipaa mitään sädekehän kiillotusjuttuja jossa ylistetään toisiamme vuoronperän ja pönkitetään egoa. Ollaan vaan tavallisia ihmisiä.

Enkelin erottaa JO suhtautumisesta lapseen tai eläimeen. Ei koskaan vahingoittamisen halua tai tarvetta. Edelleen suhtautumisessa kaikkeen heikompaan ylipäätään. Aborttia ei kannateta muttei lisätä senkään kuormia jotka sortuivat .

Kyllä näitä on harvassa. Missä te oikein olette. Eikä todellakaan ole mitään itsensä kiillotusta. Minä uskon että Michael Jackson oli enkeli onko muita?

Ei hei kuolleita, maaenkelit nyt vaan jakoon!

Vierailija
128/130 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Diana oli enkeli, hienointa mitä maa päällään kantoi. Näitä on niin vähän . Koko maailma musteni kun Diana kuoli, hänet tapettiin mustan mustan sabbathin aattona?

Vierailija
129/130 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epeli kirjoitti:

https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/itsehoito-ja-oppaat/itsehoito…

Tunteiden ja mielialojen säätelyn vaikeus on epävakaan persoonallisuuden ydinpiirre. Keskeistä tunnesäätelyn ongelmissa ovat

- Herkkyys tunneärsykkeille

- Tunnereaktioiden voimakkuus

- Hidas palautuminen perustasolle.

terveisiä kaikille erityisherkille maaenkeliyksisarvisille.

Tässä on totuden siemen, sillä erityherkkyys on juuri se perinnöllinen osatekijä, tai yksi niistä, joka myötävaikuttaa epävakaan peroonallisuuden kehittymiseen, kuitenkin aina huonosti kannattelevaan kasvatukseen yhdistettynä. Varsinaista kaltoinkohtelua ei tarvita, erityisherkkä voi vioittua tunteita välttelevästä, kylmäkiskoisesta kasvatuksesta, jonka vastustuskykyisempi onnistuisi ohittamaan ja porskuttamaan elämässään siitä huolimatta. Kuitenkin hyvästä hoidosta lapsuudessa erityisherkkä hyötyy ja pärjää jopa paremmin kuin se resilientti samoista lähtökohdista.

Vierailija
130/130 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläessäni kuullut maaenkeleistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi