Pesulassa vaihtunut peite
Vein untuvapeitteen pesulaan, hakiessani ihmettelin miten peite oli niin valtavan kokoinen verrattuna siihen mitä vein. Vietäessä mahtui vaatekaupan kassiin noudettaessa paksuu melkeinpä kolminkertainen.
Kotona tarkasteltuani huomasin peitteen olevan jotain vanua,ehkä pallokuitua ja todella painava verrattuna untuvapeitteeseeni.
Onko muille käynyt näin.
Manantaina menen reklamoimaan, mutta milläs todistan että tämä saamani ei ole sinne viemäni.
Muistan selvästi että untuvapeitteessäni oli pesumerkinnät + valmistaja, mutta saamassani peitteessä ei.mitään merkintöjä.
Kommentit (5)
Ei peseydy eikä huuhtoudu kotikoneissa peite kunnolla. Ihme vastaus aplle jos kysyy onko mahdollista että vaihtuisi pesulassa niin eikö joku älykäs vastaa että mikset pessyt itse. just joo. täällä näemmä vastataan aina asian vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei peseydy eikä huuhtoudu kotikoneissa peite kunnolla. Ihme vastaus aplle jos kysyy onko mahdollista että vaihtuisi pesulassa niin eikö joku älykäs vastaa että mikset pessyt itse. just joo. täällä näemmä vastataan aina asian vierestä.
Vastaa siihen aloitusviestiin, jumalauta, äläkä sönkkää asian vierestä
Tuskin pesulassa montaa peitettä on samaan aikaan pesussa. Varmasti näkevät papereistaan kenen kanssa sinun peitteesi on mennyt sekaisin.
No perkele. Vaadit untuvapeitteesi takaisin.
Olisit pessyt itse