Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä ruokailet mieluiten krapulassa?

Vierailija
04.11.2016 |

Vastatkaa

Missä ruokailet mieluiten krapulassa?

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärissä silloin harvoin kun on krapulassa niin hyvä olo, että pystyn syömään yhtään mitään. :D

Vierailija
2/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Hampuris?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehto ö: kotona

Vierailija
4/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimpään näistä vaihtoehdoista on matkaa n. 30km, seuraaviin 100-300km, joten vastaan abc.

Vierailija
5/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähimpään näistä vaihtoehdoista on matkaa n. 30km, seuraaviin 100-300km, joten vastaan abc.

Onko siellä hyvät purilaiset?

Vierailija
6/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaihtoehto ö: kotona

Mitä teet yleensä kotona? :)

Vierailija
7/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan kotiin subin. Kasvispihvisubi aurajuustolla, kaikilla kasviksilla ja southwestia ja kevytmajoneesia. Kylkeen 1,5 litraa Pepsi Maxia.

Vierailija
8/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaan kotiin subin. Kasvispihvisubi aurajuustolla, kaikilla kasviksilla ja southwestia ja kevytmajoneesia. Kylkeen 1,5 litraa Pepsi Maxia.

Onko Subwaylla kotiinkuljetus? Onko muualla kuin Helsingissä? :/

Vierailija
9/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paremmat kuin ilman

Vierailija
10/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paremmat kuin ilman

Tjaah... No eipä hampurilaisten teko kovin vaikeaa ole kotonakaan. Tulee halvemmaksikin ja saa varmasti mieleisen.

Vierailija
11/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli nälkä :)

Vierailija
12/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty syömään krapulassa mitään, mulla on niin huono olo koko päivän. Korkeintaan vettä tai viscyä.

Vierailija
13/25 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty syömään krapulassa mitään, mulla on niin huono olo koko päivän. Korkeintaan vettä tai viscyä.

No höh.

Vierailija
14/25 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkis koska ei tarvi nousta autosta ulos :D

Vierailija
15/25 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyy syömään niin lidlin inferno on hyvä. Mikä tahansa mikä menee alas krapulassa on hyvä. Pahimmassa olossa lihaliemi on paksuin mitä pystyy. Tuliset oikein hikituliset on krapulassa se juttu. Jos siis pystyy mitään syömään.

Vierailija
16/25 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkis koska ei tarvi nousta autosta ulos :D

Ei kai ole promilleja vielä veressä?

Vierailija
17/25 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan pizzan kotiin. Krapulassa en jaksa liikkua.

Vierailija
18/25 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pystyy syömään niin lidlin inferno on hyvä. Mikä tahansa mikä menee alas krapulassa on hyvä. Pahimmassa olossa lihaliemi on paksuin mitä pystyy. Tuliset oikein hikituliset on krapulassa se juttu. Jos siis pystyy mitään syömään.

Siis innoissani kerran valitsin lidlin pakastealtaasta infernon.. ja hyi olkoon!! En ikinä heitä ruokaa pois, vaikka olisi kuinka pahaa, mutta tää pizza oli poikkeus. Se tulisuus oli jotain sanoinkuvaamatonta, ei sitä pystynyt syödä yhtä palasta enempää! Ja mä kun luulin olevani tulisen ruuan ystävä.. :D

Vierailija
19/25 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis innoissani kerran valitsin lidlin pakastealtaasta infernon.. ja hyi olkoon!! En ikinä heitä ruokaa pois, vaikka olisi kuinka pahaa, mutta tää pizza oli poikkeus. Se tulisuus oli jotain sanoinkuvaamatonta, ei sitä pystynyt syödä yhtä palasta enempää! Ja mä kun luulin olevani tulisen ruuan ystävä.. :D

Itse en kyllä maista siinä tulisuutta.

Vierailija
20/25 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä maista siinä tulisuutta.

Ai.. mä taas en maistanut siinä mitään  makua, koska se itse tulisuus vaan poltti suuta.. :D no, eri ihmisillä eri makuaisti! :)