Missä ruokailet mieluiten krapulassa?
Kommentit (25)
Lähimpään näistä vaihtoehdoista on matkaa n. 30km, seuraaviin 100-300km, joten vastaan abc.
Vierailija kirjoitti:
Lähimpään näistä vaihtoehdoista on matkaa n. 30km, seuraaviin 100-300km, joten vastaan abc.
Onko siellä hyvät purilaiset?
Vierailija kirjoitti:
vaihtoehto ö: kotona
Mitä teet yleensä kotona? :)
Tilaan kotiin subin. Kasvispihvisubi aurajuustolla, kaikilla kasviksilla ja southwestia ja kevytmajoneesia. Kylkeen 1,5 litraa Pepsi Maxia.
Vierailija kirjoitti:
Tilaan kotiin subin. Kasvispihvisubi aurajuustolla, kaikilla kasviksilla ja southwestia ja kevytmajoneesia. Kylkeen 1,5 litraa Pepsi Maxia.
Onko Subwaylla kotiinkuljetus? Onko muualla kuin Helsingissä? :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremmat kuin ilman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremmat kuin ilman
Tjaah... No eipä hampurilaisten teko kovin vaikeaa ole kotonakaan. Tulee halvemmaksikin ja saa varmasti mieleisen.
En pysty syömään krapulassa mitään, mulla on niin huono olo koko päivän. Korkeintaan vettä tai viscyä.
Vierailija kirjoitti:
En pysty syömään krapulassa mitään, mulla on niin huono olo koko päivän. Korkeintaan vettä tai viscyä.
No höh.
Mäkis koska ei tarvi nousta autosta ulos :D
Jos pystyy syömään niin lidlin inferno on hyvä. Mikä tahansa mikä menee alas krapulassa on hyvä. Pahimmassa olossa lihaliemi on paksuin mitä pystyy. Tuliset oikein hikituliset on krapulassa se juttu. Jos siis pystyy mitään syömään.
Vierailija kirjoitti:
Mäkis koska ei tarvi nousta autosta ulos :D
Ei kai ole promilleja vielä veressä?
Tilaan pizzan kotiin. Krapulassa en jaksa liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyy syömään niin lidlin inferno on hyvä. Mikä tahansa mikä menee alas krapulassa on hyvä. Pahimmassa olossa lihaliemi on paksuin mitä pystyy. Tuliset oikein hikituliset on krapulassa se juttu. Jos siis pystyy mitään syömään.
Siis innoissani kerran valitsin lidlin pakastealtaasta infernon.. ja hyi olkoon!! En ikinä heitä ruokaa pois, vaikka olisi kuinka pahaa, mutta tää pizza oli poikkeus. Se tulisuus oli jotain sanoinkuvaamatonta, ei sitä pystynyt syödä yhtä palasta enempää! Ja mä kun luulin olevani tulisen ruuan ystävä.. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis innoissani kerran valitsin lidlin pakastealtaasta infernon.. ja hyi olkoon!! En ikinä heitä ruokaa pois, vaikka olisi kuinka pahaa, mutta tää pizza oli poikkeus. Se tulisuus oli jotain sanoinkuvaamatonta, ei sitä pystynyt syödä yhtä palasta enempää! Ja mä kun luulin olevani tulisen ruuan ystävä.. :D
Itse en kyllä maista siinä tulisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä maista siinä tulisuutta.
Ai.. mä taas en maistanut siinä mitään makua, koska se itse tulisuus vaan poltti suuta.. :D no, eri ihmisillä eri makuaisti! :)
Mäkkärissä silloin harvoin kun on krapulassa niin hyvä olo, että pystyn syömään yhtään mitään. :D