Missä ruokailet mieluiten krapulassa?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyy syömään niin lidlin inferno on hyvä. Mikä tahansa mikä menee alas krapulassa on hyvä. Pahimmassa olossa lihaliemi on paksuin mitä pystyy. Tuliset oikein hikituliset on krapulassa se juttu. Jos siis pystyy mitään syömään.
Siis innoissani kerran valitsin lidlin pakastealtaasta infernon.. ja hyi olkoon!! En ikinä heitä ruokaa pois, vaikka olisi kuinka pahaa, mutta tää pizza oli poikkeus. Se tulisuus oli jotain sanoinkuvaamatonta, ei sitä pystynyt syödä yhtä palasta enempää! Ja mä kun luulin olevani tulisen ruuan ystävä.. :D
Tiedän että sen tulisuus on jotain hirveän ja kauhean välillä. Mulla lentää hiki kun sitä syön enkä sitä syö kuin krapulassa. Sellaisessa missä pystyy syömään. En tiedä mitä siihen on laitettu että on niin ylitulista? Akkuhappoa ehkä? Eihän se inferno ole ihmisen ruokaa. Toisaalta eihän krapulainen ole ihminen. Sitten kun alkaa toipua hiljalleen muistuttaa ihmistä.
Tulisen ruuan ystävä minäkin ja tiedän kuinka ylilyövä se lidlin tulisin lätty on. Pitäsköhän siihen lisätä tabascoa? :D
Näistä vaihtoehdoista Picnic. Jotain terveellistä pitää saada, ei mättöä.
Yleensä syön kotona paistettua munaa ja hedelmiä.
Missä on "lähipitseria/kebabbila" -vaihtoehto? Siihen kuitenkin suuntaa varsin iso osa väestä. Yleensä myös minä.
Lähikebabbilan mättöpitsa ja kotiin kuljetettuna tietty! Oijoi, paras lääke krapulaan ja päälle vielä kokista. Sitten ryven itsesäälissä koko päivän ja katselen elokuvia