Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välillä on hämmentävää olla "rinnaton"

Vierailija
04.11.2016 |

Monilla miehilläkin on mua suuremmat "tissit", ilman että tarviii olla edes ns.manboobsit :D
Silikonit oli haaveena nuorempana, ennen avioitumista ja lapsia, mutta nykyään asioilla on hieman eri tärkeysjärjestys.
Tottakai haaveilen, että voisi tuntea itsensä enempi naisellisemmaksi ja kokea miltä tuntuu omistaa rinnat, mutta näillä mennään...
Kohtalotovereita ja mietteitä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä .

Tyhjä on tyhjä

Hernekeitto on syötävää mutta ei yllätä tai tee vaikutusta

Vierailija
22/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla miehilläkin on mua suuremmat "tissit", ilman että tarviii olla edes ns.manboobsit :D

Silikonit oli haaveena nuorempana, ennen avioitumista ja lapsia, mutta nykyään asioilla on hieman eri tärkeysjärjestys.

Tottakai haaveilen, että voisi tuntea itsensä enempi naisellisemmaksi ja kokea miltä tuntuu omistaa rinnat, mutta näillä mennään...

Kohtalotovereita ja mietteitä?

Mulla on pienet rinnat suhteessa vielä leveään rintakehään, olen siis litteä ja leveä =) Topatuilla rintaliiveillä saan aikaan jonkinlaisen illuusion rinnoista mutta ilman liivejä mulla on väsyneet ajokoirankorvat.

Toki mä haluisin rinnat, samalla saisin myös vyötärön mutta näillä mennään. Mies on ihan tyytyväinen.

Mutta jos joutuisin vapaille markkinoille, kynnys riisuutua jonkun miehen edessä olisi tódella korkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi