Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AAA - Anonyymit AV Addiktit

Vierailija
04.11.2016 |

Avautumista, vertaistukea - mitä tarvitsetkaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta, että rekisteröitysmispakko tulee vuoden alusta? Siinä hyvä keino päästä eroon palstasta :D

Vierailija
2/8 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko totta, että rekisteröitysmispakko tulee vuoden alusta? Siinä hyvä keino päästä eroon palstasta :D

Antabuskuuri avlaiselle :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun addiktio on onneksi hiipunut viime kuukausina. Tämä palsta ja monet palstalaiset kun ovat nykyään aika perseestä 👎

Vierailija
4/8 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun addiktio on onneksi hiipunut viime kuukausina. Tämä palsta ja monet palstalaiset kun ovat nykyään aika perseestä 👎

Totta puhut. Liian paljon hulluja palstailemassa, alkaa jo riittää tämä.

Vierailija
5/8 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nykyään pitkästyttävää. Kaikki riehakkaat keskustelut aina sensuroidaan eikä ihmiset keksi enää hauskoja provojakaan. Välillä tulen katsomaan mutta jos vaan keksin jotakin muuta niin ei täällä enää tule roikuttua kuten joskus.

Vierailija
6/8 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miten paljon kulutan lyhyttä elämää kirjoittaen jostain turhista bloggaajista. Ja olen ihan selväpäinen, lapseton ja menestynyt asiantuntija. Miksi en käytä tätäkin aikaa vaikka kehittäen uusia liikeideoita ja metsästäen ylennystä?

Vierailija
7/8 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä miten paljon kulutan lyhyttä elämää kirjoittaen jostain turhista bloggaajista. Ja olen ihan selväpäinen, lapseton ja menestynyt asiantuntija. Miksi en käytä tätäkin aikaa vaikka kehittäen uusia liikeideoita ja metsästäen ylennystä?

Älä muuta sano.

T. tuleva ylilääkäri

Vierailija
8/8 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä minäkin

T: Nokian toimitusjohtaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi