Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välillä on hämmentävää olla "rinnaton"

Vierailija
04.11.2016 |

Monilla miehilläkin on mua suuremmat "tissit", ilman että tarviii olla edes ns.manboobsit :D
Silikonit oli haaveena nuorempana, ennen avioitumista ja lapsia, mutta nykyään asioilla on hieman eri tärkeysjärjestys.
Tottakai haaveilen, että voisi tuntea itsensä enempi naisellisemmaksi ja kokea miltä tuntuu omistaa rinnat, mutta näillä mennään...
Kohtalotovereita ja mietteitä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan näihin ketjuihin tulee, että eipä oo selkävaivoja, ei ala roikkua yms yms. Ou jee :D

t:toinen tissitön

Vierailija
2/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se naisellisuus kyllä niistä tisseistä ole kiinni. Toki jos olet jykevärakenteinen, niin ymmärrän ongelmasi paremmin. Sen sijaan jos olet näitä siroja ja pieniä keijukaisia olemattomilla rinnoilla, niin rintojen puuttumisella ei ole juurikaan merkitystä, koska kroppasi on muuten erittäin naisellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan näihin ketjuihin tulee, että eipä oo selkävaivoja, ei ala roikkua yms yms. Ou jee :D

t:toinen tissitön

Kyllähän tuo on oikeasti hyvä puoli. Aika kaameaa näin miehenä ajatella, että olisi pallot tuossa heilumassa urheillessa.

Vierailija
4/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan näin miehenä kommentoida, niin muistakaa, että on miehiä jotka pitävät pienistä tisseistä. Eli jokaiselle on tykkääjänsä. 

Vierailija
5/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saan näin miehenä kommentoida, niin muistakaa, että on miehiä jotka pitävät pienistä tisseistä. Eli jokaiselle on tykkääjänsä. 

Unohdit täsmentää että jos on nainen siis. Jokaiselle naiselle on ottajansa mutta jos olet mies niin sinun pitää olla juuri tietynlainen, vai onko lyhyille miehille ottajia? Onko rumille miehille ottajia? Onko korkeaäänisille miehille ottajia? Onko köyhille miehille ottajia?

Vierailija
6/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä rinnat tekee lihavaksi. Kun laitan litistävän topin, olen sopusuhtainen.

Vierailija
7/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama virsi. Koskaan en ole omistanut isoja rintoja (paitsi imetys aikana) ja rinnat ei ole edes kasvanut vaikka olen lihonnu viimeaikoina. Ennen lasta rinnat nyt sentään oli terhakkaat jotta pystyin jollakin tyrkkäämään takaisin isorintaisille. En uskalla edes leikata hiuksia lyhyiksi koska pelkään että näyttäisin mieheltä naisen vaatteissa. Mies ei hyväksy silikooneja ja uhannut jopa jättää minut jos ne otan.. No ilmeisesti edes hän pitää olemattomista pienistä rusinoista. Ois vaan kivat olla sinut myös oman peilikuvan kanssa.

Vierailija
8/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

171 cm, 52 kg on ap. Nuorempana/teininä paino huiteli about 60-65 kilon paikkeilla, joten kyse ei ole mistään sirosta keijukaisesta. Vasta nyt kolmekymppisenä, parin lapsen jälkeen, olen hoikimmillani. Rinnat olleet aina yhtä pienet/mitättömät, painon muutoksista huolimatta.

Vierailija
9/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni toisinpäin. Mä olin aina todella pienirintainen. Mulla on leveä rintakehä niin varsinkin suhteessa siihen näytin ihan pojalta. Mä olen vaan sen ikäinen että ei mun ollessa nuori silikoneista sillä tavalla puhuttu realistisena vaihtoehtona tavikselle, kyllä ne oli jotain ihan muuta. Menin naimisiin, sain lapset, imetin, niistä olemattomista rinnoista oli jäljellä pienet nahkaläpät. Oli muuten yllättävän kova paikka, kun olin kuvitellut olevani sinut itseni kanssa. Tuli ero, tuli silikonit. Elämäni paras päätös. Ja edelleen olen pienirintainen! Mutta nyt ne sentään tisseiksi tunnistaa..

Vierailija
10/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdit täsmentää että jos on nainen siis. Jokaiselle naiselle on ottajansa mutta jos olet mies niin sinun pitää olla juuri tietynlainen, vai onko lyhyille miehille ottajia? Onko rumille miehille ottajia? Onko korkeaäänisille miehille ottajia? Onko köyhille miehille ottajia?

Kaikille on joku. Olen lyhyt  ja melko köyhä mies itsekkin ja olen suhteessa.  

Vierailija
11/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen tissitön (aa-kuppi), ja en jotenkin enää vaan jaksa välittää siitä että olen lauta. Aina olen miehiä saanut eikä kukaan ole välittänyt pienistä rinnoistani. Elämässä on muutakin kuin isot tissit.

Vierailija
12/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan leveä rintakehä jotenkin yhteydessä pieniin rintoihin? Näyttävät siis suhteessa pienemmältä, verrattuna rintakehään... Mulla siis näin...

Vierailija
13/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmoisa ja kostea emätin on paljon tärkeämpi piirre kuin isot tissit.

Vierailija
14/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tissitön. Lähinnä salilla kun on urheilurintsikat (en niitäkään tarvisi, mutta jotenkin nännit tuntuu näkyvän pelkästä urheilutopista läpi) katson itseäni huvittuneena peilistä.

Olen pitkä, hoikka ja täysin muodoton eli ei mitään kovin kaunista katseltavaa. Siis sellaista pariisin muotiviikko-materiaali, mutta vähän jo yli-ikäinen ja naama ei ihan yllä samaan tasoon :D

Vierailija
15/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaivaa, niin miksi pitäisi näillä mennä? Voi hankkia isommat.

Vierailija
16/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta pilluun.

Vierailija
17/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvansiirto, googlaa.

Vierailija
18/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pienet rinnat ja vuosien tissikompleksi. Menin kuitenkin naimisiin miehen kanssa, joka kehui ja väitti, ettei isot rinnat ole hänestä edes kivat.

Sitten mies petti. Isotissisen naisen kanssa. Pettäminen tietenki romutti mussa kaiken, mutta jaloille päästyäni hankin silikonit. Nyt ihan normi c75, kauniin muotoiset ja terhakat :) ei komplekseja ja pahemmissakin leikkauksissa olen ollut. Miehen kanssa päätettiin vielä jatkaa, vaikken enää tunne seksuaalista vetoa häntä kohtaan. Mies ei ole silikoneja kommentoinut enkä niitä hänelle paljoa esittelekään. Itsetuntoni naisena on nyt kuitenkin huipussaan ja satsaan paljon vaatteihin ja kaikkeen ihanaan.

En tiedä mikä tässä on perimmäinen syy, mutta näin hyvä mun ei ole itteni kanssa koskaan ollut. Ikää on 40 ja lapset tehty ja teineiksi kasvatettu.. nyt alkaa olemaan mun aika. Ehkä menee mieskin vaihtoon.

Vierailija
19/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama juttu. Joka toinen viikko oon menossa rintojensuurennukseen ja joka toinen viikko oon sinut itseni kanssa. Oon kuitenkin 178cm ja 57kg, että ei mulle kauheen isot rinnat edes sopis. Mutta kun olisi ees jotkut.

Vierailija
20/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella naisella on ollu isompi klitoris kuin miun katkarapu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi