Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatteletko koskaan, että olet onnellinen, kun et ole esim koditon alkoholisti?

Vierailija
04.11.2016 |

Miten paljon arvostat arjessa niitä olosuhteita, joissa elät?

Kommentit (24)

21/24 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen onnellinen, mutta silti minulla on juuri nyt kauhea vilu. Ajatus siitä, että miehen mielestä asunnossa on riittävästi lämmintä, ei lämmitä jäisiä käsiäni. Kaikki on suhteellista.

Asunnon lämpötila?

Ei ole villapaitaa tai vilttiä?

Ja minulla taas niin kuuma, että tekee mieli mennä parvekkeelle. Ei mene Suomessakaan nallekarkit tasan.

Vierailija
22/24 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ajatellut, että koditon alkoholisti ei olisi itse valinnut sitä, mitä kutsumme kohtaloksi. Viinaa ei ole pakko juoda, valinnan tekee itse joka kulauksesta. Siksi en koe olevani erityisen onnekas, kun en ole asunnoton juoppo. Tein toisenlaisia valintoja ja kannan niiden seuraukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/24 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ajatellut, että koditon alkoholisti ei olisi itse valinnut sitä, mitä kutsumme kohtaloksi. Viinaa ei ole pakko juoda, valinnan tekee itse joka kulauksesta. Siksi en koe olevani erityisen onnekas, kun en ole asunnoton juoppo. Tein toisenlaisia valintoja ja kannan niiden seuraukset.

Entäs syöpä? Onko se valinta? (pl. keuhkosyöpä/tupakka)

Vierailija
24/24 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen enemmänkin perheen terveydestä,toki olen onnellinen omasta talosta jossa kaikilla on turvallinen ja hyvä olla.ruokaa on aina ja puhdasta vettä ja lämpöä tuo puulämmitys