Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä ikäistä nuoremmaksi luuleminen alkaa olla jo aika ikävää. Ajoin pyörällä ja joku äiti sanoi lapselleen, että ....

Vierailija
04.11.2016 |

Varo poika tulee takaa pyörällä.
Nainen näytti n. 28 vuotiaalta.
Ite oon 35v mies :0

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille ei puhuta samalla tavalla kuin aikuisille ihan kaikissa tilanteissa.

Vierailija
2/7 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaan naurattaa itseäni jos joku luulee edelleen nuoremmaksi :D olen toki pikkuinen nainen mutta jo 35v ja kohta neljän lapsen äitikin 😂

Joskus harmitti kaupassa kun ei saanut asiakaspalvelua kun on niin nuoren näköinen mutta muuten ei enää harmita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
4/7 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian nuorelta näyttäminen on varmaan liialliseen kauneuteen, varakkuuteen tai isomunaisuuteen verrattava ongelma. Syvimmät sympatiani on kärsiöiden puolella.

Vierailija
5/7 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsetköhän ravintoloihin kohta sisään vanhempiesi kanssa?

Vierailija
6/7 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen mieluummin tyttö kuin täti. 

Vierailija
7/7 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään vaunulenkillä ja kuljettiin asuinalueella tietä, jossa ei ole jalkakäytäviä. Eteemme pysähtyi auto, josta hyppäsi ulos ala-asteikäinen tyttö. Koulusta tulossa siis, ajattelin. Kuski ei tullut ulos, joten hidastin odottaakseni auton jatkavan matkaa. Mitään ei tapahtunut joten piti lähteä jo ohittamaan autoa. Ohi kulkiessani huomasin auton olevan tyhjä. Eli pikkutyttö olikin kuski. Häpesin kyllä vähän ajatuksiani, tunnen itsekin lyhyitä ihmisiä. Mutta minkäs sitä mahtaa..joskus menee arviot pieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi