Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautisia edeltävät iho-ongelmat!!

Vierailija
04.11.2016 |

Oikeasti, ikää on minulla jo yli 30 eikä näistä iho-ongelmista taida päästä koskaan, ikinä eroon! Ikään kuin se ei riittäisi, että nenä on edelleen yhtä pahasti mustapäiden peitossa kuin 15-vuotiaana, vaan sen lisäksi ennen kuukautisia toistuu aina sama juttu: saan tasan kolmeen kohtaan kasvoissa paha, ihonalaisen, todella kipeän näppylän, joille ei voi tehdä mitään muuta kuin odottaa että menevät ohi. Ovat niin syvällä, ettei minkäänlainen puristaminenkaan onnistuisi.

Ja sitten näiden sijoituksesta... Yksi tulee aina samaan kohtaan leukaa, yksi nenän sivulle ja pahin KESKELLE nenänvartta. Käytännössä nenänvarsi turpoaa tuosta kohdasta pahasti, ja muuttuu ärtyneen punaiseksi n. euron kolikon kokoiselta alueelta. Punoituksenkin saa jotenkuten vielä peitettyä meikillä (joka kylläkin kuluu työpäivän aikana aina pois, vaikka sitä yrittäisi kohennella), mutta turvotukseen ei auta mikään. Olen sivuprofiilista aivan tuntematon, kuin kyömynokkainen noita-akka.

Kiva sitten pitää töissä vaikka koulutustilaisuutta, kun näyttää tältä. Ja tämä toistuu säännöllisesti! Kestää useamman päivän, ennen kuin iho rauhoittuu.

Miksi ihmeessä aina nuo samat kohdat, miksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu... leuka ihan muhkuroilla ja punaisena. Välillä naurattaa ja välillä itkettää. Koitan olla liikaa ressaamatta, koska oon tullut siihen tulokseen, et tähän ei vain auta mikään. :p

Vierailija
2/6 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama jos olen "luomu" eli ei ole hormonaalista ehkäisyä.

Onko sinulla pillerit tai hormonikierukka? Niiden pitäisi auttaa hormonaaliseen acneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ikää 36 ja aina se sama kohta leuassa mihin tulee 2 isoa ihonalaista. Raskausaikana on ollut ihanaa, kun ei ole mitään iho-ongelmia.

Vierailija
4/6 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön päivittäin sinkkitabuja ja ne auttavat pitämään ihon hyvänä jopa ennen menkkoja. Oli tosi tuskaista, kun ensin pamahti näppylät ja sitten kun sain ne paranneltua ja arvet vaalennettua niin seuraavat menkat tekivät jo tuloaan, huoh.

Vierailija
5/6 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole käytössä mitään ehkäisymenetelmään tällä hetkellä (olen sinkku). Iho oli kyllä parempi sen lyhyen ajan, kun kerran pillereitä söin...

ap

Vierailija
6/6 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama jos olen "luomu" eli ei ole hormonaalista ehkäisyä.

Onko sinulla pillerit tai hormonikierukka? Niiden pitäisi auttaa hormonaaliseen acneen.

Acne XDDDDD Voi vittu. Ei ole niin vaikeaa: AKNE.