Onko Byas-hoidot huijausta?
Paikkakuntani paikallisella kauneuskeskuksella on hullaannuttu byas-hoitoihin..
Hoitoja ja laitteita markkinoi kauneus ja terveysalan nais-armeija.
Facebook ladataan täyteen ennen ja jälkeen kuvia.
Toimiikohan nuo kalliit laitteet oikeasti?
Linkeissä lisätietoa tuotteista:
http://rantakuntoon2014.omablogi.fi/wellstar-byas/
"Byas Face Lifter poistaa rypyt ja arvet kasvojen iholta sekä kohottaa laskeutuneita yläluomia ja vähentää silmäpusseja. Vastaaviin tuloksiin ryppyjen hoidossa on aiemmin päästy vain botox- ja hyaluronihappoinjektioilla, muilla injektioina laitettavilla täyteaineilla ja mesoterapialla. Silmäpusseihin ja lasketuneisiin yläluomiin ovat ratkaisuna aiemmin olleet plastiikkakirurgiset toimenpiteet. Face Lifter vie hyaluronihapon ihoon aktivoiden samalla myös ihon oman kollageenin tuotannon.
Tekniikka: iontoforeesi, sähköinen lihasstimulaatioo (EMS), mikrovärinä, radioaallot (500 KHz – 1 MHz). Hoidon kesto: 6 min. Parhaan tulokset aikaansaamiseksi käytä yhdessä Eye Lifterin kanssa."
Kommentit (21)
Kävin Byas kutsuilla ja minulla luvattiin, että jos ostan sen muutaman tonnin laitteen, voidaan kasvojen ihon vanheneminen keskeyttää täysin. Jokainen voi itse päätellä, onko tämä lupaus realistinen millään menetelmällä.
Sitten on ne Byas-kauppiaiden markkinointikuvat siitä, "miltä he itse näyttivät ennen laitteen käytön aloitusta". Kuvat yritetään ottaa mahdollisimman epäedullisesti, jopa kornisti, itse kurtistelemalla kulmia yms. Itse tunnen muutaman tällaisen kauppiaan enkä olisi heitä näistä kuvista tunnistanut. Edustavan näköisiä naisia he olivat myös ennen laitteen käytön aloitusta.
Byasilla saa kyllä hetkeksi turvotettua kasvoja, jolloin rypyt häviää, mutta pitkäaikaisiin tuloksiin ei pääse. Esim. juhliin mennessä Byas-hoito meikin alle on kyllä ihan ok, mutta kannattaako sitä varten sitten hankkia kahden tonnin laitetta onkin sitten toinen asia.
8kk käyttäneenä voin kertoa, että rahat olis voinu käyttää muuhunki. Hamateripussit ja kaksoisleuka on ja pysyy puhumattakaan arvista. Ei siis mainittavaa hyötyä...
Toimii ehdottomasti! Tulokset nähtävissä jo ensimmäisen kerran jälkeen.
Mitään pysyvää ei laitteella heti saa aikaan, mutta idea onkin, että voit hoitaa itseäsi kotoa käsin
Kaipa tuolla jonkun aivosyövän saa, mutta ei se haittaa jos rypyt lähtee
Varokaa hyvät naiset näitä BYAS kauppiaita. Itse menin heidän lankaansa,
Ensinnäkin minulle myytiin perussetti sillä lupauksella, että hinta on n. 400 euroa. No yllättäen kaikkien kustannusten jälkeen perussetin hinta olikin noin 700 euroa.
Kasvojen hoitolaitteeseen tuli muutaman käyttökerran jälkeen vika. Laitteen myyjä ei vastannut viesteihini, ja jouduin hoitamaan asiaani Saksan päässä olevien ihmisten kanssa, englanniksi tietysti.
Suomen kuluttajansuojaviranomaiset eivät myöskään voi käsitellä asiaa, koska sopimus tehdään sillä idealla, että laitteen käyttäjästä tulee samalla tuotteiden verkostomarkkinoija, Kyse on tällöin elinkeinonharjoittajien välisestä sopimuksesta, ja kuluttajansuojaviranomaiset eivät voi auttaa ongelmien ilmaantuessa,
En voi suositella tätä tuotetta ja järjestelyä kenellekään.
Ps. Siellä esittelyssä tehdään Sinulle hoito (toiselle puolelle kasvoja), ja sitten tämä konsulentti ihastelee, että kuinka laite toimii jo yhden kerran jälkeen.
Lieviä palovammoja/vesikellukoita leuan alueelle, allerginen reaktio käytettävään geeliin, kirvelyä, kutinaa ja punoitusta. Rahat lähti, rypyt jäi. Ei mulla muuta.
Just näin! Ihan samat kokemukset! :-(
Jos olet jo allerginen ja herkkä muutenkin, niin miksi edes kokeilit. Minä käytän laitetta valitettavasti epäsäännöllisesti, muttei ole ollut kuin iloa. Kalpeat ja rypistyneet kasvot piristyvät selvästi ja silmäpussit olen kyllä saanut pois. Pitäis vain käyttää useammin. Ja ajattele mitä joku hoitokuuri maksaa kosmetologilla. Tämä laite kestää monta vuotta sen kun vain välillä lataa ja voi käyttää silloin kuin itsellä on aikaa, aattele säästyy bensa/bussirahakin kun ei tarvii juosta hoidoissa. Olen saanut apua myös jalkojen lihasten palautteluun juoksun jälkeen ja välillä ennenkin liikuntaa, kun vain muistan käyttää. En odotakaan, että rypyt kokonaan häviää.
Kyllähän kasvoja voi hetkeksi "liftata" vaikka käsin hieromalla alhaalta ylöspäin. Vaikutus kestää hetken, niinkuin tällä laitteellakin tehty "liftaus", sen hetken, että voi ottaa kuvan. :) Kertakäytöllä tuskin enempää vaikutusta, säännöllisestä käytöstä en osaa sanoa tehoaako. Hintava ainakin on, samoin kuin tarvittavat aineetkin. Yhdellä ystävälläni on ollut tämä laite käytössä jo vuoden (hänkin myy näitä) enkä ole mitään eroa huomannut (siis ei ole rypyt ja hamsterinpussit madaltuneet yhtään)
Byas, my ass!!!
Kaikkeen humpuukiin ne ihmiset lankeavat.
Rouva osti 399€ laitteen ja muutamalla satkulla litkuja.
Eikä häpeältään ole laitetta käyttänyt.
Osti luottokorttivelalla kun ei ollut tilillä rahaa.
On tuo verkostomarkkinointi tehokasta.
Aina kun vanha koulu"kaveri" yllättäen soittaa ja pyytää kylään, arvaa kyllä, että taas kaupataan jotain paskaa.
Kun jaksan, kokeilen, aiheuttaako tuo myass jotain pörinää keskiaaltoradioon.
Epäilen, että ei....
Ja vaikka ruputti lähettäisikin luvatulla alueella radioaaltoja, teho on läistämättä liian pieni aiheuttamaan mitään fysiologisia vaikutuksia.
Radioamatöörien naamat ovat yleensä sangen ryppyisiä, vaikka nenän edessä voi pöhistä 1500W lähetin.
Ostin Byas haircompleterin, luvattiin vaikka mitä että hiukset kasvaa jo neljässä viikossa, paskat, laite ei toimi kunnolla ja juurikin niin kuin sanoit myyjä ei vastaa viesteihin. Tuntuu että hiukset lähtee vaan enemmän, ne aineet varmaan on hyviä mutta tuo laite ei. Kampaajani sanoi että ihan pelkkää huijausta
Muistatteko kun ally mcbealissa se yks keksi facebra-tuotteen.
Aina on se ihmisryhmä joihin uppoaa lähes kaikki .
toimii!! ei enää ryppyjä :)
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRPN8nq5nup2Szg_IJ…
tuttava ennen ja jälkeen!