Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö kukaan ilmoittanut verottajalle ja terveystarkastajalle tuota Marjutin toimintaa?

Vierailija
04.11.2016 |

Onko ilmoitettu?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt vainoamista, kun nimeltä mainiten kirjoittelee nettiin päivät pitkät, kunnianloukkauskin jopa. En minä ainakaan uskaltaisi tänne tuttavistani nimellä kirjoittaa paskaa.

Se on herjaamista, solvaamista ja tuota mainitsemaasi kunnianloukkaamista. Vainoamisen kanssa näillä ei ole mitään tekemistä.

Vierailija
42/47 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt vainoamista, kun nimeltä mainiten kirjoittelee nettiin päivät pitkät, kunnianloukkauskin jopa. En minä ainakaan uskaltaisi tänne tuttavistani nimellä kirjoittaa paskaa.

Se on herjaamista, solvaamista ja tuota mainitsemaasi kunnianloukkaamista. Vainoamisen kanssa näillä ei ole mitään tekemistä.

Kyllä siinä tulee mielikuva, että joku päästään seonnut ihminen ajattelee sua koko ajan. Voi olla traumaattista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Marjut?

Vierailija
44/47 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuka Marjut?

Vierailija
45/47 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ylilaudalla ja hae sanalla Marjut. Tää ketju muuten sensuroidaa. Tuskin enää huomenna löytyy.

Vierailija
46/47 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt kadehtiko kenenkään roposia. Minä en ainakaan, vaikka köyhä olenkin, enkä tukia saa. Kyllä ne on aivan muut tahot, jotka (laillisesti) ilman moraalihiventäkään petkuttavat ja saavat kaikenmaailman tukia/ylihintaa palveluistaan ym., kuin yksittäiset tt- tai työmarkkinatukea saavat. 

Suurilla tekijöillä on vaan lakimiehet, jotka suunnittelevat varainsiirrot niin, että ovat laillisia, vaikkakin todella moraalittomia. 

Vierailija
47/47 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt kadehtiko kenenkään roposia. Minä en ainakaan, vaikka köyhä olenkin, enkä tukia saa. Kyllä ne on aivan muut tahot, jotka (laillisesti) ilman moraalihiventäkään petkuttavat ja saavat kaikenmaailman tukia/ylihintaa palveluistaan ym., kuin yksittäiset tt- tai työmarkkinatukea saavat. 

Suurilla tekijöillä on vaan lakimiehet, jotka suunnittelevat varainsiirrot niin, että ovat laillisia, vaikkakin todella moraalittomia. 

Ei kyse ole kateudesta vaan oikeudenmukaisuudesta. On olemassa yrittäjiä jotka maksavat veroja ja menettävät tuloja harmaan talouden takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan