Eikö kukaan ilmoittanut verottajalle ja terveystarkastajalle tuota Marjutin toimintaa?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt vainoamista, kun nimeltä mainiten kirjoittelee nettiin päivät pitkät, kunnianloukkauskin jopa. En minä ainakaan uskaltaisi tänne tuttavistani nimellä kirjoittaa paskaa.
Se on herjaamista, solvaamista ja tuota mainitsemaasi kunnianloukkaamista. Vainoamisen kanssa näillä ei ole mitään tekemistä.
Kyllä siinä tulee mielikuva, että joku päästään seonnut ihminen ajattelee sua koko ajan. Voi olla traumaattista.
Mene ylilaudalla ja hae sanalla Marjut. Tää ketju muuten sensuroidaa. Tuskin enää huomenna löytyy.
Älkää nyt kadehtiko kenenkään roposia. Minä en ainakaan, vaikka köyhä olenkin, enkä tukia saa. Kyllä ne on aivan muut tahot, jotka (laillisesti) ilman moraalihiventäkään petkuttavat ja saavat kaikenmaailman tukia/ylihintaa palveluistaan ym., kuin yksittäiset tt- tai työmarkkinatukea saavat.
Suurilla tekijöillä on vaan lakimiehet, jotka suunnittelevat varainsiirrot niin, että ovat laillisia, vaikkakin todella moraalittomia.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt kadehtiko kenenkään roposia. Minä en ainakaan, vaikka köyhä olenkin, enkä tukia saa. Kyllä ne on aivan muut tahot, jotka (laillisesti) ilman moraalihiventäkään petkuttavat ja saavat kaikenmaailman tukia/ylihintaa palveluistaan ym., kuin yksittäiset tt- tai työmarkkinatukea saavat.
Suurilla tekijöillä on vaan lakimiehet, jotka suunnittelevat varainsiirrot niin, että ovat laillisia, vaikkakin todella moraalittomia.
Ei kyse ole kateudesta vaan oikeudenmukaisuudesta. On olemassa yrittäjiä jotka maksavat veroja ja menettävät tuloja harmaan talouden takia.
Se on herjaamista, solvaamista ja tuota mainitsemaasi kunnianloukkaamista. Vainoamisen kanssa näillä ei ole mitään tekemistä.