Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kouluainetta viimeksi opetit lapsellesi opettajan puolesta?

Vierailija
03.11.2016 |

Minä kemiaa 9 lk.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan niissä läksyissä auttaa saa. Mutta opetappa matematiikkaa.

Vierailija
2/40 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan niissä läksyissä auttaa saa. Mutta opetappa matematiikkaa.

Ei matikkakaan ole mikään ongelma, edellispäivänä harjoiteltiin sitä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vaan tyhmä lapsi tai sit se ei kuuntele tunnilla.

Jaa, kyllä hän mun opetuksen ymmärsi. ap

Vierailija
4/40 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä hyvä. Seuraavaksi voit mennä sinne luokkaan ja opettaa samalla tavalla kaikille muillekin 30 oppilaalle. Muista hymyillä videolla.

Vierailija
5/40 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miksi se ei sit tunnilla ymmärrä? Ei siis kuuntele tunnilla tai on näitä, jotka vaatisivat aina aikuisen huomion... Mutta kun siellä on 20 muutakin oppilasta....

Vierailija
6/40 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kaipa ymmärsi, koska sait opettaa rauhassa. Eipä näytä olevan sinulla minkäänlaista käsitystä siitä, millaista kouluissa nykyään on...

Vierailija
7/40 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, miksi se ei sit tunnilla ymmärrä? Ei siis kuuntele tunnilla tai on näitä, jotka vaatisivat aina aikuisen huomion... Mutta kun siellä on 20 muutakin oppilasta....

En osaa sanoa kun en itse siellä tunnilla istu, ei kuulemma opi tuon fyken opettajan tyylillä mitään, muiden opettajien kohdalla ei samaa ongelmaa ole ollut. Ja siis tätä on ollut jo 7. luokalta lähtien, taivun uskomaan lastani. ap

Vierailija
8/40 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kaipa ymmärsi, koska sait opettaa rauhassa. Eipä näytä olevan sinulla minkäänlaista käsitystä siitä, millaista kouluissa nykyään on...

En tiedä millaista koulussa nyt on mutta tämän opettajan tyyli on tässä yläasteen aikana tullut harvinaisen selväksi. ap

Vierailija
9/40 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa kun en itse siellä tunnilla istu, ei kuulemma opi tuon fyken opettajan tyylillä mitään, muiden opettajien kohdalla ei samaa ongelmaa ole ollut. Ja siis tätä on ollut jo 7. luokalta lähtien, taivun uskomaan lastani. ap

Kai olet jo kehoittanut lastasi kiusaamaan opettajaa, koska ei sinun ja lapsesi mielestä osaa opettaa. Vai asutteko Lahdessa ja lapsesi on jo käyttänyt oikeuttaan puuttua opettajan opetukseen?

Vierailija
10/40 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai olet jo kehoittanut lastasi kiusaamaan opettajaa, koska ei sinun ja lapsesi mielestä osaa opettaa. Vai asutteko Lahdessa ja lapsesi on jo käyttänyt oikeuttaan puuttua opettajan opetukseen?

Mitä oikein kuvittelet? Kai oltaisiin jo laitettu ranttaliksi jos sen tyylisiä oltaisiin, onhan tässä jo 2 vuotta kuunneltu tarinaa tämän open tyylistä. En yleensäkään kannusta lastani kiusaamaan saati opettajaa... Huoh mitä vastauksia täällä taas... ap

Vierailija
11/40 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin idioottimaiseen ja ylenkatseiseen aloitukseen mun mielestä aivan passeleita vastauksia. Vai odotitko, että täällä olisi kilpaa aloitettu kehumaan sinua, kuinka oletkin niin mahtava ja pätevä äiti. Suomessa ei muuten ole koulupakkoa... että jos opetus ei kelpaa ja sä olet noin hyvä opettaja itse, niin sen sun MirkkuMarkun ei oo pakko mennä kouluun.

Vierailija
12/40 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin idioottimaiseen ja ylenkatseiseen aloitukseen mun mielestä aivan passeleita vastauksia. Vai odotitko, että täällä olisi kilpaa aloitettu kehumaan sinua, kuinka oletkin niin mahtava ja pätevä äiti. Suomessa ei muuten ole koulupakkoa... että jos opetus ei kelpaa ja sä olet noin hyvä opettaja itse, niin sen sun MirkkuMarkun ei oo pakko mennä kouluun.

No ei, vaan olisin ollut kiinnostunut muiden vastauksista, otsikossa esittämääni kysymykseenhän sen saanut yhtään vastausta. Olisi ihan kuule riittänyt äikkä 3 lk tai vaikka ranska 5 lk jne. ap

Vierailija
13/40 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään ainetta oikeastaan koskaan. Mulla 8.luokkalainen ja lukiolainen, molempien keskiarvot lähellä kymppiä. He voisivat opettaa mulle esim. matikkaa😊

Vierailija
14/40 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei, vaan olisin ollut kiinnostunut muiden vastauksista, otsikossa esittämääni kysymykseenhän sen saanut yhtään vastausta. Olisi ihan kuule riittänyt äikkä 3 lk tai vaikka ranska 5 lk jne. ap

"Opettajan puolesta." Kyllä siihen tietty sävy liittyy ja saamasi vastaukset ovat aika lailla linjassa sen kanssa.

Vierailija
15/40 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Opettajan puolesta." Kyllä siihen tietty sävy liittyy ja saamasi vastaukset ovat aika lailla linjassa sen kanssa.

Raflaava otsikko saa yleensä mielenkiinnon paremmin heräämään kuin tylsempi, olen kuunnellut myös äidinkielen tunnilla ;) ap

Vierailija
16/40 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään ainetta oikeastaan koskaan. Mulla 8.luokkalainen ja lukiolainen, molempien keskiarvot lähellä kymppiä. He voisivat opettaa mulle esim. matikkaa😊

Kyllä se niin onkin, että ne kaikkein fiksuimmat oppivat opettajasta riippumatta.

Vierailija
17/40 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä yritän opettaa ruotsia lukion 3. luokkalaiselle ja lukion 1. luokkalaiselle. Ei ole open syy, etteivät opi, poikia ei vaan tippaakaan kiinnosta, mutta mua kiinnostaa se, että pääsevät edes kurssinsa läpi, joten pakotan opiskelemaan sen vitosen verran. Enpä ole itsekään haka ruotsissa ja lukion ruotsi tuottaa mulle vaikeuksia, vaikka oon sen itsekin aikoinaan läpi kahlannut. Kaikki kunnia ruotsin opettajille, on varmaan vähemmän kivaa opettaa melkein kaikkien inhoamaa ainetta, varsinkin varmaan yläkoulussa.

Vierailija
18/40 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetin juuri yläkoululaiselleni äikkää, eli käytiin läpi idioottivarma keino sanaluokkien tunnistamiseen. Oppikirjassa se oli huonosti selitetty ja teiniä epäilytti, pärjääkö kokeessa. Nyt osaa asian kuin vettä vaan!

Vierailija
19/40 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan aina, jos apua tarvitaan/pyydetään. Kyllä jotkut opettajat ovat vähän huonoja kurinpitäjiä ja vaikeahan se on seurata, jos istuu taaempana ja edessä ryhmärämä meluaa. Mukavahan se on auttaa, monesti tajuaa paljon paremmin, kun kotona rauhassa saa paneutua asiaan. 8-luokkalainen siis.

Vierailija
20/40 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetin käytännössä koko kolmannen luokan kuopukselle. Saikuttava opettaja ja surkeat sijaiset, siinä syy. Sen lukuvuoden jälkeen lapsi vaihtoi toiseen kouluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme