Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää tupakoivat vanhemmat. Ovat niin itsekkäitä.

Vierailija
03.11.2016 |

Pilaavat lapsensa terveyden vaikka polttaisikin parvekkeella jne. Kemikaalit ei katoa, hengityksestä, vaatteista yms heti. Ja moni tuttavistani, joka on tupakoiva vanhempi, on "vähävarainen". Ei ole varaa ostaa lapselleen esim harrastusvälineitä, mutta on varaa kuitenkin tupakoida. Niiin ärsyttävää. Taas tuttava fb:ssä kerjää muilta lainaan lapselleen tavaroita lainaan. Enkä edes aloita raskaudenajan tupakoinnista. Heistä pitäisi saman tien tehdä lasu, jos ei lopeta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ei kiinnosta jos vanhempi menee oikeesti ulos polttamaan. Eli ei partsille tai omaan pihaan kotioven tai ikkunan ääreen, vaan johonkin missä se ei sillä hetkellä häiritse ketään.

Mutta lasten seurassa tai raskaana ollessa en hyväksy tupakointia. Inhottaa ne jotka sitä tekee... Itsekästä niin kuin ap sanoi.

Vierailija
2/11 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilaavat lapsensa terveyden vaikka polttaisikin parvekkeella jne. Kemikaalit ei katoa, hengityksestä, vaatteista yms heti. Ja moni tuttavistani, joka on tupakoiva vanhempi, on "vähävarainen". Ei ole varaa ostaa lapselleen esim harrastusvälineitä, mutta on varaa kuitenkin tupakoida. Niiin ärsyttävää. Taas tuttava fb:ssä kerjää muilta lainaan lapselleen tavaroita lainaan. Enkä edes aloita raskaudenajan tupakoinnista. Heistä pitäisi saman tien tehdä lasu, jos ei lopeta.

Lasu mielummin sellasista jotka eivät keskity lapsiinsa kun kyttäävät katkerina toisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä. Tupakointi muutenkin on niin idioottimaista puuhaa. En vaan voi käsittää röökaajia, miten voi ihminen olla niin typerä.

Vierailija
4/11 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä järkky näky päivittäin tuolla kun metrolla kulkee, niin asemalla on mammat mahat pystyssä ja rööki huulessa. Sitten vielä saattaa roikkua taapero siinä hihassa.

Miten ne edes kehtaa? Itse en ikinä kehtaisi olla lapseni seurassa alkoholia nauttineena. Näin niin kuin esimerkiksi.

Vierailija
5/11 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poltan ja häpeän sitä,pidän kyllä huolen siitä että lapsilla on kaikki tarvittava hankittuna eikä tupakointi rahat ole pois heiltä,kaikki harrastaa jotain,toki voitas reissata enemmän tupakkarahoilla.harkitsen lopettamista

Vierailija
6/11 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moralistihihhulistin täytyy näköjään väkisin vääntää topikki vanhasta ja väsyneestä aiheesta, kun huumeista ei ole keskusteltu palstalla parin viikkoon.

Vierailija
7/11 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä järkky näky päivittäin tuolla kun metrolla kulkee, niin asemalla on mammat mahat pystyssä ja rööki huulessa. Sitten vielä saattaa roikkua taapero siinä hihassa.

Miten ne edes kehtaa? Itse en ikinä kehtaisi olla lapseni seurassa alkoholia nauttineena. Näin niin kuin esimerkiksi.

En minäkään, mutta olenkin parempi ihminen kun ne mahat pystyssä röökiä vetävät mammat. Tai sinä. Tai kukaan muukaan täällä. Oikeudenmukaisessa maailmassa olisin kuninkaallinen pyhimys.

Vierailija
8/11 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että tuoakointia on hankala lopettaa ja itsekkin olen tupakoinut joskus. Lopetin 1v ennen raskautta tupakoinnin ja ei se helppoa ollut. Moni ihminen ei edes yritä lopettaa. Esim naapurissa asuu lapsiperhe, jonka vanhemmat polttaa. Savu tulee meille sisälle ja parvekkeellemme tottakai. En voi lastani rattaissa nukuttaa sinne päiväunillekkaan. Meillä ei ole parveketupakointi kielletty.

Vierailija
9/11 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään, mutta olenkin parempi ihminen kun ne mahat pystyssä röökiä vetävät mammat. Tai sinä. Tai kukaan muukaan täällä. Oikeudenmukaisessa maailmassa olisin kuninkaallinen pyhimys.

No millä perusteella olet parempi toista ihmistä? Tupakoi se tai ei? :D

Vierailija
10/11 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että tuoakointia on hankala lopettaa ja itsekkin olen tupakoinut joskus. Lopetin 1v ennen raskautta tupakoinnin ja ei se helppoa ollut. Moni ihminen ei edes yritä lopettaa. Esim naapurissa asuu lapsiperhe, jonka vanhemmat polttaa. Savu tulee meille sisälle ja parvekkeellemme tottakai. En voi lastani rattaissa nukuttaa sinne päiväunillekkaan. Meillä ei ole parveketupakointi kielletty.

Tää on kyllä harmi! Pitäs saada kiellettyä parveketupakointi kaikkialla.

Meilläkin tuli vanhassa asunnossa röökinhaju sisään ikkunasta ja partsilla hais aina... Ei siellä voinut nauttia kesäpäivästä tai viedä mitään tuulettumaan kun se savu tuli seinänaapurilta.

Nykyisessä talossani ei kukaan tästä ihan läheltä onneksi polta!

Vierailija
11/11 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No millä perusteella olet parempi toista ihmistä? Tupakoi se tai ei? :D

Moralisti luulee aina olevansa parempi kuin kaikki muut ihmiset. Etenkin ne moralistit, jotka paasaavaat päihteistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi