Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä sinä olet botox- ja täyteainepistoksista?

Vierailija
03.11.2016 |

http://www.kauneusjaterveys.fi/kauneus-tyyli/iho-vartalo/2-naisista-on-…

Jotenkin kummastuttaa että suurin osa naisista ei HYVÄKSY ko. hoitoja. Miten se muilta on pois jos joku toinen haluaa näyttää kivammalta ja käy pistämässä botoxia kiukkuryppyyn ja vähän täytettä huuliin? Mielestäni verrattavissa kampaamokäyntiin ja hiustenvärjäykseen.

Itselleni on pari kertaa laitettu botoxia ja täyteainetta huuliin ja nasolabiaalijuonteisiin. Olen parin vuoden päästä 40 ja ikääntymisen merkkejä alkaa näkyä, en tykkää. Tulokset sen verran luonnolliset että kukaan tuskin tajuaakaan (ei siis mitään Hottis-Juha-tyylisiä huulia tai täysin ilmeetöntä naamaa). Oma mielipiteeni siis on ehdottoman myönteinen. Kivampi katsoa peiliin kun on nassu kuosissa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista väittää ettei hyväksy botoxia ym. mutta totuus onkin sitten toinen juttu.Kummasti vaan noilla kauneusklinikoilla riittää asiakkaita vuodesta toiseen, ja bisnes sen kun jatkaa kasvamistaan.

Negatiivinen suhtautuminen johtunee roskalehdissä pyörivistä silaribimboista, joilla on lähtenyt mopo käsisti pistosten ym. suhteen.Esim.Torppa,Pitkänen,Aitolehti jne.

Itselläni on botoxia kulmakarvojen välissä, sibeliusrypyssä.Lopputulos on luonnollinen ja kukaan ei sitä ole huomannut.Muuta en sitten aiokaan itsestäni korjailla.

Vierailija
2/16 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. botox on hermomyrkky. Kauneutta on monenlaista, mutta onko ryppyä kauniimpi sitten, kun kasvojen hermoradat vaurioitetaan tarkoituksella, jolloin lihakset halvaantuvat.

Olin onnettomuudessa ja olisin saanut botoxia naamaan, mutta kun kuuntelun neurologia, niin enpä enää halunutkaa.

Miksi ihmeessä halvaantunut lihakset olivat jotenkin kauniimmat, kun kasvoista häviävät ilmeet ja eleet. Luonnotonta touhua.

Vierailija
4/16 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, jos niille tavallaan oikeasti on tarvetta. En ymmärrä muutamaa tyyppiä joita Snäpissä seuraan, he käyvät laittamassa otsaryppyihin täytettä (ja muuallekin) ja ovat 20 VUOTTA. Minusta se on typerää

Vierailija
5/16 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se neutologi sanoi muuta kuin että on myrkkyä. Onko yhteyttä syöpiin?

Sattuuko pistokset kuin paljon?

Vierailija
6/16 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolmeen kertaan vuosien mittaan laitettu hyaluronihappoa ylähuuleen (on aina ollut hyvin eriparinen alahuuleen verrattuna) ja nyt viimeksi sain hieman botoxia angela-merkel -suupieliin.

Angelat katosivat ja ylähuuleen haluan jossain vaiheessa vielä hieman lisää ainetta. Muuten hyvin tyytyväinen noihin.

Vierailija
7/16 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottia, tyhmää, täysin turhaa ja turhamaista, osoittaa älyllistä vajavaisuutta. Mutta silti jokaisen oma asia, enkä kommentoi kenenkään hermomyrkkyhommia mitenkään. Samalla tavalla ajattelen monesta muustakin asiasta, mutta pidän silti suuni kiinni.

Vierailija
8/16 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo mitään syytä olla hyväksymättä, jos joku noita itselleen haluaa ottaa.

Oon vaan nähny niin paljon överihuulia, että mua vähän pelottas ottaa omiin huuliini mitään. Varmaan niitä on olemassa luonnollisen näkösiäkin, mutta enhän mä vois tietää, jos jollakin on sellaiset onnistuneet huulet, koska onnistuneet = luonnollisen näköiset (vaikka ois isot). Tiedän siis paremmin miltä ne fail-huulet näyttää.

Joillakin ne ylähuulet on jotenkin omituisen muotoset, korostuu tavallaan liikaa sieltä yläreunasta, ei huulten reunojen kai kuuluisi olla isot/paksut. En tiedä onko se virhe vai kuuluuko se noihin pistoksiin?

Vierailija
9/16 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idioottia, tyhmää, täysin turhaa ja turhamaista, osoittaa älyllistä vajavaisuutta. Mutta silti jokaisen oma asia, enkä kommentoi kenenkään hermomyrkkyhommia mitenkään. Samalla tavalla ajattelen monesta muustakin asiasta, mutta pidän silti suuni kiinni.

Miksi se on tyhmää ja osoittaa alhaisempaa älyä?

Vierailija
10/16 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä muiden elämään puutu, en hyväksy enkä ei-hyväksy.

Mutta itse en ottaisi ikinä. Olen 42-vuotias nainen, ryppyisehkö ja muutenkin rupsahtanut, mutta onneksi on henkistä kypsyyttä tullut iän ja kokemusten myötä niin ettei ulkonäkö ole enää minulle elämässä merkittävä asia. En kokisi saavani yhtään mitään lisää elämääni, jos olisin nuoremman tai kauniimman näköinen. 

Vierailija
11/16 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on tyhmää ja osoittaa alhaisempaa älyä?

Ei ymmärrä, että rahalla voisi tehdä jotain hyvääkin.

Vierailija
12/16 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin laitettuja pistoksia ei huomaa kuin levänneestä yleisilmeestä. Menen ehdottomasti jossain vaiheessa ottamaan pari pistosta. Jos otsani olisi vekeillä niin kuin monella on menisin jo nyt, onneksi ei ole. Mulla tulee päänsärkyä toisten otsavekkien katselusta.

Itse aion ottaa juurikin nasolabiaalijuonteisiin, mutta ihan vielä ei ole pistosten aika.

Vierailija
13/16 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni kaikki kauneuskirurgia, pistokset, pidennykset, levennykset ja paksunnokset on tyhmiä ja naurettavia. En kannata ulkonäkökeskeisyyttä elämässä ollenkaan. Vihaan ajatustakin, että joudun kasvattamaan lapsiani tällaisessa duckface-yhteiskunnassa.

Vierailija
14/16 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuudella käytettynä jees. Silleen että lopputulos on luonnollinen. Ilmeettömät kuminaamat on sitten asia erikseen. Itsekin otan varmasti jotain otsani ryppyihin kunhan ikää tulee lisää ja ne tästä vielä pahenevat. :D

n25

Vierailija
15/16 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. botox on hermomyrkky. Kauneutta on monenlaista, mutta onko ryppyä kauniimpi sitten, kun kasvojen hermoradat vaurioitetaan tarkoituksella, jolloin lihakset halvaantuvat.

Olin onnettomuudessa ja olisin saanut botoxia naamaan, mutta kun kuuntelun neurologia, niin enpä enää halunutkaa.

Miksi ihmeessä halvaantunut lihakset olivat jotenkin kauniimmat, kun kasvoista häviävät ilmeet ja eleet. Luonnotonta touhua.

Ihan höpö höpö juttu tuo mitä neurologi on muka sanonut.Botoxia käytetään mm. migreenin hoitoon, ja paljon suurempina annoksina kuin ryppyihin.

Jos botoxia käyttää kohtuudella, ilmeet eivät todellakaan häviä.

Vierailija
16/16 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyteaina ryppyyn tai juonteeseen? Turvottamista. Pikkuhiljaa se naama turpoaa ja kaikki omat piirteet katoaa. Näitä näkee.

Botox? Näistä kahdesta ehkä fiksumpi, vaan myrkyllisempi. Se, ettei puolet naamasta enää liiku, on typerän näköistä.

Paljon parempia keinoja löytyy. Syväkuorinnat, kasvojumpat, jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi