Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älytön riita miehen kanssa

Vierailija
09.03.2006 |

Väittelimme luonnonsuojeluasiasta, jossa olen varsin epävarmalla pohjalla, mieheni tietää niistä asioista enemmän. Mieheni sanoi jotakin, jonka ilmeisesti tulkitsin tai ymmärsin väärin ja joka väittelyssä johti siihen, että väitin hänen sanoneen sellaista, jota hän ei sitten ehkä sanonutkaan.

Nyt olemme viimeisen tunnin ajan riidelleet siitä mitä hän sanoi ja mieheni vaatii että sydämestäni ymmärtäisin, että oli väärin, että laitoin sanoja hänen suuhunsa, joita hän ei ollut sanonut ja näin käytin valtaa hänen (?), vaikka en mitään muuta kuin väitellyt hänen kanssaan. Minä taas en enää ole varma siitä, mitä itse sanoin, enkä siitäkään mitä hän sanoi, koska keskustelu yltyi väittelyksi, joten päästin suustani vähän mitä mieleen siinä tilanteesssa juolahti, enkä voi sataprosenttisesti sanoa kumpi sanoi mitä. Minusta on kuitenkin absurdia, että hän vaatii, että minun pitäisi ymmärtää tehneeni väärin häntä kohtaan ja on itse sataprosenttisen varma siitä mitä itse sanoi ja ehkä asia onkin näin

Minusta on jotenkin sairasta, että hän rupeaa vaatimaan, painostamaan ja tivaamaan, että täydestä sydämestäni ymmärtäisin, kuinka olen toiminut väärin häntä kohtaan laittamalla sanoja hänen suuhunsa, vaikka hän ei omasta mielestään missään nimessä sanonut mitään sellaista, mitä väitin hänen sanoneen.

Myönnän, että laitoin ehkä sanoja hänen suuhunsa, koska en voi enää täysin varmasti muistaa, mitä hän sanoi tai miten sen ymmärsin tulkitsin, koska aihekin oli sellainen, jossa olen vähän epävarmalla, mutta en ymmärrä miksi siitä pitää nostaa tällainen järjetön elämää suurempi kysymys.

Minä olisin jo antanut olla, mutta hän vain jatkaa.

Mieheni itse on loistava esimerkki hatarasta muistista. Hän juuri ja juuri muistaa lasten syntymäpäivät ja usein varmistaa minulta jonkin aivan itsestäänselvän asian.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli anna toki periksi ja pyydä anteeksi -ei niitä mököttäviä turilaita jaksa pirukaan katsoa ;)

Vierailija
2/7 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikin mahdollisin tavoin, mutta kun minun pitäisi tajuta olleeni täydessä sydämestäni väärässä. Mutta miten voin olla, kun en edes muista enää miten koko keskustelu meni ja kuka sanoi mitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän tosiaan voi myöntää olleesi väärässä sellaisessa asiassa, jota et muista.. :)

Vierailija
4/7 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vain pudistelee päätään ja sanoo, että olen uskomaton (suurin pirtein mielisairas) ja että laittelen sanoja hänen suuhunsa. Ja että hän tiesi täsmälleen mitä sanoi ja miksi en voi myöntää olleeni väärässä.

Hirveä riita aivan älyttömästä asiasta.

Vierailija
5/7 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko sinä ja " miehesi" 15-vuotiaita?

Vierailija
6/7 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan seuraavassa väittelyssä ottaa kynä ja paperia tai ääninauhuri, niin sitten voi tarkistaa kuka sanoi mitäkin ja kuka ymmärsi väärin mitäkin ja kuka laittoi mitä sanoja kenenkin suuhun :)

Vierailija
7/7 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oletteko sinä ja " miehesi" 15-vuotiaita?