Miksi Samu Haber sekaantuu Saaran asioihin?
Mitä ihmettä Saaran manageri ym asiat Samulle kuuluvat ylipäänsäkään tai ainakaan sen verran että alkaa niitä kuvailemaan laiskoiksi ja mukavuudenhaluisiksi?
Kommentit (616)
Samu taisi jäädä fanien hampaisiin, kun ei kirkkain silmin palvonut ja ylistänyt Saaraa, vaan uskalsi moukkamaisesti pohtia ääneen, että toivottavasti Saaran taustajoukot on alansa huippuja. Sitähän me kaikki toivotaan, mutta ilmeisesti Saaran tiimi ei tee virheitä, joten voidaan kai luottaa että kaikki on hoidettu viimesen päälle. Kumma, että läpimurtoa ei ole tehty jo aikaisemmin, kun kaikesta kaiken tuntuvat tietävän.
Vierailija kirjoitti:
Mä suuresti ihmettelen, miksi tämä Saara Aalto herättää niin suuria intohimoja suuntaan jos toiseen? Satamäärin alapeukkuja ja suomalaiset muusikotkin lehtien välityksellä neuvovat miten toimia uran suhteen? :o ;DD Vaikka itse en pidäkään tuon tyyppisestä musiikista tai laulutyyylistä mitä Saara esittää, niin kyllä kai jokainen oikeasti näkee ja kuulee että hän on hyvä esiintyjä ja laulaja. Toivon hänelle onnea ja menestystä kisaan ja uraan maailmalla. Ja on ihan mukava seurata miten suomalainen pärjää, vaikka se kisa itsessään on melko puisevaa seurattavaa. Mutta itseäni ei millään tavalla ärsytä tai aiheuta suuria fanituksen tunteitakaan tämä Saara, niin on vaikea käsittää, miksi ihmiset niin haluaa dissata häntä? Onko se sellainen suomalaiseen mielenmaisemaan kuuluva halu tasapäistää kaikki vai ehkä homovihaa? Vai mikä ihme? Kyseessähän on kuitenkin vain tavallista lahjakkaampi muusikko, joka on sattunut pärjäämään hyvin toisen maan kykykisassa. Ei luulisi kenenkään napaa haittaavan. Eihän kenenkään ole pakko seurata kyseisen artistin edesottamuksia, jos ei yhtään tykkää.
Luulen että se on hänen tyylinsä tyrkyttäytyä joka raosta. En ole kenenkään toisen artistin avautuneen tyttöystävästään yhtä koko ajan.
Samaten se ärsyttää että hän jää kinaamaan jokaikisestä poikkipuoliseksi tulkitsemastaan sanasta. Ja se että nyt letkauttelee koko ajan.
Eikä tää mielipuoli aggressiivinen fanikaartikaan paljon tilannetta paranna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avautuuko kukaan muu artisti jokaisesta lehtijutusta, jossa ei hehkuteta häntä? Avautuuko joku muu artisti siitä, ettei hänestä pidetä? Eikö julkisuuden negatiivinenkin puoli pitäisi kyetä kestämään, eikä heittäytyä "kiusatun" rooliin?
Niinpä. Lapsellista.
Eilenkin välittömästi otti kantaa tähän Haberiinkin sen tyrkkytyttiksen kanssa. Herkkänahkaisin ihminen evööö. Kommentoi ja oikoo joka asiassa. Joko tykkäät hänestä tai itket ja tykkäät, saatana.
Sisukas ja kipakka mimmi joka uskaltaa pitää puolensa eikä lapasena alistu ja nöyristele muiden edessä. Siksi päässyt eteenpäin.
Epävarma ja kehittymätön itsekeskeinen raakile, joka käyttää kaiken aikansa oman navan ympärillä ja kerjää hyväksyntä...
Ammattilainen joka on artisteille poikkeukselliseen tapaan onnistunut pyörittämään bisneksiään menestyksekkäästi aivan itse. Osaa pitää puolensa.
Vierailija kirjoitti:
Mä suuresti ihmettelen, miksi tämä Saara Aalto herättää niin suuria intohimoja suuntaan jos toiseen? Satamäärin alapeukkuja ja suomalaiset muusikotkin lehtien välityksellä neuvovat miten toimia uran suhteen? :o ;DD Vaikka itse en pidäkään tuon tyyppisestä musiikista tai laulutyyylistä mitä Saara esittää, niin kyllä kai jokainen oikeasti näkee ja kuulee että hän on hyvä esiintyjä ja laulaja. Toivon hänelle onnea ja menestystä kisaan ja uraan maailmalla. Ja on ihan mukava seurata miten suomalainen pärjää, vaikka se kisa itsessään on melko puisevaa seurattavaa. Mutta itseäni ei millään tavalla ärsytä tai aiheuta suuria fanituksen tunteitakaan tämä Saara, niin on vaikea käsittää, miksi ihmiset niin haluaa dissata häntä? Onko se sellainen suomalaiseen mielenmaisemaan kuuluva halu tasapäistää kaikki vai ehkä homovihaa? Vai mikä ihme? Kyseessähän on kuitenkin vain tavallista lahjakkaampi muusikko, joka on sattunut pärjäämään hyvin toisen maan kykykisassa. Ei luulisi kenenkään napaa haittaavan. Eihän kenenkään ole pakko seurata kyseisen artistin edesottamuksia, jos ei yhtään tykkää.
Haber taitaa olla ainoa, joka on uskaltanut vähänkään poikkipuolisen sanan sanoa Aallon urasta, ei Aallosta. Eikä oikeastaan siitä urastakaan. Toivoi vaan kunnon tyyppejä luotsaamaan sitä eteen päin. Muiden avautumisista en ole lukenut. Lähinnä kaikki vaan kannustaa ja tsemppaa positiivisessa hengessä. Mutta miksi jäädä vatvomaan jonkun yksittäisen muusikon sanomisia, jos kerta tyyppi itse ei ole mitään? Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Enkä tässäkään keskustelussa oo huomannut lainkaan mitään Saara-vihaa. Ei, koska ei tässä kukaan varmastikaan vihaa Saaraa. Se, mitä tässä toivotaan ja mitä saarafanit ei tunnu tajuavan on se, että Saara sais oikeat ammattilaiset taustalleen. Hyvä, jos asia on hoidossa. Mutta koska sitä ei tiedetä varmaksi, niin kai sitä nyt pohtia saa? Ei Aallon ura ole mikään pyhä, mistä ei saa sanoa kuin ihanaaoothuippu-mielipiteitä.
Sinänsä olen samaa mieltä, mutta eipä Samu bändeineenkään ole poistunut laiskuus/mukavuusalueeltaan, vaan lähinnä nyhväävät Saksassa, missä suosio on jo taattua. Ei taida rahkeet riittää muualle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avautuuko kukaan muu artisti jokaisesta lehtijutusta, jossa ei hehkuteta häntä? Avautuuko joku muu artisti siitä, ettei hänestä pidetä? Eikö julkisuuden negatiivinenkin puoli pitäisi kyetä kestämään, eikä heittäytyä "kiusatun" rooliin?
Niinpä. Lapsellista.
Eilenkin välittömästi otti kantaa tähän Haberiinkin sen tyrkkytyttiksen kanssa. Herkkänahkaisin ihminen evööö. Kommentoi ja oikoo joka asiassa. Joko tykkäät hänestä tai itket ja tykkäät, saatana.
Sisukas ja kipakka mimmi joka uskaltaa pitää puolensa eikä lapasena alistu ja nöyristele muiden edessä. Siksi päässyt eteenpäin.
Epävarma ja kehittymätön itsekeskeinen raakile, joka käyttää kaiken aikansa oman navan ympärillä ja kerjää hyväksyntä...
Ammattilainen joka on artisteille poikkeukselliseen tapaan onnistunut pyörittämään bisneksiään menestyksekkäästi aivan itse. Osaa pitää puolensa.
Itkuinen pissis joka kitisee 24/7 kun kaikki on aina niin ilkeitä ja kuinka nyt ulkomailla kaikki ymmärtää...
Vierailija kirjoitti:
En tajua koko ketjua, enkä Haberia, koska Saara on alusta saakka sanonut että hänen motiivinsa koko kisaan lähdölle oli saada kv yhteistyökumppani - eli esittäytyä ja kelvata kunnolliselle agentille ja ehkä levy-yhtiöllekin. Ei oo ollenkaan itsestäänselvyys ja puolivillaisten kanssa ei saa mitään, menettää vaan rahansa.
Sama täällä. En kyllä ymmärrä yhtään ihmisiä. Ainoa mikä tulee mieleen Haberin avautumisesta on, että koska sitä ärsyttää Aallon saama huomio, niin on halunnut lehtijutussa näpäyttää, kun hänhän on itse maailmalla menestymisen mestari.. eikö Aalto ole hoksannut häneltä kysyä apuja.. ?? :DD
Ok
Vierailija kirjoitti:
Selvää homovihaa ainakin, muutoin ei dissaus kohdistuisi erityisesti Meriin ja maalailtaisi ruusunpunaisia kuvia aitoparisuhde Teemun kanssa tai fantasioita että lyödäänkö vetoa kohta on oikean miehen kansa taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Lapsellista.
Suomessa moni artisti pyörittää bisneksiään menestyksekkäästi aivan itse. Ja kulkee omia polkujaan. Mutta aina ja kaikessa ei pidä olla vastarannankiiski. Jos haluaa jotain, on välillä ihan fiksua antaa takaisinkin päin jotain, niin kaiken ei tarvitse olla niin hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan kohta kääntää oikeasti kelkkani Saaran suhteen, sen superfanit näkyy oikeasti olevan tosi outoa sakkia.
Viittaat tässä kohtaa mihin viestiin erityisesti?
Todennäköisesti suurimpaan osaan näiden fanien viesteistä. Ainakin näihin "OMG, ziis qka on joku Sampsa Habaneeero ja qinka ze uskaltaa dissata meidän täydellistä jumalatar-Saaraa ja Meri-puppelia".
-ohis
No minä en ainakaan ole vähäisimmässäkään määrin Saara fani. Minä olen aikaisemmissa ketjuissa kertonut (monen muun tavoin), kuinka tuota Aaallon esiintymistä on kiusallista katsoa, hän kun ei mielestäni ole aito, vaan ainoastaan yrittää esittää aitoa.
Tässä ketjussa taas olen ihmetellyt Haberin avautumista, koska hänellä ei ole mitään tietoa, mitä siellä Aallon taustalla tapahtuu. Kansainvälistä manageria varmasti etsitään kovaa vauhtia, sehän on päivänselvä asia.
Eihän Aalto ulkomailla mikään ummikko ole, onhan hän kiertänyt jo melko paljon maailmaa, joten kontakteja varmasti löytyy ja varmasti se kansainvälinen managerikin. Nyt vaan pitää löytää paras hänen tarpeisiinsa.
Tyttis voi sitten hoidella ne kotimaiset keikat ja kotimaan pressit, joten jotain hommia hänellekin jää. Ex-boyfrendi taas voi keskittyä tsemppaamiseen. Hän tasan tarkkaan tietää, että hänen kellaripajansa ei ole enää vaihtoehto, kun levytysopparia haetaan.
Minä en siis mustavalkoisesti ja automaattisesti kuulu mihinkään leiriin, vaan sanon oman rehellisen mielipiteeni asioista, oli ne asiat mitä tahansa.
Mitkä kotimaan keikat? Eikö täällä kiven kovaa oo nyt väitetty, ettei Saaraa kiinnosta suomi, koska häntä ei täällä arvosteta. Eihän sen pitänyt palata enää suomen keikoille, kun ovet maailmalle on auki.
Mutta joo, periaatteessa oon kyllä samaa mieltä viestisi kanssa, mutta voihan sekin olla mahdollista, ettei mitään hurjia sopimusneuvotteluja ja kansainvälisen managerin metsästyksiä ole edes olemassa, saati tapahtumassa. Saara on loistava, mutta onko se silti riittävää, että oikeasti kukaan iso levy-yhtiö kiinnostuu? Tai että ovet maailmalle avautuu asap kisan jälkeen? Sekin vaihtoehto on mahdollinen.
Se on se todennäköisin vaihtoehto, kun tuon kisan historiaa vilkaisee, että mitää suurta uraa maailmalla ei tule. Kuinkas monta maailmantähteä tuo kisa on aikaiseksi saanut? Ei edes voittajille ole mitään automaattista uraputkea luvassa, saatika kakkosilla tai kolmosilla, puhumattakaan seiskoista, tai kaseista.
Mielestäni Saara ei kylläkään ole loistava, koska persoonallisuus ja aitous puuttuu. Laulaa osaa riittävästi, mutta se ei yksin riitä, kun tuon tason laulajia on maailma pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haber taitaa olla ainoa, joka on uskaltanut vähänkään poikkipuolisen sanan sanoa Aallon urasta, ei Aallosta. Eikä oikeastaan siitä urastakaan. Toivoi vaan kunnon tyyppejä luotsaamaan sitä eteen päin. Muiden avautumisista en ole lukenut. Lähinnä kaikki vaan kannustaa ja tsemppaa positiivisessa hengessä. Mutta miksi jäädä vatvomaan jonkun yksittäisen muusikon sanomisia, jos kerta tyyppi itse ei ole mitään? Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Enkä tässäkään keskustelussa oo huomannut lainkaan mitään Saara-vihaa. Ei, koska ei tässä kukaan varmastikaan vihaa Saaraa. Se, mitä tässä toivotaan ja mitä saarafanit ei tunnu tajuavan on se, että Saara sais oikeat ammattilaiset taustalleen. Hyvä, jos asia on hoidossa. Mutta koska sitä ei tiedetä varmaksi, niin kai sitä nyt pohtia saa? Ei Aallon ura ole mikään pyhä, mistä ei saa sanoa kuin ihanaaoothuippu-mielipiteitä.
Tuota, oletko lukenut näitä Aalto ketjuja täällä av:lla? Tai kommenttiosastoja lehtijuttujen perässä? Ei kyllä ole paljoa ollut kannustavia kommentteja tyylin, hienoa että suomalainen pärjää. Haukkuvia ja ivailevia sen sijaan kasapäin. Ja niitä alapeukkuja. Sitten on se toinen ääripää, ihqua ja ihanaa. :DD Eikä siinä mitään, faneille se suotakoon. Mutta tuo ihmetyttää että niin harva voi suhtautua neutraalisti, tyyliin hienoa että pärjää kisassa, mutta että ei se omaa elämää hetkauta suuntaan tai toiseen. Ja ihan oikeasti, kyllä tämä Haber on aika nolo antaessaan näitä ohjeita lehtijutussa. Olisi nyt suoraan ottanut yhteyttä jos asia kiinnostaa. Nyt tulee vain vaikutelma että on jotenkin ottanut nokkiinsa kun Aaltoa hehkutetaan iltapäivälehdissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota, oletko lukenut näitä Aalto ketjuja täällä av:lla? Tai kommenttiosastoja lehtijuttujen perässä? Ei kyllä ole paljoa ollut kannustavia kommentteja tyylin, hienoa että suomalainen pärjää. Haukkuvia ja ivailevia sen sijaan kasapäin. Ja niitä alapeukkuja. Sitten on se toinen ääripää, ihqua ja ihanaa. :DD Eikä siinä mitään, faneille se suotakoon. Mutta tuo ihmetyttää että niin harva voi suhtautua neutraalisti, tyyliin hienoa että pärjää kisassa, mutta että ei se omaa elämää hetkauta suuntaan tai toiseen. Ja ihan oikeasti, kyllä tämä Haber on aika nolo antaessaan näitä ohjeita lehtijutussa. Olisi nyt suoraan ottanut yhteyttä jos asia kiinnostaa. Nyt tulee vain vaikutelma että on jotenkin ottanut nokkiinsa kun Aaltoa hehkutetaan iltapäivälehdissä.
Näitä mielipiteitä Saarastahan on ollut nyt monen viikon ajan melkein päivittäin. Milloin kysellään entiseltä opettajalta kommenttia ja millon naapurin kummin kaimalta. Nyt oli vuorossa Samu, joka ilmeisesti valitsi väärät sanat. Ei se itse oo soitellut lehtiin, että "hei, mä oon tätä mieltä Saarasta"... Se on vaan yksi mielipide, muiden joukossa. Jos ei miellytä, niin lukee seuraavan artikkelin ja keskittyy siihen jos se on kivempi. Eikös se Saara itsekin hehkuta positiivista ja hyvää oloa, joten miksi jäädä vatvomaan kommentteihin jotka ei miellytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes vaivaudutte kommentoimaan Saara-ketjuihin, jos ette pidä Saarasta ja kaikki mitä hän tekee on väärin. Minä pidän No fear biisistä ja niin moni muukin... Sen sijaan en jaksa kuunnella Sannia esimerkiksi, mutten hauku häntä täällä.
Eihän täällä kukaan ole Saaraa vastaan. Luulen, että suurinosa toivoo Saaralle kaikkea hyvää ja menestystä. Tämä jankkaushan alkoi siitä, että sä syyttelet Haberia turhasta. Saaran ei kannata ruveta nyt ylimieliseksi (mitä ei varmasti teekkään, superfanit tekee sen sen puolesta) vaan oikeasti ottaa kaikki apu ja neuvot vastaan mitä saa. Saara on loistava laulaja, joka tarvitsee taakseen ne oikeat tyypit, jotka osaa auttaa sitä urallaan eteenpäin. Teemu, Meri ja kumppanit on varmasti loistava tukijoukko, mutta ne tuskin voivat auttaa brittimarkkinoille pääsyssä.
Mä en tiedä kenelle sä huutelet, mutta et ainakaan sille joka teki aloituksen. Se on varma. POintsi on, että Saara on kyllä ammattilainen ja varmasti osaa hoitaa asiansa paremmin kuin yksikään huutelija, mukaanlukien Samu Haber. Samu ei ole itseään brittimarkkinoiden kynnykselle saanut kammettua - sinnehän kaikki popparit kuitenkin ensisijaisesti edelleen haluaa - mutta Saara on. Missään huutelussa ei sinänsä ole mitään virheellistä, mutta ne on niin itsestäänselvyyksiä, että varmasti on Saaran tiedossa ilman tuota puskista huuteluakin.
Saara ei ole päässyt vielä brittimarkkinoille. Hän on vasta tositv-kilpailun osallistuja. Laitas ny jäitä hattuun ja pöksyihin...
Siinä luki: Brittimarkkinoiden *kynnyksellä*. Opettele lukemaan ennen kuin keuhkoat.
Jätän kyllä keuhkoamisen näille Saaran überfaneille ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä mielipiteitä Saarastahan on ollut nyt monen viikon ajan melkein päivittäin. Milloin kysellään entiseltä opettajalta kommenttia ja millon naapurin kummin kaimalta. Nyt oli vuorossa Samu, joka ilmeisesti valitsi väärät sanat. Ei se itse oo soitellut lehtiin, että "hei, mä oon tätä mieltä Saarasta"... Se on vaan yksi mielipide, muiden joukossa. Jos ei miellytä, niin lukee seuraavan artikkelin ja keskittyy siihen jos se on kivempi. Eikös se Saara itsekin hehkuta positiivista ja hyvää oloa, joten miksi jäädä vatvomaan kommentteihin jotka ei miellytä?
No mulle nyt on se ja sama, mitä mieltä joku Samu on jonkun Saaran urakehityksestä. Mutta se että ryhtyy nimenomaan lehtijutussa neuvomaan kollegaansa, antaa kyllä hieman itseriittoisen kuvan tyypistä. Toisaalta, ehkäpä hänen egonsa kestää tällaisen mielikuvan syntymisen... joten ei ole vahinkoa sattunut. ;DD
Oikeassahan Samu on. Tuossa on juuri syy, miksi Saara on ikuinen kakkonen. Noh, toki aito tunnekin puuttuu tekemisestä. Laskelmoitua, teknisesti toki hienoa, mutta jotenkin feikkiä ja kaiken lisäksi taustalla häärii nykyinen tyttöystävä/manageri/fani. Artisti pitää osata brändätä ja myydä oikein. Katselin itseasiassa viime sunnuntain tuloslähetystä ollessani Englannissa työreissussa ja siinä huomasin tämän managerityttöystävän. Hän vaikuttaa fanilta sydänkyltteineen yms. Tämä on Saaran tilaisuus, once in a lifetime opportunity, joka pitäisi nyt osata hyödyntää. Lumikeijujutut, sydänkyltit ynnä muut lapselliset skeidat täytyy unohtaa ja keskittyä siihen mikä on olennaista. Siihen mielestäni Saara tarvitsee ammattimaista apua ja tiimin, joka sparraa eteenpäin. Ehkä tämä tyttöystävä voi siirtyä luomaan omaa uraansa, eikös hän olekin jonkinlainen life coach tms. Miksi aina suomalaiset tekevät kaiken niin harrastelijamaisesti? Miksi, jos kerta haaveena on suuremmat piirit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes vaivaudutte kommentoimaan Saara-ketjuihin, jos ette pidä Saarasta ja kaikki mitä hän tekee on väärin. Minä pidän No fear biisistä ja niin moni muukin... Sen sijaan en jaksa kuunnella Sannia esimerkiksi, mutten hauku häntä täällä.
Eihän täällä kukaan ole Saaraa vastaan. Luulen, että suurinosa toivoo Saaralle kaikkea hyvää ja menestystä. Tämä jankkaushan alkoi siitä, että sä syyttelet Haberia turhasta. Saaran ei kannata ruveta nyt ylimieliseksi (mitä ei varmasti teekkään, superfanit tekee sen sen puolesta) vaan oikeasti ottaa kaikki apu ja neuvot vastaan mitä saa. Saara on loistava laulaja, joka tarvitsee taakseen ne oikeat tyypit, jotka osaa auttaa sitä urallaan eteenpäin. Teemu, Meri ja kumppanit on varmasti loistava tukijoukko, mutta ne tuskin voivat auttaa brittimarkkinoille pääsyssä.
Mä en tiedä kenelle sä huutelet, mutta et ainakaan sille joka teki aloituksen. Se on varma. POintsi on, että Saara on kyllä ammattilainen ja varmasti osaa hoitaa asiansa paremmin kuin yksikään huutelija, mukaanlukien Samu Haber. Samu ei ole itseään brittimarkkinoiden kynnykselle saanut kammettua - sinnehän kaikki popparit kuitenkin ensisijaisesti edelleen haluaa - mutta Saara on. Missään huutelussa ei sinänsä ole mitään virheellistä, mutta ne on niin itsestäänselvyyksiä, että varmasti on Saaran tiedossa ilman tuota puskista huuteluakin.
Saara ei ole päässyt vielä brittimarkkinoille. Hän on vasta tositv-kilpailun osallistuja. Laitas ny jäitä hattuun ja pöksyihin...
Siinä luki: Brittimarkkinoiden *kynnyksellä*. Opettele lukemaan ennen kuin keuhkoat.
Jätän kyllä keuhkoamisen näille Saaran überfaneille ;)
Niin ja edelliseen viestiini vielä: valitettavasti on myös mahdollista, ettei Saara tule brittimarkkinoille pääsemään. Katsotaan tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Lapsellista.
Mitä kommentoi ja missä? Itseltäni meni ohi. Olen kyllä täysin samaa mieltä Saaran liiallisesta herkkänahkaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan kohta kääntää oikeasti kelkkani Saaran suhteen, sen superfanit näkyy oikeasti olevan tosi outoa sakkia.
Viittaat tässä kohtaa mihin viestiin erityisesti?
Todennäköisesti suurimpaan osaan näiden fanien viesteistä. Ainakin näihin "OMG, ziis qka on joku Sampsa Habaneeero ja qinka ze uskaltaa dissata meidän täydellistä jumalatar-Saaraa ja Meri-puppelia".
-ohis
Sinä et varmaan ylimielisyyttäsi huomaisi että sinua vedätetään, provotaan ja nauretaan vaikka se suoraan sanottaisiin.
No suurin osa näistä superfanien viesteistä on sellaisia, että ne on valitettavasti kirjoitettu aivan tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et varmaan ylimielisyyttäsi huomaisi että sinua vedätetään, provotaan ja nauretaan vaikka se suoraan sanottaisiin.
No ei se mitään, mäkin vedätän, provoan ja nauran Saara-fanaatikoille. Eivät huomaa mitään XD