Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bank Norwegian talletustili

Vierailija
03.11.2016 |

Kenelläkään tili tällä pankilla?

Kokemuksia kaivataan!

Onko jotain mahdollisia riskejä jotka pitäisi tiedostaa? Kun ei ole suomalainen pankki...

Op vain tulee minulle jo liian kalliiksi ja tässä ei olisi nostorajoituksia kun joskus joudun omista säästöistä nostamaan...

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kokeilee asettaa vastatiliä, niin sivu vaan latautuu uudelleen, mutta vastatili ei pysy eli ei voi nostaa... jollain muulla samaa ongelmaa?

Vierailija
82/121 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako siirtää tuonne raha edelleen esim. 14 000 euroa??

Onko paras korko, nykyinen S-tuottotili??

S-Pankin chattivirkailijan mukaan S-Määräaikaistili ei kannata enää ja tuottotilillä paremmat korot. Mutta onko Bank Norwegian sitten paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MustaMakkara kirjoitti:

S-Pankin chattivirkailijan mukaan S-Määräaikaistili ei kannata enää ja tuottotilillä paremmat korot. Mutta onko Bank Norwegian sitten paras.

"Onko Bank Norwegian paras?" - no ei ole, kun kilpailevat pikavipparit maksavat parempaa korkoa. Jopa sinne 7% saakka...

Jos et ole ole jo asunnon omistaja, niin ASP-tililtä saa kotimaisista kivijalkapankeista 1% pa verottomana.

Vierailija
84/121 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MustaMakkara kirjoitti:

"Onko Bank Norwegian paras?" - no ei ole, kun kilpailevat pikavipparit maksavat parempaa korkoa. Jopa sinne 7% saakka...

Jos et ole ole jo asunnon omistaja, niin ASP-tililtä saa kotimaisista kivijalkapankeista 1% pa verottomana.

Ketkä edustavat tällaisia kilpailevia pikavippareita? Olohuonevipparit?

Vierailija
85/121 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taitaa BN edelleen olla paras koronmaksaja ihan vaan siitä syystä että muut ei maksa mitään. Ainakaan jos haluaa sellaisen tilin mistä saa rahat välittömästi ulos, eikä mitään määräaikaistiliä.

Vierailija
86/121 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten korko? 0,75 vuosittain?

Milloin se maksetaan, joulukuussa vai? Miksei korkoa makseta kuukausittain?

Vierailija
87/121 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MustaMakkara kirjoitti:

Saa miettiä miksi maksavat moista korkoa, ja onko korkoa vai "osinkoa", Mikä on talletussuojan tilanne? No eipä silti vaikka maksaisivat 12%, en sijoittaisi. Minulla on omat eettiset ohjeeni sijoittamisessa, ja pikavippifirmat eivät täytä eettisyyden kriteerejä. Minä en halua maksimoida tuottoani "hinnalla millä hyvänsä". Minulle riittää tämä vajaa 7% netto-osinkotuotto eettisistä kohteista, eli ainakin pikavippifirmat, turkistarhaus ja tupakka ovat salkustani pois.

Vierailija
88/121 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MustaMakkara kirjoitti:

Saa miettiä miksi maksavat moista korkoa, ja onko korkoa vai "osinkoa", Mikä on talletussuojan tilanne? No eipä silti vaikka maksaisivat 12%, en sijoittaisi. Minulla on omat eettiset ohjeeni sijoittamisessa, ja pikavippifirmat eivät täytä eettisyyden kriteerejä. Minä en halua maksimoida tuottoani "hinnalla millä hyvänsä". Minulle riittää tämä vajaa 7% netto-osinkotuotto eettisistä kohteista, eli ainakin pikavippifirmat, turkistarhaus ja tupakka ovat salkustani pois.

No sittenhän kannattaa varmaan pankistakin nostaa rahat pois, oli Nordea tai S-pankki, rahaa hekin tekevät asiakkaiden eli sinunkin rahoilla. Mitä nopeammin nostat tilin tyhjäksi käteiselle, sitä vähemmän pankki ehtii tekemään rahaa rahallasi. Minä nostan joka kk tilin tyhjäksi ja ei ole ollut ongelmaa.

Vierailija
89/121 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kyllä ollut tuo korko reilusti tippunut, eli 0,75%,  Jo sen takia esim. moni suomalainen lährnyt vaikkapa Ink-pankkiin.

Vierailija
90/121 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Kokemuksia?

Vierailija
91/121 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MustaMakkara kirjoitti:

Jos ei nosta ASP-lainaa niin korosta joutuu maksamaan veroa. On se toki silti korkeampi kuin Bank Norwegianilla, mutta säästämisen tahtia on rajoitettu ja tilin joutuu sulkemaan, jos rahoille yhtäkkiä tuleekin tarvetta.

Vierailija
92/121 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan luotettava tili? Voisin siirtää 30.000e sinne kasvamaan korkoa, on tuo 0,75% kuitenkin jotain. Eli miten tuo menee? Summa vaan kasvaa siellä vai tuleeko se korko säännöllisesti omalle esim. OP tilille vai miten tuo toimii? Kerran vuodessa?

Vierailija
93/121 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norwegian pankki on,,ok,, olemme olleet

6 vuotta asiakkaita, ei mitään häikkää.

Talletus 0,75% ( saa käyttää )

Laskujen maksut 0 veloitus

Tilille pano 0

Emme tule käyttämään nylkiä pankkeja!!!!

Vierailija
94/121 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eestiläinen Big Bank (joka on toiminut jo pitkään ja osoittautunut luotettavaksi), tarjoaa parempaa korkoa määräaikaisille talletuksille. Kandee googlata, niillä on suomenkieliset sivut.

Vierailija
95/121 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa olla tänäpäivänä 0.75% korko kusetusta.

Muualta saa jo parempaa %

NORWEGIAN  PANKKI SAHAA OMAAN JALKAAN

lähti roposet välittömästi muualle !!!

Vierailija
96/121 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan siirto kestää. 5 päivä pitäisi maksaa vuokraa, siirrän rahat säästötililtäni maanantaiaamuna.

Rahaa ei vieläkään S-pankiissa, vaikka siirto tapahtui juuri kun päivä vaihtui yön aikana marraskuulle. Onneksi en siirtänyt 4 vuotta sitten kaikkia rahoja sinne vaan 1 tonni on S-pankin säästötilillä.

Ihan siksi jos sattuu jotain siirtohitautta matkaan. Niin ei jää ihan Norskin hitaan siirron varaan.

Vierailija
97/121 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huge Boss kirjoitti:

Rahan siirto kestää. 5 päivä pitäisi maksaa vuokraa, siirrän rahat säästötililtäni maanantaiaamuna.

Rahaa ei vieläkään S-pankiissa, vaikka siirto tapahtui juuri kun päivä vaihtui yön aikana marraskuulle. Onneksi en siirtänyt 4 vuotta sitten kaikkia rahoja sinne vaan 1 tonni on S-pankin säästötilillä.

Ihan siksi jos sattuu jotain siirtohitautta matkaan. Niin ei jää ihan Norskin hitaan siirron varaan.

S-pankki on kotipankkisi? Huh huh. En kyllä anna niille amatööreille ropojani. Niillä vaikuttaa olen jatkuvasti joku soppa kiehumassa. Parhaimmillaan Nowegianista tulee rahat ainakin Nordeaan muutamassa tunnissa jos on arkipäivä.

Norwegianin korot on pääomatuloa (ei siis lähdeverollista), voi nostaa ja tallettaa vapaasti ja korkokin nyt 1.8%. Kelpaa minulle mainiosti. Olen ollut Norwegianin asiakas nelisen vuotta jo.

Vierailija
98/121 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huge Boss kirjoitti:

S-pankki on kotipankkisi? Huh huh. En kyllä anna niille amatööreille ropojani. Niillä vaikuttaa olen jatkuvasti joku soppa kiehumassa. Parhaimmillaan Nowegianista tulee rahat ainakin Nordeaan muutamassa tunnissa jos on arkipäivä.

Norwegianin korot on pääomatuloa (ei siis lähdeverollista), voi nostaa ja tallettaa vapaasti ja korkokin nyt 1.8%. Kelpaa minulle mainiosti. Olen ollut Norwegianin asiakas nelisen vuotta jo.

Bank Norwegian on nykyään osa Nordaxia. Parempaa korkoa maksaa mm. Svea ja OP, jos on vähintään 10 000 euroa laittaa säästöön.

Vierailija
99/121 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpa keskustelua taas vireämmäksi. Nyt lähtee ainakin 10 000€ Bank Norwegianiin odottamaan tulevaa remppaa. Tällä hetkellä säästötilin talletuskorko on kuitenkin 3,5%. Miten tiheästi korko on vaihdellut kun täällä puhutaan siitä 0,75%:sta?

Vierailija
100/121 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilja70 kirjoitti:

Nostetaanpa keskustelua taas vireämmäksi. Nyt lähtee ainakin 10 000€ Bank Norwegianiin odottamaan tulevaa remppaa. Tällä hetkellä säästötilin talletuskorko on kuitenkin 3,5%. Miten tiheästi korko on vaihdellut kun täällä puhutaan siitä 0,75%:sta?

Älä valehtele, se on 3,25%.

Korot elävät markkinoiden mukaan ja pitkään oli negatiiviset korot joten 0,75% oli erinomainen korko siihen aikaan. Muualla se on ollut joko 0% tai alle 0,05%.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan