Miten pääsen orjan roolista
En halua olla aina se, jonka vastuulla on ruoannteko, kaupassa käynti, en halua kokata joka ikisenä päivänä.
Miksi miehet voi tehdä.tärkeän itsestään kiiruhtamalla töihin,
miksi en saa tehdä.tärkeää.omista menoistani, tuntuu että niitä ei ole.
Koska jos menen töihin, minun oletaan olevan koko aika töissä kub miehet taas saavat mennä työaikana mihin haluavat.
En jaksa olla orja kotona ja töissä.
Kommentit (6)
Äitini aina sanoi että älä heittäydy kynnysmatoksi jos et halua että kaikki pyyhkivät sinuun jalkansa.
Oma rooli otetaan itse. Se merkitsee sitä että jättää vastaamatta niihin odotuksiin jotka eivät itselle sovi.
Koko yhteiskuntamme on vinossa, me kaikki olemme orjia, emme sitä vaan vielä tiedä.
Elämme niukkuuden yhteiskuntaa kun meidän kaikkien pitäisi jo elää yltäkylläisyydessä. Tämä on täysin tarkoituksella ja keinotekoiseksi luotu tilanne.
Nyt on meidän vuoromme luoda uusi parempi maailma. Tämä vanha sortuu. Käytä iloinen aikasi sen uuden maailman ajattelemiseen, siitä se vaan on kiinni.
Mikäli ruokaravintoloilta otettaisiin kaikki mahdolliset verot ym. maksut pois, aterin hinnaksi saataisiin 2-3 eur niin kenenkää ei kannaittaisi kantaa niska vinossa kasseja, eikä jokaisen talouden tarvitse lämmittää omaa hallaansa ja tiskata astioita. Ravintoloita syntyisi paljon ympäristää jossa on asutusta. Ihmiset saisivat terveellistä, monipuolista ravintoa. Sinunkin ongelma olisi ratkaistu.
Olet varmaan huomannut että tässä maassa, kuten ei muissakaan, tehdä mitään kansalaisten hyvinvoinnin vuoksi. Esitetään vain selityksiä, asiantuntijoita ja tilastoja.
Se on se kohtalo jonka olemme tänne tullessa valinneet. Oppimista varten, älä haikaile muuta, vaan elä omaa elämää, älä toisten taikka mitään kuvitteellista mitä Yle tarjoaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on se kohtalo jonka olemme tänne tullessa valinneet. Oppimista varten, älä haikaile muuta, vaan elä omaa elämää, älä toisten taikka mitään kuvitteellista mitä Yle tarjoaa.
Mun mielestä se elämä on valinnut meidät. Tai jotain siihen suuntaan.
Sinkkumies
Pysy sinkkuna ja ala vaikka piirimyyjäksi niin saat olla menossa kokoajan.