Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Irstas takamukseni hävettää minua!!!! Näytän aina irstaalta!

Vierailija
03.11.2016 |

Se on samanlainen kuin Kim K:lla, kuin kaksi rantapalloa. Kun vyötäröni on vielä kapea, (olen muuten hoikka) niin takamus korostuu asussa kuin asussa. Vaikea näyttää asialliselta, kun muodot tulevat aina esille. Hävettää, en haluaisi olla seksipommi. Löysissä vaatteissa taas näytän vain lihavalta tursaalta, koska silloin katsoja ei tajua, ettei minussa ole muuta suurta kuin takapuoli ja rinnat.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta varmasti, sen perse on ruma möykky.

Vierailija
2/8 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät varmaan hyvältä etkä "irstaalta". Lopeta ajattelemasta itsestäsi noin rumasti. En usko että kukaan muu ajattelee sinua katsoessaan että olet "irstas".

Vierailija
4/8 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaisessa pyllyssä ole mitään irstasta. Kaunis ja muodokas naisen pylly.

Vierailija
5/8 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on samanlainen kuin Kim K:lla, kuin kaksi rantapalloa. Kun vyötäröni on vielä kapea, (olen muuten hoikka) niin takamus korostuu asussa kuin asussa. Vaikea näyttää asialliselta, kun muodot tulevat aina esille. Hävettää, en haluaisi olla seksipommi. Löysissä vaatteissa taas näytän vain lihavalta tursaalta, koska silloin katsoja ei tajua, ettei minussa ole muuta suurta kuin takapuoli ja rinnat.

Mulla on sama ongelma. Lisäksi tykkään pukeutua vartaloa myötäilevästi, mutta toki asiallisesti ja tyylikkäästi. Monesti tuntuu kuin olisin miehille joku kävelevä strippari, koska huomio ja kommentit ovat sitä luokkaa. Ja tuollaista huomiota saan jatkuvasti.

Vierailija
6/8 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile hametta.

Vierailija
7/8 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan juu. Usko pois, kukaan muu ei ole sun takapuolestas niin kiinnostunut kuin sinä itse...

Vierailija
8/8 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievä on pylly..