"En ole koskaan ollut töistä poissa lasten takia".
Te jotka sanotte näin, miten ihmeessä teette sen? Minulla on kolme lasta, iät 6-11v. Joka talvi jokaisella on keskimäärin 2 flunssa-kuumetta, korvatulehdusta, oksennustautia, vesirokkoa tmv. Lisäksi oikeastaan viikoittain on jollakin lääkäri, neuvola, puheterapia, vasu-keskustelu, kevät- tai joulujuhla, myyjäiset....
Jos olisin töissä, olisin valtava taakka työnantajalleni eikä minusta ole reilua että muut työntekijät tuuraisivat ja paikkaisivat minua ihan loputtomiin.
Entä syysloma, joululoma, hiihtoloma, pääsiäisloma ja kesäloma (2,5kk vuodesta?)? Missä teidän lapset silloin on?
Eli te jotka ette koskaan ole olleet töistä poissa lasten taka, miten ihmeessä pystytte siihen? Kuka nämä kaikki menot, kuskailut, sairastelut sitten hoitaa? Ettekö itse saa niitä samoja oksennustauteja mitä lapsilla on?
Tuli tämä mieleen tuosta toisesta keskustelusta jossa mammat kilvan vakuutteli ettei lapset koskaan haittaa heidän työntekoa.
Huoh, olisinkin niitä vanhempia. Jokainen työpaikan kokeilujakso ja työharjoittelu on kaatunut lasten jatkuvaan sairasteluun :( Sanomattakin selvä että tukiverkkoa ei ole.