Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun mies valittaa jokaisesta kotona tehdystä ruoasta?

Vierailija
02.11.2016 |

Mikään ei kelpaa ja kaikessa on jotain vikaa. Salaa käy ostelemassa kaupasta herkkuja itselleen. Lapsistakin on alkanut tulla isänsä kaltaisia ruoasta purnaajia.

Muuten mies on hyvinkin tarkka rahasta ja ihastui Hesarin ideaan kolmen ja puolen euron ruokakustannuksista per päivä. Itsellään hän säilyttäisi ilmeisesti omat salaiset paheensa.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vissiin osaa laittaa ruokaa.

Vierailija
2/85 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ruokia teet? Voisiko mies kokata välillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla paranee.

Vierailija
4/85 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tehnyt hänen kanssaan lapsia? Yhdet säännöt perheelle, toiset luomakunnan kruunulle.

Vierailija
5/85 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja ruuaksi ruokaresepti lautasella ja pyydä tekeen ruoka itse.

Vierailija
6/85 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä sitä kermaa!

Vierailija
7/85 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä mies voi tästä edespäin vastata ruuanlaitosta?

Vierailija
8/85 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ruokaa sä teet ?

Vierailija
9/85 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kokkaa ite parempaa."

Vierailija
10/85 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa laittamasta ruokaa, jos lapsetkin jo purnaa. Tehkööt itse parempaa. Tai tee vain itsellesi ja kun mankuvat saada osansa, sano että tämä on pahaa.

Vierailija
11/85 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallista ruokaa ravitsemussuositusten mukaan. Aura Liimataisen kirja Parasta kotiruokaa on ollut ahkerassa käytössä,siitä lähtien kun sain sen teininä joululahjaksi. Pidän ruoanlaitosta mutten ainaisesta kitinästä.

Vierailija
12/85 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin oli meilläkin. Lopetin ruuan laittamisen koko perheelle. Teen lapsille ruokaa ja itse syön vain salaattia kotona.

Vierailija
13/85 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tehnyt hänen kanssaan lapsia? Yhdet säännöt perheelle, toiset luomakunnan kruunulle.

Me menimme aika nuorina naimisiin ja meillä ei ollut aikaa viettää avoelämää. Lapsetkin sain nuorena. He ovat vielä niin pieniä ettei heitä voi jättää ilman ruokaa. Sehän olisi heitteillejättö.

Vierailija
14/85 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä mies voi tästä edespäin vastata ruuanlaitosta?

Hän osaa hakea pizzaa tai lämmittää kaupan valmisruokaa.

Vierailija
15/85 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sen laittaa itse.

Vierailija
16/85 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallista ruokaa ravitsemussuositusten mukaan. Aura Liimataisen kirja Parasta kotiruokaa on ollut ahkerassa käytössä,siitä lähtien kun sain sen teininä joululahjaksi. Pidän ruoanlaitosta mutten ainaisesta kitinästä.

Jospa et tekisi ruokaa ravitsemusuositusten mukaan, vaan sen mukaan mitä ihminen tarvitsee.

Vierailija
17/85 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano miehelle että laittaa tästä lähtien kaikki ruoat ? Ja millaista ruokaa teet? Jos minä keittelisin meidän perheelle vain pinaattikeittoja ja muita superterveellisiä sosekeittoja,niin varmasti siitä naristais.Pyrin aina tekemään sellaista ruokaa joka maistuu kaikille.

Vierailija
18/85 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa et tekisi ruokaa ravitsemusuositusten mukaan, vaan sen mukaan mitä ihminen tarvitsee.

Mitä tarkoitat? En ala sekoittamaan lasten elämää millään hömppädieeteillä. Heidän pitää osata syödä tavallista ruokaa koulussakin.

Vierailija
19/85 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sano miehelle että laittaa tästä lähtien kaikki ruoat ? Ja millaista ruokaa teet? Jos minä keittelisin meidän perheelle vain pinaattikeittoja ja muita superterveellisiä sosekeittoja,niin varmasti siitä naristais.Pyrin aina tekemään sellaista ruokaa joka maistuu kaikille.

Teen ihan tavallista kotiruokaa. Viimeksi kaalilaatikkoa ja puolukkasurvosta.

Vierailija
20/85 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattais opiskella ravinnosta jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi