Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka moni naisista on tehnyt tällaista?

Vierailija
09.03.2006 |

kaverini kertoi, että hän oli yhden illan suhteessa törmännyt naiseen, joka oli mitannut hänen kovan vehkeensä pituuden ja paksuuden. kundi oli seurannut touhua huvittuneena mutta kiihottuneena. kuinka moni tämän palstan lukijanaisista on mitannut miehensä munan pituuden ja paksuuden?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat käsikopelolla selvillä pituudesta (mitanneet jälkenpäin kädestään olevasta merkistä)

Vierailija
22/26 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eli omat arvelut on tyyliin 12-16 senttiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en kyllä muista, millaiset mitat sain, mutta hyvältä se mittauskohde tuntuu edelleen :-)

Vierailija
24/26 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä mitataan vaimon kanssa kaikki mitä vaan hiukankin mieleen tulee. Itse asiassa vaimo kulkee aina mitta taskussa..Penikset,peput,rinnat,vyötäröt,hauikset ja jne..Kaikki mitataan.

Kaupassakin on tapana nuukina ihmisinä mitata kaikki mitä ostetaan ja jos ei jostain syystä kehtaa mitata, niin otetaan sormimittoja ja nurkan takana verrataan..

Nuorena miehenä, kun oli noita irtosuhteita, niin otin aina taskusta mitan ja ojensin naiselle, kehottaen mittaamaan,että tietää sitten jälestäpäin mitä oli saanut,eikä tarvi miettiä kokoa,kun saa faktatiedot jo ennen aktia..Eikä mulla ole isoa tai pientä vaan täysin sopiva,se on vaan naisia kohtaa oikeudenmukaista kantaa mittaa taskussa baarireissuilla..

Mittaaaminen on mukava harrastus,suosittelen kaikille.. =)

Vierailija
25/26 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole kokenut siihen tarvetta. Eihän sitä pillun syvyyttäkään mittailla. Miehelläni on melko pieni (silmämääräinen/tuntumalla arvioitu vertailu aiempiin miehiin) mutta käyttää sitä paremmin kuin yksikään aiemmin tapaamani mies. Seitsemän vuoden aikana ei ole käynyt kuin muutaman kerran niin etten ole saanut ja silloin syynä on ollut oma humalatila.

Vierailija
26/26 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainaskin on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan