Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka moni naisista on tehnyt tällaista?

Vierailija
09.03.2006 |

kaverini kertoi, että hän oli yhden illan suhteessa törmännyt naiseen, joka oli mitannut hänen kovan vehkeensä pituuden ja paksuuden. kundi oli seurannut touhua huvittuneena mutta kiihottuneena. kuinka moni tämän palstan lukijanaisista on mitannut miehensä munan pituuden ja paksuuden?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eivät uskalla tunnustaa.

Vierailija
2/26 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten moni on varmaanki puolisalaa mittaillu tai sit ihan luvan kans

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolihuolimattomasti sellaiset suurinpiirtein mitat. Siis kämmenellä mitannut pituutta (ja sitten myöhemmin tarkistanut mittanauhalla). Tunnustan, mutta kun kiinnosti kun monet niistä senteistä täälläkin puhuu. Ei varmaan mies tiedä vieläkään että strategiset mitat on otettu...

Vierailija
4/26 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oliko mitta sulle muuten yllätys?

Vierailija
5/26 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tarvetta, mies on kertonut mitat ihan itse... Tiedä sitten onko pannut omiaan joukkoon...

Vierailija
6/26 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on varmaan 20-senttinen jos miehiä uskoisi

Vierailija
7/26 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa vapaasti mittaaman jos ette usko.

Anytime.

Eukko valittaa että liian iso.

Aina ei voi voittaa.

Vierailija
8/26 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen mittasi ja merkitsi mitat muistikirjaansa. Olin kuulemma järjestyksessä herra nro 58, mutta koossa ihan kärkipäässä ;-)

Vierailija
9/26 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuollaisiin epäromanttisuuksiin joku sortua jo lyhyidenkin (eli kiihkeiden??) suhteiden aikana? Se ymmärrän että kun ollaan vähintään pieruväleissä niin voidaan yhdessä mitata - kiihottavana en pystyis moista tilannetta näkemään sen enempää kuin kilpapierentääkään.

Vierailija
10/26 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitattu.... luvan kyllä olen ssanut.

mutta sillon kun se olisi koko komeudessaan, niin se mittanauha on kyllä unohtunut.

Vierailija
11/26 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis mielestäni kyllä hiukkasen törkeetä. Vaikka ehkä vois huumorilla mennäkin. Miehelläni on kyllä ihan keskimääräinen vehje käsittääkseni.

Mutta en kyllä osaa kuvitella, että itse innostuisin, jos hän vaatisi päästä mittanauhan kanssa mun kimppuuni. Absurdilta kuulostaisi!

Tai voishan sillä mittanauhalla sitoa vaikka kädet...

Vierailija
12/26 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset eivät varmaan uskalla mitata, koska silloin voisi paljastua että naisen isohkona pitämä miehensä kalu onkin 13,5 cm pitkä, pienehkö pili. Illuusioissa on hyvä pysyä.

Vierailija
13/26 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kalu on mulle sopiva ja seksi luistaa, miksipä tuota mittailemaan.

Vierailija
14/26 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako teitä oikeasti se, minkä kokoinen miehenne penis on? Mittaaminenhan on todiste siitä, että kiinnostaa. Voi olla että jotkut eivät myös halua mitata, koska se voisi tuhota heidän mielikuvansa miehestä (penis paljastuu liian pieneksi)

Vierailija
15/26 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tulisi mieleenkään mitata. Mitä sillä tiedolla tekisin? En itse pitäisi siitä, että mies mittaisi esim. rintojeni koon. Ihan epäolennainen asia, eikä mitään tekemistä mielestäni kiihottumisen kanssa. Luvut ja numeroiden pyöritys ei muutenkaan ole heiniäni. ; )

Vierailija
16/26 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin mittaillutkin noin18-20cm.

Vierailija
17/26 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pienempi kuin kuvittelin, 14-senttinen

Vierailija
18/26 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan naiset miellään mittailee, kun näkevät että kalu on iso. Pienen kohdalla ei kai oikein kehtaa

Vierailija
19/26 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienessä ei ole " mitä mitata" . isoa on mukava muutenkin tutkailla ja leikkiä sillä, miksei siis myös mitata! kyllä sillä koolla on väliä. en olisi pieni peniksisen miehen kanssa naimisiin mennyt.

Vierailija
20/26 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kohdalleni on sattunut noita pienimunaisia, ja täytyy myöntää, että menee kyllä into lähes välittömästi. Oma mies on selvä ykkönen: muna on iso ja aina valmis (eikä niin äärettömän älykäs)! En käsitä miten joku voi sanoa, että on liian iso!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi