Pääkaupunkiseutulainen uusavuttomuus...
Talvirenkaanvaihtofarssi taas nostaa tämän ilmiön hienosti näkyville.
Terveet aikuiset ihmiset istuvat autossa puoli päivää, odottaen että joku vaihtaa heidän autonsa peräkontista renkaat alle. Siis istuvat 4 tuntia odottamassa, ne renkaat kokoajan peräkontissa, jotka vaihtaisi itse sen neljän tunnin aikana ehkä 15 kertaa alle ja takaisin. He maksavat vielä vaihtotyöstä hyvän tunkin hinnan verran tuolle vaihtajalle.
Tätä ei voi puolustella mitenkään. Kertakaikkiaan ei ole yhtäkään perustetta, joka tekisi tämän päivän rengas-showsta jotenkin ymmärrettävää.
Kommentit (44)
Osaat ap vaihtaa ihan renkaita? Voi juma, aika pätevä tyyppi oot. Renkaita? On kai se uskottava, vaikka hurjalta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Pk-seudun hienohelmat ei osaa vaihtaa renkaita, eikä viitsi liata käsiään, kun joutuu sitten heti manikyyriin.
Vain böndepaukku voi ajatella näin lapsellisesti!!!😂😂
Vierailija kirjoitti:
Talvirenkaanvaihtofarssi taas nostaa tämän ilmiön hienosti näkyville.
Terveet aikuiset ihmiset istuvat autossa puoli päivää, odottaen että joku vaihtaa heidän autonsa peräkontista renkaat alle. Siis istuvat 4 tuntia odottamassa, ne renkaat kokoajan peräkontissa, jotka vaihtaisi itse sen neljän tunnin aikana ehkä 15 kertaa alle ja takaisin. He maksavat vielä vaihtotyöstä hyvän tunkin hinnan verran tuolle vaihtajalle.
Tätä ei voi puolustella mitenkään. Kertakaikkiaan ei ole yhtäkään perustetta, joka tekisi tämän päivän rengas-showsta jotenkin ymmärrettävää.
Niin? Neljä tuntia poissa kotoa. Sillä aika vaimo laittaa muksuille pöperöt, vaihtaa vaipat ja pistää nukkumaan. Ja mä surffailen AV:lla. Mul on hyvä syy olla poissa kotoa, kun on kyse kuitenkin turvallisuudesta.
Mä varasin ajan ja en jonottanut. Mutta eipä tule nillittäjille mieleen, että renkaiden vaihtaminen voi olla myös fyysisesti mahdotonta. Mun selkä ei kestä edes renkaiden kantamista. Se ei kestä myöskään kumartelua eikä renkaan vaihdon työskentelyasentoa. Mielummin vaikka sitren jonotan, kun otan parin viikon sairasloman.