Elohopea menee huomenna naimisiin ja hääblogin osoite on
http://onnelliset.tahdomme.fi/blogi/2008/07/01/30#comments
siis irc-gallerian _elohopea_
Menisin paikalle riisiä heittämään mutta on niin pitkä matka etten voi. Tuleekohon kirkon luo paljon porukkaa niitä jotka on seuranneet päiväkirjaa ja blogia.
Kommentit (161)
on muuttamassa entiseen lapsuudenkotiinsa ja aikoo remontoida sitä. Sinne siis nuo porealtaat ja kaikki. Kylläpä ystävälliseen sävyyn kommentoit toista ihmistä!
FB:ssä kirjoittelee myös hyvin paljon elämästään ja seinää pystyy lukemaan, vaikkei kaverilistalla olisikaan.. täytyy tietty silloin tietää elohopean oikee nimi... enkä taida sitä kuitenkaan tänne kirjoittaa, mutta ei se vaikeaa oo löytää.. kuviakin on esillä monta sataa..
Siks kirjotan siitä mitä kirjotan, mokomakin yltiöonnelinen horo! Anu Talus nimellä se fb:stä löytyy. Suomi on melankolinen maa, muuttais vaikka Thaimaaseen jos tarvii noin elämä on ihanaa asenteella vetää!
Ainakin hän on valoisa ihminen ja vaikuttaa todella aidolta ja sympaattiselta, me like!!
kuvia katsellessani olen NIIN tyytyväinen A-kupin rintoihini ;-D
Se on näköjään muuttamassa melko suureen taloon, porealtaat ja kaikki. Varmaan saanu jonkun perinnön, vitun kultalusikka suussa syntyny vosu!
Kuka estää sinua remppaamasta kylppäriäsi ja laittamasta sinne poreammetta? Ei ne nyt miljoonia maksa, haloo :)
Jos kaikki, jotka haluavat tehdä omalla tai lainarahalla elämäänsä pientä ihanaa, ovat mielestäsi vosuja, niin enpä kadehdi sinua.
Mahtaa olla ikävää olla noin katkera.
Minusta on kyllä hieno juttu, että joku pystyy rempalla toteuttamaan unelmiaan :D
musta on ihanaa, kun on positiivinen ja varmasti elämäniloinen ja - haluinen ihminen.
Se ärsyttää, kun luulee olevansa kovinkin syvällinen, vaikka kirjotukset on samaa tasoa, kun mun ala-asteaikojen päiväkirjat. "Söin kourallisen irtokarkkeja" yms. yms.
Ei myöskään anna kovin hyvää kuvaa kirjoitusvirheet ja se, että on kokoajan toitotettava, että meillä eletään niiiiin terveellisesti. Puhuu sydämen sivistyksestä, jota ilmeisesti kuvittelee omaavansa, mutta kuitenkin aika halpamaisesti kirjottelee toisista ihmisistä blogissaan. Ei kovin kovaa sivistystä osoita hänen kirjoituksensa eikä etenkään se, mistä hän kirjoittaa. Jos minä/lapseni joutuisi riitoihin jonkun kanssa niin pitäisin aika tiukan itsetutkiskelun ennenkuin alkaisin ajatella, että riidan toinen osapuoli voi huonosti kun sanoi niin tai näin. Ja eikö ystävä/kaveri yrittäisi tässä vaiheessa auttaa?
Oman elämänsä sankari on varmaankin ja uskon, että on onnellinenkin. (Tosin jos on onnellinen niin ihmetyttää, miksi sitä pitää toistella.)
Väittää kirjottavansa gradua. Satanen vetoa, että ei oo edes ylioppilas ja noilla älynlahjoilla ei yliopistoon oo asiaa paitsi siivoojaks tai kokiks.:)
minä,minä,minä tyypiltä. Tyylitön on todella. Verratkaa vaikka kalastajan vaimo- blogin pitäjää ja tätä mammaa.:D:D:D:D
uteliaisuus tappoi kissan ;D ja kävin vilkaisemassa facebook profiilia.. Joka ainoassa päivityksessa tai kommentissaan sydänmerkki. Ja sitten se omakuvaus. Ei kukaan aikuinen jaksa tuommoista teennäistä onnea..
Mun mielestäni hän kirjottaa todella aidosti ja ajatuksia herättelevästi. Ei hän mitään ystäviään blogissaan hauku eikä halpamaisesti kirjoita vaan kritisoi ilkeitä ihmisiä. Itse sain ainakin voimaa hänen tekesteistään ja ajattelun aihetta. Mitään nimiähän hän ei mainitse vaan selvästi kritisoi häntä kadehtivia ihmisiä ihan niin kun " vesi hanhen selästä" vertauskuvaa käyttävä kirjoittaja kirjoitti.
Minusta hän on kerrassaan upea eikä koita esittää mitään!
ihan on hemaisevan näköinen nainen, vaikka osa kuvista on lievästi naurettavia poseerauksia ja "komeasti" tissit tyrkyllä.. isohko nainen, mutta ihan nätti.
just eilen ajattelin, että laitan tänne kyselyn, tietääkö joku mihin elohopea hävisi! Telapatiaa? Elohopealla näyttäisi valitettavasti olevan ystäviä, jotka eivät oikeasti ole hänen ystäviään... Ymmärtääköhän elohopea itse, että nämä muka-ystävät mm. naureskelevat hänelle? Minä tykkään hänen höpinöistään ja elämänasennekin on hänellä kohdallaan! Kiitos tiedosta, mistä hänet löytää.
tämän henkilön jollainlailla. Meillä on yhteinen kaveri joka kertoo E: n elämästä mulle. Ne ainoat ihmiset ketä hän on kritisoinut on pari juopottelevaa kateellista akkaa joilla oma elämä päin P: tä niin ovat ottaneet E: n hampaisiinsa. Hän fiksuna ei alennu niiden kanssa tappelemaan, laittaa vaan yleisellä tasolla blogissaan kommenttia koska tietää että nää kateelliset kyylät käy siellä kyttäilemässä. On kuulemma yrittänyt auttaa ja ymmärtänyt näitä todella pitkään mutta kerran se juoppo akka jopa löi E: tä niin vihdoin tajus et ei oo moisten kanssa tekemisissä. Ei ne ystäviä oo koskaan ollu, ei kuulemma edes kavereita, tuttavia vaan. E tietää että toisella näistä kamala lapsuus tausta ja siks on yrittänyt häntä auttaa aikansa mutta tarpeeks rikkinäisisä ihmisiä ei voi auttaa kun ammattilainen. E on ihan ok, mutta naurettavan sinisilmänen ja yli aito, kannattais kovettaa itseensä hieman.
on vanha sanonta ja tarkottaa just sitä että jos joku on aidosti onnellinen ja näyttää sen kateelliset alkaa spekuloida onko onni teennäistä vai ei. Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja mä ainakin nautin onnellisten ihmisten onnesta vaikka itsellä ei asiat kunnossa nyt ookkaan!
Mä oon ainakin käsittäny että Elohopee pitää blogia päivakirjatarkotuksessa ja jakaa näin kuulumisia tuttujensa kesken. Säästäähän siinä puhelinlaskua kun ei tarvii samoja kuulumisia selittää kymmenille aina uudelleen. Siihenhän blogit just perustuu mutta ite en kyl uskaltais alkaa semmosta pitää!
tämän henkilön jollainlailla. Meillä on yhteinen kaveri joka kertoo E: n elämästä mulle. Ne ainoat ihmiset ketä hän on kritisoinut on pari juopottelevaa kateellista akkaa joilla oma elämä päin P: tä niin ovat ottaneet E: n hampaisiinsa. Hän fiksuna ei alennu niiden kanssa tappelemaan, laittaa vaan yleisellä tasolla blogissaan kommenttia koska tietää että nää kateelliset kyylät käy siellä kyttäilemässä. On kuulemma yrittänyt auttaa ja ymmärtänyt näitä todella pitkään mutta kerran se juoppo akka jopa löi E: tä niin vihdoin tajus et ei oo moisten kanssa tekemisissä. Ei ne ystäviä oo koskaan ollu, ei kuulemma edes kavereita, tuttavia vaan. E tietää että toisella näistä kamala lapsuus tausta ja siks on yrittänyt häntä auttaa aikansa mutta tarpeeks rikkinäisisä ihmisiä ei voi auttaa kun ammattilainen. E on ihan ok, mutta naurettavan sinisilmänen ja yli aito, kannattais kovettaa itseensä hieman.
onnellinen ja seesteinen. Tiesitkö, että sinäkin voit päästä vihastasi, kateudestasi ja muista negatiivisista tunteistasi eroon työstämällä niitä? Sitten sinustakin voi tulla yhtä onnellinen kuin Elohopea.
Se "viaton sinisilmäisyys" on oikeasti todellista rohkeutta, ei tarvitse olla koko ajan hyökkäyskannalla itseään suojallakseen, pystyy olemaan avoinkin, on hyvä itsetunto jota ei palstamammojen kateelliset piikit nujerra :)
Se on näköjään muuttamassa melko suureen taloon, porealtaat ja kaikki. Varmaan saanu jonkun perinnön, vitun kultalusikka suussa syntyny vosu!