Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tärinä seksin jälkeen, kokemusta kellään vastaavasta?

Vierailija
15.08.2012 |

Minulla saattaa seksin jälkeen kroppa täristä vielä parinkin tunnin jälkeen seksistä.

Heti seksin (ja useamman orgasmin (jos merkitystä)) jälkeen tärinä voi olla hyvinkinsuurta, kroppa täristä horkkamaisesti, josta häviää ja pian tuntuu toinen aalto. Aalto alkaa nilkoista sääriä pitkin reisiin, käsiin ja joskus kasvoihinkin.

Tärinän aikana tunnen erittäin mielyttävän tunteen kropassa. Suurin tärinä hiipuu, ja jäljelle jää vain pieni värinä. Napakka ote reidestä voi aktivoida uuden voimakkaamman aallon.

Tätä tulee vain erittäin hyvän seksin jälkeen

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärisee jalat jos oon saanu tosi hyvää seksiä. Olen sen verran nuori (20v) ja suhde on melko tuore, niin orgasmeja en ole saanut vaikka lähellä onkin ollut. Silti tulee niin hyvä fiilis että naurattaa jälkeepäin kun jalat nykii ihan hulluna.

Poikaystävä katsoo sitten tyytyväisenä mitä onkaan saanut aikaan. :p

Vierailija
2/3 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla saattaa seksin jälkeen kroppa täristä vielä parinkin tunnin jälkeen seksistä.

Heti seksin (ja useamman orgasmin (jos merkitystä)) jälkeen tärinä voi olla hyvinkinsuurta, kroppa täristä horkkamaisesti, josta häviää ja pian tuntuu toinen aalto. Aalto alkaa nilkoista sääriä pitkin reisiin, käsiin ja joskus kasvoihinkin.

Tärinän aikana tunnen erittäin mielyttävän tunteen kropassa. Suurin tärinä hiipuu, ja jäljelle jää vain pieni värinä. Napakka ote reidestä voi aktivoida uuden voimakkaamman aallon.

Tätä tulee vain erittäin hyvän seksin jälkeen

Minä mies (47). Kun tulee esileikkien kera nautin naimisesta, niin paljon että vapisen kun mikäkin horkkatautinen.

jalat ei kanna ainakaan kahteen tuntiin.

Tiedostan tämän ja hellin ja suutelen tuon ajan ja joskus otamme perään uusiksi.

Kyllä seksi osaa olla nautinnollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina orgasmin jälkeen...

Mulla värinä alkaa pakaroista ja kohta tärisen kokonaan. Mies tykkää ainakin, tietää tehneensä hyvää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän