Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut koskaan parisuhteessa jossa ollaan kahdestaan kumppanin kanssa ollessakin tosi varautuneita

Vierailija
02.11.2016 |

muodollisia, jännittyneitä yms.?

Vai onko kaikki suhteet sellaisia että kun muut ei näe niin vapaudutaan, höpsötellään, puhutaan ihan tyhmiä kaksimielisyyksiä ja niin edelleen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vitun järkeä tuollaisessa suhteessa olisi?

Vierailija
2/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulostaa aika oudolta, jos parisuhteessa pitäisi olla varautunut ja jännittynyt. Eikö kuitenkin tarkoitus ole, että kotona rakkaan kanssa on hyvä ja helppo olla? Eli ei, en ole ollut tuollaisessa parisuhteessa (sitten 7 luokan, jolloin ei uskaltanut edes puhua poikakaverille...).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vitun järkeä tuollaisessa suhteessa olisi?

Hyvä kroppa ja se että on hyviä kavereita joiden kanssa olla rennosti?

Vierailija
4/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo edenny tommoset suhteiksi asti

Vierailija
5/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tiedän tosin 3-4 tuollaista paria... :(( Heitä yhdistää se että nuori nainen on mennyt yhteen vanhemman miehen kanssa. Nainen ujostelee miestään ja pyrkii esiintymään ikäistään kypsempänä, lopputulos on sitten tuollainen varautunut tunnelma. :(

Vierailija
6/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ahdistuneen kanssa olin. Hän saattoi loukkaantua Kaikesta.

Vierailija
7/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oli 15 v yhdessä mielensäpahoittajan kanssa.

Vierailija
8/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei esim pidä yhdessä syömisestä joten saattaa olla ruokapöydässä varautunut. Itseä se ärsyttää. Mutta hyviä puolia valtavasti joten yhdessä oltu jo yli 13 vuotta.

Vierailija
9/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama tilanne - mies pahoittaa mielensä todella helposti. Pitää itse aina varoa mitä sanon. Vieläkö olette yhdessä? Terv 8

Vierailija
10/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut naimisissa 12 vuotta ja aika "vieraskorea" olen edelleen. Tarvitsen paljon omaa tilaa ja hoidan yksityisasiat yksityisesti (vessajutut, hygienian, meikkaamiset sun muut). Meillä onkin kotona omat vessat, vaikka satunnaisesti tulee joskus käytettyä sitä toistakin. Emme esim. piere tai röyhtäile, kaiva nenää tai napaa tai muutenkaan röhnää tahallaan toistemme seurassa, mitä kuulemma monet tekevät.

Huumoria on kyllä paljonkin, vaikkei ehkä kovin roisia sellaista, seksi on hauskaa ja harrastamme paljonkin asioita yhdessä. Mutta varmasti olemme keskivertoa "varautuneempi" pariskunta monien mielestä. Kummankin persoonallisuudesta se varmasti johtuu.

Vierailija
11/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama tilanne - mies pahoittaa mielensä todella helposti. Pitää itse aina varoa mitä sanon. Vieläkö olette yhdessä? Terv 8

Ei olla. Ero 1,5 vuotta sitten ja nyt löysin aivan ihanan täyspäisen naisen.

Vierailija
12/21 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
13/21 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa oli tuollaista. Loukkaantui kaikesta ja aina piti olla nättinä. 3 vuotta jaksoin kun oli ensimmäinen vakava suhteeni.

Vierailija
14/21 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ja miehellä on tuollaista. Ollaan todella varautuneita, kun ollaan kahdestaan. Ja no, muulloinkin. Yhdessä ollaan oltu kuitenkin yli 15v. En mä koskaan edes vaihda vaatteita sen edessä niin, että näkisi mut alusvaatteisillaan.

Sekä kahdestaan syöminen on jotenkin todella vaivaannuttavaa.

En tiedä miten tähän on mennyt ja miten näin pitkään ollaan kuitenkin yhdessä oltu. Kateellisena aina katselen pareja, jotka on todella luonnollisesti toistensa kanssa.

Seksi meillä kuitenkin sujuu ilman mitään ujosteluja tai muuta, mutta varmasti sitä olisi enemmän rennommassa suhteessa.

Vierailija
15/21 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hetken aikaa tuollaisessa suhteessa, jossa oli koko ajan jotenkin jännittynyt olo. Lopetin suhteen, koska mielestäni parisuhteen perusta on juuri se, että pystyy rentoutumaan täysin kumppanin kanssa.

Vierailija
16/21 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisen kanssa on koko ajan tosi varautunut olo, niin en ymmärrä, miten voidaan ajautua/päätyä suhteeseen asti...? Ekoilla treffeillä voi olla varautunut olo, mutta jos jää ei murru, niin eihän se koko homma silloin etene... vai?

Vierailija
17/21 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toisen kanssa on koko ajan tosi varautunut olo, niin en ymmärrä, miten voidaan ajautua/päätyä suhteeseen asti...? Ekoilla treffeillä voi olla varautunut olo, mutta jos jää ei murru, niin eihän se koko homma silloin etene... vai?

Me ei ollaan koskaan edes millään treffeillä käyty. Oltiin nuoria, kun tavattiin baarissa umpihumalassa. Ei siihen aikaan harrastettu treffejä, ainakaan meilläpäin.

Baarissa tavattiin ja ensin oltiin yhdessä aina vain niinä baari-iltoina ja sitten pikkuhiljaa muulloinkin. Ja kun nuoria oltiin, niin se varautuneisuus oli jotenkin ihan normaalia. Sitten muutettiin yhteen ja vähän rentouduttiin. Jossain vaiheessa kuitenkin ollaan menty takaisin siihen, että kahdestaan on varautunut olo.

Tuo ylempi, joka yli 15v ollut

Vierailija
18/21 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ole ollut. Av-mammojen parisuhteet kuulostavat kyllä mielenkiintoisilta, mutta täällä nyt tuntuukin vallitsevan "kunhan nyt joku suhde on"-mentaliteetti.

Vierailija
19/21 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tosi ujo ja ujostelen myös joskus mieheni seurassa. En esimerkiksi oikeen pysty syömään yhdessä, koska sosiaalisten tilanteiden pelko vaivaa miehenkin seurassa. Yhdessä ollaan oltu melkein 10 vuotta. Hyväksyn itseni tällaisena eikä ole suhteesta kiinni. Mieskin hyväksyy ilmeisesti minut, koska tykkää olla seurassani. Seksi sujuu hyvin.

Vierailija
20/21 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä mitä järkeä tuollaisessa suhteessa on. Minun mielestä parisuhteen idea on just se, että voi rentoutua ja olla täysin oma itsensä, häpeilemättä ja ujostelematta.

Minä en tuollaiseen varautuneeseen suhteeseen kykenisi, loppu tulisi äkkiä.

Onneksi oma mies on sellainen, että hänen seurassaan voin olla luonnollinen oma itseni, rentoutua täysin ja on turvallinen olla. Mies hyväksyy minut just tällaisena kuin olen, virheineen päivineen.