Olen nolojen tilanteiden nainen. Onko sinulle sattunut jotain noloa?
Tänään:
Olin kävelemässä kauppaan ja vastaan tuli ihminen, jonka kanssa en missään tapauksessa halua juttusille.
Ratkaisu: Kaiva kännykkä taskusta ja ole puhuvinasi puhelua.
Kuinka kävi: Se luuri soi juuri kohtaamistilanteessa.
Note to self: Laita äänet pois.
Kommentit (49)
kävin kiireellä Prisman yleisövessassa, mies ja lapset olivat jo menneet autolle. minulla oli lyhyehkö takki ja farkut, vasta autolla tajusin vetoketjun olevan apposen auki...
farkkuihin liittyen paljastelin myös teini-ikäisenä siinä samassa Prismassa, kun oli sen ajan muotiasu levikset + napapaita päällä ja alahyllylle kyykistyminen sai kirjaimellisesti levikset repeemään ! hanurista tietenkin.. eikä mitään takkia tai pitkähihaista tms. jonka olisi voinut sitoa vyötäisille mukana!
Inhoan yli kaiken junan vessoja. Pidättelin siis junamatkan ajan ja asemalle päästyäni menin ensimmäiseksi vessaan. Ainoa mikä oli vapaana oli invavessa. Toimitin asiani ja huomasin pöntön vieressä katosta roikkuvan narun. Kuvittelin että siitä vedetään pönttö ja nykäisin narusta. Samassa alkoikin sireeni ulvomaan ja tajusin että olinkin aiheuttanut hälytyksen. Äkkiä housut ylös ja käsien pesulle ja ulos vessasta. Oven ulkopuolella vilkkui punainen valo. Vessaan jonottava tyyppi katsoi minua hämmentyneen näköisenä. Kävelin kylmän rauhallisesti ulos asemalta. Terkkuja tutuille!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli tänään kakka housuun töissä lounaan jälkeen (ärtynyt suoli ja vessa oli varattu). Kirjoitin tänne AV:lle aloituksen että mitä mä nyt teen, kun huoneessa on hirveä haju ja vessa käytävän toisessa päässä. Niin minun aloitus poistettiin AV:lta!!! Oli kyllä todella noloa.
Heitin sukkahousut ja pikkarit roskikseen muovipussissa ja olin pelkässä hameessa töissä. Menasin jäätyä kotimatkalla kun olin jalat ja pimpula paljaana pakkasessa.
Iso peukku! Sairaus vain.
Iso yläpeukku ja tsempitys myös täältä - tuossa sairaudessa ei aina voi pidättää millään! Itse olen jo vuosia, enimmäkseen menkkojen vuoksi, pitänyt varalla yksiä pikkareita ja sukkiksia juurikin siksi, että saattaa yllättäen olla tarve puhtaille!
Ekaa kertaa Helsingissä aikomus matkustaa paikallisbussilla.
Linja-auto saapui pysäkille hyvissä ajoin ennen lähtöaikaa. Olisin kysynyt kuljettajalta varmistusta määränpäästä, menin etuovelle ja painoin sen auki. Kuljettaja huusi että älä tule. Ihmettelin että miksi, vähän loukkaannuin ja menin pois takaisin penkille istumaan, koska ajattelin että kuski halusi jostain syystä häätää minut pois.
Kuski rupesi tutkimaan ovea ja tuli minua moittimaan, että miksi painoin nappia.
Olin vahingossa painanut jotain hätänappia, ja ovi juuttui auki. Luulin, että se on ihan tavallinen oven avausnappi. Jos olisin tarkemmin katsonut, ei olisi tätä tapahtunut, ei vaan tullut mieleeni, että oven vieressä niin avoimessa kohdassa olevaa nappia ei saisi painaa kuin harvinaisissa hätätilanteissa.
Yläasteella menin koulun kanssa uimahalliin ajamatta karvoja. Jäänyt ikuisesti mieleen yhden tytön ilme, kun nousin altaasta ja bikinirajat tursusi.
Olen nolojen tilanteiden nainen ja kaveripiirissä tunnettu melkoisena "ei tuollaista voi tapahtua" -tyyppinä... nämä ei ole laisinkaan pahimpia varmaan mutta tulivat nyt ekana mieleen ja kumpikin on käynyt vilkkaalla lentokentällä.
Olin mieheni kanssa reissussa Torontossa ja vikana päivänä ostin kiireellä itselleni uudet kengät jotka halusin välttämättä laittaa lennolle jalkaan... ainoa vaan että räpylän turposivat lennon aikana sen verran että ballerinat eivät menneet enää kunnolla jalkaan. Sukkia ei tietenkään ollut jalassa ja siellä minä Amsterdamin kentällä kuljin paljain jaloin ja minua häpeävä mies pari metriä edellä.
En ole mitenkään hirveästi matkustellut elämässäni mutta tämä toinenkin nolotus tapahtui samalla Schipolin kentällä 😳. Oltiin tultu kaverin kanssa yölennolla New Yorkista ja siinä väsyneinä hirvittävässä passintatkastusjonossa huomaan että mulla on kaverin passi. Olin tehnyt nykissä molempien lähtöselvitykset ja siinä oli passit menneet sekaisin mitä ilmeisimmin ( en kyllä ymmärrä miten mokaa ei huomattu nykin päässä kun ollaan kaverin kanssa ihan eri näköisiä ). No, passipaniikkini tallentui varmaan johonkin valvontakameralle ( onneksi kaverillani oli mun passi ) ja passien vaihto (!) kesken jonotuksen... eli eiköhän meikäläinen turvatarkastuksesta sivuun... tutkittiin jopa hiukset ja rinnat sekä kengät. Siinä varmaan parisataa ihmistä kauheassa aamulentoruuhkassa näki kun meikäläinen on sivussa kunnon body checkissä, olin jo varma että seuraavaksi mamma vetää kumihansikkaat käteen ja vie verhon taakse, mutta ei onneksi sentään! oli ihan pikkusen noloa 😦