Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nolojen tilanteiden nainen. Onko sinulle sattunut jotain noloa?

Mummeli
02.11.2016 |

Tänään:
Olin kävelemässä kauppaan ja vastaan tuli ihminen, jonka kanssa en missään tapauksessa halua juttusille.
Ratkaisu: Kaiva kännykkä taskusta ja ole puhuvinasi puhelua.
Kuinka kävi: Se luuri soi juuri kohtaamistilanteessa.
Note to self: Laita äänet pois.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet. Olen ollut prosenttiostaja ja ties mitä, seteliautomaatilla spede kans on mulle käynyt 

u name it.

Vierailija
2/49 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tähän astinen elämäni on ollut jatkuva nolojen tilanteiden ketju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olet. Olen ollut prosenttiostaja ja ties mitä, seteliautomaatilla spede kans on mulle käynyt 

u name it.

En kysynyt olenko vai en nolo vaan tilanteita, joissa itse olet mahdollisesti ollut.

Vierailija
4/49 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaimet roskikseen, sellainen syvä kertostalotoskis.. Ja eiku naapurinmies sinne joukkoon( löytyi), ja tuhat muuta. Hukkaan hyvä etten päätäni, ne yleensä vieressä. Tietojärjestelmien toistuva kaatuminen justiinsa mun koneella ( melko massiivisen pulmallisin seurauksin.. Kadonnut kk " työlista" ( saatiin palautettua). Useimmiten pelastun täpärästi. Jopa festareilla hukkaamani reppu palautui tutun kyydissä (!!!) rahapussien jne kanssa kotiinkuljetuksella.. Huh. Alan tuntea ahdistusta, kun edes mietin teemaa.

T. Sormet ristiin

Vierailija
5/49 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä. Tuttavat eivät meinaa aina edes uskoa kun kerron kommelluksistani. Luulevat että keksin niitä omasta päästäni. Jotenkin vain ajaudun todella noloihin ja omituisiin tilanteisiin tahtomattani. Lisäksi vedän puoleeni kuin magneetti kaiken maailman hörhöjä.

Vierailija
6/49 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaimet roskikseen, sellainen syvä kertostalotoskis.. Ja eiku naapurinmies sinne joukkoon( löytyi), ja tuhat muuta. Hukkaan hyvä etten päätäni, ne yleensä vieressä. Tietojärjestelmien toistuva kaatuminen justiinsa mun koneella ( melko massiivisen pulmallisin seurauksin.. Kadonnut kk " työlista" ( saatiin palautettua). Useimmiten pelastun täpärästi. Jopa festareilla hukkaamani reppu palautui tutun kyydissä (!!!) rahapussien jne kanssa kotiinkuljetuksella.. Huh. Alan tuntea ahdistusta, kun edes mietin teemaa.

T. Sormet ristiin

Elä tunne ahdistusta. Minä kysyin mieheltäni kaupan kassalla, että missä mahtaa olla silmälasit. Oli päässä.

Vierailija
7/49 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös nolojen tilanteiden nainen. Mokaan usein.

Vierailija
8/49 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörryin uurnanlaskentatilaisuudessa.

Vierailija
9/49 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta repesi vihkipuku.

Vierailija
10/49 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaasona ja minun piti pitää puhe. Vapisin ja hermoilin sitä etukäteen. Se puhe, joka mun piti pitää olikin vaihdettu toiseen. Luin siis jotain paskaa sille hääparille. Minusta se ei ollut oma mokani vaan niiden "muka hauskan" keksineelle ihmisille.

Vierailija
11/49 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

u name it.

En kysynyt olenko vai en nolo vaan tilanteita, joissa itse olet mahdollisesti ollut.

Olet

Vierailija
12/49 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

u name it.

Olen myös ajanut autoni mereen ja kaikkea muuta mukavaa.

Vierailija
13/49 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeksi. Menin lääkäriin ja aikani oli varattu nuorelle kandille joka sattui olemaan mies. Olen todella ujo miesten kanssa ja mieslääkärillä käyminen saa mut aina hermostuneeksi. Tämä sitten haluaa tarkistaa pulssini ja sykkeeni. Koska olin hermostunut, oli arvot tietenkin koholla. Tähän nuori mies sitten kysyy "Onko jotain syytä miksi sun pulssi  ja syke on niin korkealla?" En todellakaan kehdannut sanoa, että sinustahan se johtuu.

N22

Vierailija
14/49 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut väärissä hautajaisissa ja kerkisin jo itkeenkin siellä. Oon myös lähettänyt suruadressin hengissä olevan ihmisen omaisille. En muistanut lapsen hammaslääkäri käynnillä omaa puhelinnumeroa ja lääkärin kysymykseen, muistatko miehesi, vastasin pontevasti mieheni nimen:) Taidan olla noloista noloin, tai peräti hullu.

Vierailija
15/49 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut väärissä hautajaisissa ja kerkisin jo itkeenkin siellä. Oon myös lähettänyt suruadressin hengissä olevan ihmisen omaisille. En muistanut lapsen hammaslääkäri käynnillä omaa puhelinnumeroa ja lääkärin kysymykseen, muistatko miehesi, vastasin pontevasti mieheni nimen:) Taidan olla noloista noloin, tai peräti hullu.

Okei, vie jopa minua 6-0! Ihana viesti! Ps. Et ole hullu

Vierailija
16/49 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään viimeksi. Menin lääkäriin ja aikani oli varattu nuorelle kandille joka sattui olemaan mies. Olen todella ujo miesten kanssa ja mieslääkärillä käyminen saa mut aina hermostuneeksi. Tämä sitten haluaa tarkistaa pulssini ja sykkeeni. Koska olin hermostunut, oli arvot tietenkin koholla. Tähän nuori mies sitten kysyy "Onko jotain syytä miksi sun pulssi  ja syke on niin korkealla?" En todellakaan kehdannut sanoa, että sinustahan se johtuu.

N22

Pulssit ja sykkeet on sama asia.

Vierailija
17/49 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

Pulssit ja sykkeet on sama asia.

Eipäs ole, pulssi on sekandaaria sydämensykettä, syke primaaria nännien värinää, aaargh!

Vierailija
18/49 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up lisää!

Vierailija
19/49 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tänään kakka housuun töissä lounaan jälkeen (ärtynyt suoli ja vessa oli varattu). Kirjoitin tänne AV:lle aloituksen että mitä mä nyt teen, kun huoneessa on hirveä haju ja vessa käytävän toisessa päässä. Niin minun aloitus poistettiin AV:lta!!! Oli kyllä todella noloa.

Heitin sukkahousut ja pikkarit roskikseen muovipussissa ja olin pelkässä hameessa töissä. Menasin jäätyä kotimatkalla kun olin jalat ja pimpula paljaana pakkasessa.

Vierailija
20/49 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työharjoittelussa pienessä erikoiskaupassa ja minua pieretti ihan kamalasti! En pystynyt enää pidättelemään ja menin hiljaisena hetkenä hyllyjen väliin pieraisemaan. Eikös toinen työntekijä sitten juuri tule mulle puhumaan jostain tuotteista. Varmasti haistoi ja häpesin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän