Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työttömänä saa suomessa ihan hyvän elämän

Vierailija
02.11.2016 |

Miksi raataa niskalimassa jonkun porvarin orjana jos työttömänäkin saa jo ihan hyvän elämän? Armeijan metsäleireillä sitä oppii, että tulee hyvin vähällä toimeen. Riittää, että sossu maksaa katon pään päälle ja antaa ruoka/karkkirahaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mulle ei riitä että saisin jonkun toisen kustantamana lapselleni minimin, koska lapseni ansaitsee enemmän. Käyn töissä ja elätän ihan itse itseni ja lapseni.

Vierailija
2/4 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mulle ei riitä että saisin jonkun toisen kustantamana lapselleni minimin, koska lapseni ansaitsee enemmän. Käyn töissä ja elätän ihan itse itseni ja lapseni.

Paska juttu sulle. Itse olen lapseton ja velvollisuuksia ei ole elättää ketään. Miksi haluta lapsia kun tulevaisuudessa työpaikat vähenee entisestään? Toki jos olet porvari ja rikkaasta suvusta niin voit sitä kautta saada tukea, mutta köyhänä ei mitään järkeä. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska juttu sulle. Itse olen lapseton ja velvollisuuksia ei ole elättää ketään. Miksi haluta lapsia kun tulevaisuudessa työpaikat vähenee entisestään? Toki jos olet porvari ja rikkaasta suvusta niin voit sitä kautta saada tukea, mutta köyhänä ei mitään järkeä. AP

Kyllä sinulla on velvollisuus elättää ITSESI!

Vierailija
4/4 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinulla on velvollisuus elättää ITSESI!

Kerro heti työpaikka mihin otetaan ja maksetaan asiallista palkkaa jolla elää. Mäkkäriinkään ei enää niin vaan pääse töihin.