Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen itkenyt koko aamun pahaa oloani

Vierailija
01.11.2016 |

ja tuskaani. Mies on noin vuoden verran lupaillut, että katsotaan haluaisiko hän lapsen. Nytviime aikoina hän on ollut vaitelias ja päättäväisen oloinen. Otin tämän puheeksi, ja asia loppuunkäsitelty ei lasta. Hän ei ymmärrä miksi olen näin ahdistunut. Vertaistukea)

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aikaa ei ole enää miettiä, ellei jo nyt ole myöhäistä. Ellen ota sitä riskiä, että katsomme vuoden päästä ja jätän sen varaan, että jos ei enää onnistu, niin ei sitten. Itse asiassa mulla ei ole oikein muuta vaihtoehtoa. Ap

Vierailija
22/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täysin ääliö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha akka.

Vierailija
24/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo kolme lasta. Me elämme minun pienellä palkaloani. En ymmårrä miksi haluat lisää lapsia, kun se ei ole edes talaoudellisesti mahdollista. Menisit töihin niin saataisiin edes talous kuntoon.

- aloittajan mies

Vierailija
26/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Tappeleeko ap miehensä kanssa täällä.

Vierailija
27/81 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin joku provoilee.

Vierailija
28/81 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihmiset jaksavat, keksitään ongelmia.

Vierailija
29/81 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat lapsen oikeasti niin jätät pillerit pois koska nekin voi pettää, niin tein minäkin

joka aamu olin ottavinani pillerin vedin sen vessan pöntöstä alas.

Niin saimme lapsen :)

Vierailija
30/81 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
31/81 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä ymmärrät, ettet voi painostaa miestäsi hankkimaan toista lasta? Paha olosi on silkkaa itsesääliä, lopeta se.

Vierailija
32/81 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin joku provoilee.

Jälleen kerran osoitus siitä miten tärkeitä välimerkit ovat. Mutta tyhmät eivät usko.

Vierailija
33/81 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kirjoitukset ovat lukijan vastuulla.

Vierailija
34/81 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet ovat ihania, tosi ikävää tämä on. En tiedä voinko jatkaa näin, ja olla kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Ap

Vierailija
35/81 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet ovat ihania, tosi ikävää tämä on. En tiedä voinko jatkaa näin, ja olla kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Ap

Jossain vaiheessa sinun on tämä ikävyys kohdattava. Lapsiahan et voi lopputtomiin tehdä.

Vierailija
36/81 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna30v kirjoitti:

Jos haluat lapsen oikeasti niin jätät pillerit pois koska nekin voi pettää, niin tein minäkin

joka aamu olin ottavinani pillerin vedin sen vessan pöntöstä alas.

Niin saimme lapsen :)

Ehkäisypillerit ovat ongelmajätettä, niitä ei saa vetää alas vessan pöntöstä.

Miehen isäksi huijaamisen moraalisesta alhaisuudesta en viitsi edes kommentoida.

Näillä tiedoilla en sanoisi, että olit kypsä äidiksi. Lapsiparka.

Vierailija
37/81 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/81 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuo olisi eron paikka, vaikka olisikin jo lapsi.  Sitä lapsen "menettämisen" tuskaa ei yksi mies paikkaa.

Ja veisit lapselta isän? Haloo.

Mihin mä sen veisin? Saunan taakse vai? Haloo.

Vierailija
39/81 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hankala tilanne on. Otin ajan perheneuvontaan, en pysty nyt ilman kuuntelijaa jatkamaan. En vain hyväksy tilannetta. Ap

Vierailija
40/81 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kovasti vauvahaaveita ja haluaa päästä niistä eroon niin varmasti löytyy jostain joku pieni koliikkihuutaja jota voi hoitaa niin muistuu mieleen että muutakin sisältöä elämään vois löytyä.

Junassa näin juuri tuollaisen kuolemanväsyneen perheen, äidillä kirkuva vauva sylissä ja konemaisesti koitti sitä hyssytellä, isä kuin zombi. Äiti katsoi anovan tuntuisesti ympärilleen ja mietti kai että heittääkö kirkujan seuraavalla pysäkillä ulos junasta, vai olisiko joku kanssamatkustaja niin ystävällinen että adoptoisi metkan vauvelin jotta pääsisi nukkumaan univelat pois.

Omat vaaleanpunaiset haaveet meni sillä sekunnilla viemäristä alas. Lapsiluku täynnä, kiitos nam.