Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Älä pelaa kun mun kaverit on täällä, ei niidenkään muijat pelaa"

Vierailija
01.11.2016 |

Tykkään yleensä poikaystävän luona pelailla GTA:ta jos hänellä on jotain omaa tekemistä. Hänellä on kaksi pleikkaa käytössä joten ei ole kyse siitä etteikö hän ja kaverinsa mahtuisi myös pelaamaan. Hän ei vaan halua että pelaan koska "muidenkaan muijat" ei pelaa. Minun pitäisi siis tylsistyä kuoliaaksi ja tuijottaa kun hän ja kaverinsa pelaavat.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli heti mieleen, et poikaystävä alkaa oleen kyllästyny suhun ja seurusteluun.

Vierailija
42/48 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaa duldolla niitten edessä, takaan että kukaan ei pelaa sen jälkeen vaan keksitte parempaan tekemistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet poliisille ja teet ilmoituksen viharikoksesta. Sitten tulet tädin luon lipittämään vähän rämettä.

t. Feministi

Vierailija
44/48 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 41 v. nainen, ja pelannut konsolipelejä noin 12-vuotiaasta asti. 80 ja 90-luvuilla ei ollut mitään väliä mitä sukupuolta kukakin on, kaikki pelasivat joita se kiinnosti. Sitten jossain välissä alkoi joku "tytöt eivät pelaa, ja jos pelaavat ovat huonoja" -ajattelu. Ja jos tytöt ovat huonoja, keski-ikäisten naisten pitäisi kai olla vielä huonompia. Itsekin olen aiheuttanut pienen itsetuntoskandaalin päihittäessäni sukulaispoikia Dark Soulsin PvP:ssä :D

Munkin tädit saivat slangin kun mulla alkoi kuukautiset ennen niiden tyttäriä.

t. Teinipoika

Vierailija
45/48 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska provo. Pelaamisesta yritetään nyt väen väkisin tehdä naisten juttuja. On toki naisia jotka pelaavat, mutta on myös naisia jotka tykkäävät nyrkittää miehensä anusta. Pääsääntöisesti näin ei ole.

Vierailija
46/48 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miltä sinusta tuntuisi jos se poikaystävä lakkaisi kynsiä ja laittaisi hiuksia, kun kaverit ovat kylässä?

Jännä ajatusmaailma,jos jonkun mielestä tytön pleikkarin pelaaminen on yhtä epäsovinnaista kuin poikien kynsien lakkaaminen.

AP,jätä tuollainen komenteleva urpo,tai jos haluat jatkaa hänen kanssaan,hanki oma pelikone ja innosta omat ystäväsi myös pelaamaan(joku jo aikaisemmin mainitsikin,että räiskintäpelien vaihtoehtoina ovat mm.nukkekoti- ja järjestelypelit.

Joka tapauksessa,älä anna poikakaverin sanelle mitä sinun täytyy tai et saa tehdä.

Vierailija
47/48 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska provo. Pelaamisesta yritetään nyt väen väkisin tehdä naisten juttuja. On toki naisia jotka pelaavat, mutta on myös naisia jotka tykkäävät nyrkittää miehensä anusta. Pääsääntöisesti näin ei ole.

Naiset pelaavat nykyään enemmän kuin miehet, eikä pelaaminen ennenkään ole ollut pelkästään miesten juttu. En koskaan lakkaa ihmettelemästä sitä itsevarmuutta, millä jotkut (yleensä miehet) laukovat tällaisia "totuuksia" ihan fiilispohjalta. Ja vielä väittävät, että jokin on väen väkisin tehtyä, jos oma mutu onkin väärässä. 

En näe yhtään syytä, miksi naiset eivät nauttisi pelaamisesta ihan yhtä paljon kuin miehet. Enkä yhtään syytä, miksi naiset olisivat siinä huonompia. 

Mun nelihenkisessä sisarusparvessa muuten 3 naista pelaa sekä konsoleilla että pc:llä. Veli on ainoa, joka ei peleistä ymmärrä mitään :D

Vierailija
48/48 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan