"Älä pelaa kun mun kaverit on täällä, ei niidenkään muijat pelaa"
Tykkään yleensä poikaystävän luona pelailla GTA:ta jos hänellä on jotain omaa tekemistä. Hänellä on kaksi pleikkaa käytössä joten ei ole kyse siitä etteikö hän ja kaverinsa mahtuisi myös pelaamaan. Hän ei vaan halua että pelaan koska "muidenkaan muijat" ei pelaa. Minun pitäisi siis tylsistyä kuoliaaksi ja tuijottaa kun hän ja kaverinsa pelaavat.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tyyppi meinaa? Siis hävettääkö sitä, kun sä pelaat vai pelkääkö, että rökität kaikki?
Sillä vaan, kun omat lapset ovat samanikäisiä, että tuntuis hullulta, että sen ikäinen poika puhelis tuommoisia. Tuntuu, että nykynuoret ovat noissa asioissa ihanan sukupuolettomia.
Tai illuusio johtunee omasta tyttärestä. Kolme veljeä ja missään asiassa ei voi olla poikia huonompi. Pimu sisuuntuu ihan älyttömästi, jos joku erehtyy dissaamaan "naisellista heikkoutta". Punnertaa nykyään kovempia lukuja kuin kukaan täällä, sylkeekin pisimmälle ja niin Bäfässä parhaimmat pisteet (?).
Itse olen 23, eikä kukaan ole dissannut mun pelaamista. Mun lapsuudessa tuli pleikka ja sen ostin jo silloin, ennen sitäkin pelailin jotain ja se oli ihan normaalia tytöillekin. Mielestäni vasta lähivuosina on kuullut jotain siitä kuinka pelaaminen olisi poikien juttu, vaikka näinhän asia ei ole ollut eikä ole vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tyyppi meinaa? Siis hävettääkö sitä, kun sä pelaat vai pelkääkö, että rökität kaikki?
Sillä vaan, kun omat lapset ovat samanikäisiä, että tuntuis hullulta, että sen ikäinen poika puhelis tuommoisia. Tuntuu, että nykynuoret ovat noissa asioissa ihanan sukupuolettomia.
Tai illuusio johtunee omasta tyttärestä. Kolme veljeä ja missään asiassa ei voi olla poikia huonompi. Pimu sisuuntuu ihan älyttömästi, jos joku erehtyy dissaamaan "naisellista heikkoutta". Punnertaa nykyään kovempia lukuja kuin kukaan täällä, sylkeekin pisimmälle ja niin Bäfässä parhaimmat pisteet (?).
Itse olen 23, eikä kukaan ole dissannut mun pelaamista. Mun lapsuudessa tuli pleikka ja sen ostin jo silloin, ennen sitäkin pelailin jotain ja se oli ihan normaalia tytöillekin. Mielestäni vasta lähivuosina on kuullut jotain siitä kuinka pelaaminen olisi poikien juttu, vaikka näinhän asia ei ole ollut eikä ole vieläkään.
Mä olen 44 v ja meillä oli pelikoneita kasarilla. Ei silloinkaan eroteltu erikseen, että tytöt ja pojat. Pelasin silloin, pelaan nyt.
Pelejä on enemmän räiskinnän ja väkivallan puolelta, eikä ne kaikkia naispuolisia miellytä. Osa meistä tykkää pelata nukkekotileikkejä (sims) ja järjestelyjuttuja (tetris/candycrush/hayday). :D
Sano poikaystävällesi että olis iloinen pelaavasta tyttöystävästä vai haluaisiko että olisit kynsiä ja hiuksialaittava massamuija. Älä anna poikaystävän määräillä tai yrittää muuttaa sua ihmisenä äläkä myöskään välitä kavereiden mielipiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Muiden tyttöystävät katselevat kun heidän poikaystävänsä pelaavat. Joskus lakkaavat samalla kynsiään tai laittavat kampauksia tms. Minusta ihan sairaan tylsää.
ap
Uskon, että voit näyttää pojan kavereiden silmissä jopa kiinnostavalta tyypiltä, jos pelaat. Ja muiden tyttöystävien silmissä tietenkin porukan rikkurina.
Onko sukupolvesi nyt sitä, jolle on ollut oman vaärisert vaatteet vauvasta asti, omat lelut ja legotkin? Tytöillä vaaleanpunaiset hoivaaja- ja prinsessajutut, pojilla tummat hirviö- ja voimamiesjutut?
Jos niin on, me täällä asiata vouhkanneet olemme olleet valitettavan oiekassa kaikissa niissä seurauksissa.
Ai niin, olett kasvaneet myös 7päivää-lehtien loisteessa, jne. Ja Suomiko muka tasa-arvoinen maa, kun sellaista seksismiskeidaa on päästetty? Naiset jo haluaa rakastella naisten kanssa, koska ovat nähneet vain alastomia naisia objekteina keskenään pyörimässä (tämä ei ollut sinulle sanottu 16 vuotias).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 44 v ja meillä oli pelikoneita kasarilla. Ei silloinkaan eroteltu erikseen, että tytöt ja pojat. Pelasin silloin, pelaan nyt.
Pelejä on enemmän räiskinnän ja väkivallan puolelta, eikä ne kaikkia naispuolisia miellytä. Osa meistä tykkää pelata nukkekotileikkejä (sims) ja järjestelyjuttuja (tetris/candycrush/hayday). :D
Olet kasvanut aikakaudella, jolla tyttöjen ja poikien värejä, vaatteita ja leluja ei eroteltu.
Vierailija kirjoitti:
Muiden tyttöystävät katselevat kun heidän poikaystävänsä pelaavat. Joskus lakkaavat samalla kynsiään tai laittavat kampauksia tms. Minusta ihan sairaan tylsää.
ap
Voi reps, mitä stereotyyppiteinejä. Suoraan jostain jenkkikomediasta.
Todella synkeää kuultavaa. Nyt ollaan sentään 2010-luvulla. Miten on mahdollista, että nuorella miehellä on tuollaiset asenteet? Vanhemmiltaanko on oppinut vai kavereiltaan? Jos kavereiltaan, niin vieläkin synkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Tytöt ja naiset ovat taidoiltaan ja kyvyiltään erittäin monipuolisia. Kunpa vielä opittaisiin ymmärtämään, että se ei ole mikään ihmisen hyvyyden mitta, miten loistavasti hän selviää miehisinä pidetyissä töissä ja tehtävissä. Toisin päin: sisuuntuvatko pojat, jos/kun eivät osaa ommella, laittaa ruokaa, tanssia tms. yhtä hyvin kuin tytöt? Eivätpä niin. Ymmärrän kirjoittajan pointin ja tyttären reaktion, mutta tytön ei tarvitse osata sylkeä pidemmälle kuin pojat ollakseen "yhtä hyvä" kuin he.
Hanki peliläppäri ja pelaa ihan kaikkien kiusaksi jotain parempaa kuin gta. Huutele myös pelailun lomasta "pc master race! nynnyt pelaa jotain konsolia! :D" Kokeile vaikka LoL tai GW2.
Minä olen 41 v. nainen, ja pelannut konsolipelejä noin 12-vuotiaasta asti. 80 ja 90-luvuilla ei ollut mitään väliä mitä sukupuolta kukakin on, kaikki pelasivat joita se kiinnosti. Sitten jossain välissä alkoi joku "tytöt eivät pelaa, ja jos pelaavat ovat huonoja" -ajattelu. Ja jos tytöt ovat huonoja, keski-ikäisten naisten pitäisi kai olla vielä huonompia. Itsekin olen aiheuttanut pienen itsetuntoskandaalin päihittäessäni sukulaispoikia Dark Soulsin PvP:ssä :D
Alat oikein suurieleisesti heiluttelemaan tukkaas ja ottamaan jotain sc kuvia siinä puoliks ruudun edessä.
Kyseesä taitaa kuitenkin olla nyt nuoruuden ajan ihan normi kuviot eikä mikää tasa-arvo asia:D Ehkäpä siinä porukassa on aina pelattu "äijien kesken" ja ei tämä poika sitten viitti ola se joka tilanteen muuttaa. Vrt; tyttöjen ilta ,minne joku yhtäkkiä alkaa tuomaan mukana aina poikaystävän
GTA on k-18 peli. Jos joku äityli täällä pohtisi antaisiko alaikäisen lapsensa pelata niin palstalaiset olis sitä mieltä että ei tietenkään. Nyt vaan kannustetaan 16-vuotiasta pelaamaan. Eihän kummankaan pitäisi ko. peliä pelata ollenkaan, 17 v. pojan eikä 16 v. tytön.
Vierailija kirjoitti:
ap
:DDDD
Ei kai tällaista voi oikeasti olla vuonna 2016??!!
Ok, ap osanottoni. Mutta kyllä sun kannattaisi vaihtaa ystäväpiiriä hieman nykyaikaisemmaksi. Tuo kuvailemasi tilanne on jotenkin niiiin 1994.
Vierailija kirjoitti:
Hanki peliläppäri ja pelaa ihan kaikkien kiusaksi jotain parempaa kuin gta. Huutele myös pelailun lomasta "pc master race! nynnyt pelaa jotain konsolia! :D" Kokeile vaikka LoL tai GW2.
Paras neuvo tähän mennessä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
:DDDD
Ei kai tällaista voi oikeasti olla vuonna 2016??!!
Ok, ap osanottoni. Mutta kyllä sun kannattaisi vaihtaa ystäväpiiriä hieman nykyaikaisemmaksi. Tuo kuvailemasi tilanne on jotenkin niiiin 1994.
Minä sanoisin että vuosiluvuissa voidaan mennä vieläkin kauemmaksi. Esimerkiksi meille tuli Sega-pelikonsoli juurikin -94 ja voi jestas kun luokan pojat olivat innoissaan kun kuulivat. Naapurissa oli Nintendo (tytöllä) ja olin niin pirun kateellinen (Sega oli minusta mälsä koska olisin halunnut pelata Mariota mutta ei sillä että Segakaan olisi mikään pettymys ollut). Mutta siis, pointtina on se, että tuolloinkaan katsottu mitenkään kieroon että tytöt pelasivat. Kuten joku tuolla aiemmin sanoi, minusta tuo kieroon katsominen on tullut vasta tässä kymmenen vuoden sisään. On miessukupuolen homma pelata ja naiset...noh, vissiin jakavat sitten meikkivinkkejä netissä.
Ap, mulla on 17 vuotias poika, joka ei tosiaan kieltäisi tytttöystäväänsä pelaamasta. Päinvastoin!
No miltä sinusta tuntuisi jos se poikaystävä lakkaisi kynsiä ja laittaisi hiuksia, kun kaverit ovat kylässä?
No älä mene sinne poikaystävän luo silloin kun sen kaverit on siellä pelaamassa.