Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisia ahdistaa uimahallin suihkussa mies, mutta ei lesbonainen?

Vierailija
01.11.2016 |

Miksi näin? Miksi naiset sanoo, että eivät halua miehiä tölläämään pilluja mutta lesboista ei mitään sanaa.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehillä se on taas toisinpäin :D

Vierailija
2/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska seksuaalisesta suuntautumisesta huolimatta naiset osaavat yleensä käyttäytyä. Olen käynyt varmaan tuhansia kertoja uimahallissa tai muualla naisten pukkareissa eikä kertaakaan kukaan ole töllöttänyt, vaikka epäilemättä osa kanssasuihkuttelijoista on ollut lesboja. Miehet sen sijaan töllöttävät vaikka olisi ihan vaatteet päälläkin. En sitten tiedä, mikä niissä on vikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi koska kenestäkään ei voi tietää onko se lesbo vai mikä se on. Oletusarvo on edelleen se, ett kaikki on heteroita. Kyllä minuakin lesbonaisena ahdistaisi jos siellä uimahallin suihkussa joku mies olisi.

Vierailija
4/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tulikin mieleeni kysymys, eli jos sinun (heteronaisen) pitäisi mennä saunaan alasti jonkun työtoverisi kanssa, ja vaihtoehtona olisivat lesbonainen, homomies sekä heteromies, niin mihin järjestykseen nämä laittaisit, eli kenen kanssa mieluiten ja kenen kanssa vähiten mieluiten? Se heteromies ei olisi mikään erityisen komea, eli et olisi ihastunut häneen ollenkaan.

Vierailija
5/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska seksuaalisesta suuntautumisesta huolimatta naiset osaavat yleensä käyttäytyä. Olen käynyt varmaan tuhansia kertoja uimahallissa tai muualla naisten pukkareissa eikä kertaakaan kukaan ole töllöttänyt, vaikka epäilemättä osa kanssasuihkuttelijoista on ollut lesboja. Miehet sen sijaan töllöttävät vaikka olisi ihan vaatteet päälläkin. En sitten tiedä, mikä niissä on vikana.

Niin se luonto on tarkoittanut, jos tätä ei kestä niin kannattaa muuttaa autiolle saarelle.

Vierailija
6/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehillä se on taas toisinpäin :D

No kai olen sitten jotain kolmatta sukupuolta, kun ei minulla ainakaan ole.

Vierailija
7/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siksi koska kenestäkään ei voi tietää onko se lesbo vai mikä se on. Oletusarvo on edelleen se, ett kaikki on heteroita. Kyllä minuakin lesbonaisena ahdistaisi jos siellä uimahallin suihkussa joku mies olisi.

Mutta oletusarvo on, että miehet tölläävät epäasiallisesti? Mistä ammennat miesvihasi?

Vierailija
8/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vain ahdistaisi jos tuijottaisi, oli sitten hetero- tai lesbonainen tai mies. 

Toisaalta vaikka tietäisin naisen olevan lesbo ja hän tuijottaisi minua, ei se olisi erityisen pelottavaa muun muassa siksi, että hänellä tuskin olisi voimaa raiskata.

Vierailija
9/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tulikin mieleeni kysymys, eli jos sinun (heteronaisen) pitäisi mennä saunaan alasti jonkun työtoverisi kanssa, ja vaihtoehtona olisivat 1. lesbonainen, 2. homomies sekä 3. heteromies, niin mihin järjestykseen nämä laittaisit, eli kenen kanssa mieluiten ja kenen kanssa vähiten mieluiten? Se heteromies ei olisi mikään erityisen komea, eli et olisi ihastunut häneen ollenkaan.

Tuossa järjestyksessä menisin.

Vierailija
10/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tulikin mieleeni kysymys, eli jos sinun (heteronaisen) pitäisi mennä saunaan alasti jonkun työtoverisi kanssa, ja vaihtoehtona olisivat lesbonainen, homomies sekä heteromies, niin mihin järjestykseen nämä laittaisit, eli kenen kanssa mieluiten ja kenen kanssa vähiten mieluiten? Se heteromies ei olisi mikään erityisen komea, eli et olisi ihastunut häneen ollenkaan.

Varmaan juuri tuossa kirjoittamassasi järjestyksessä, jos suhde kaikkiin olisi samanlainen. Tosielämässä tunnen homon jonka kanssa menisin saunaan mieluummin kuin tuntemani lesbon.

Vierailija
11/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vain ahdistaisi jos tuijottaisi, oli sitten hetero- tai lesbonainen tai mies. 

Toisaalta vaikka tietäisin naisen olevan lesbo ja hän tuijottaisi minua, ei se olisi erityisen pelottavaa muun muassa siksi, että hänellä tuskin olisi voimaa raiskata.

Pidät miestä joka katsoo naista, raiskaajana?

Vierailija
12/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tulikin mieleeni kysymys, eli jos sinun (heteronaisen) pitäisi mennä saunaan alasti jonkun työtoverisi kanssa, ja vaihtoehtona olisivat 1. lesbonainen, 2. homomies sekä 3. heteromies, niin mihin järjestykseen nämä laittaisit, eli kenen kanssa mieluiten ja kenen kanssa vähiten mieluiten? Se heteromies ei olisi mikään erityisen komea, eli et olisi ihastunut häneen ollenkaan.

Miksi? Lesbohan on suuremmalla todennäköisyydellä "ahmimassa silmillään tussuasi" kuin homomies.

Vierailija
13/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska n.80% naisista tykkää salaa myös naisista, ja kokevat mielihyvää jos joku Lesbo tuijottaa ihaillen kaunista kroppaasi ;)  Itse olen hetero, miehen kanssa suhteessa, mutta rakastan katsella kauniita naisia! En tosin töllää kuntosalin suihkussa ketään niin että se ihminen huomaisi :P 

Vierailija
14/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti miehiäkin ne heistä kiinnostuneet miehet tuntuvat ahdistavan enemmän kuin heistä kiinnostuneet naiset. Johtuisiko miesten huonosta tavasta ilmaista kiinnostuksensa liian tökerösti ja väärissä paikoissa turhan ahdistavalla tavalla?

Vierailija
15/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista että mieluummin lesbonaisen kuin homomiehen kanssa. 

Eli ahdistavampaa olisi se, että sinut näkisi alasti sellainen jolla ei ole samanlainen sukuelin (vaikka tiedät että hänellä ei ole mitään seksuaalista kiinnostusta sinua kohtaan) ja vähemmän ahdistavaa olla sellaisen kanssa joka saattaa katsella sinua seksuaalisessa mielessä, jos hänellä kuitenkin on sama sukuelin.

Vierailija
16/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä ainakaan tiedä jostain uppo-oudoista naisista, että onko ne lesboja vai heteroita. Ja muutenkin tunnen oloni kotoisammaksi, jos alastomana ollessani muuten kuin oman perheen kanssa, olen toisten naisten seurassa. En tiedä mistä johtuu, mutta niin vaan on. Eli menisin mieluummin saunaan lesbonaisen kuin miehen kanssa, ja sitä suuremmalla syyllä, jos kyseessä olisi työkaverit, eli ihmiset joiden kanssa pitää olla tekemisissä vielä saunomisen jälkeenkin.

Vierailija
17/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oisko vaikka siksi, että naiset harvemmin esim. raiskaa naisia, tai on uhka muutenkaan?

Ja ethän sä tiedä, kuka on lesbo, se ei lue otsassa.

Itse olen bi, naimisissa miehen kanssa.

Olen harrastanut seksiä naisten kanssa aiemmin elämässä, mutta ikinä en ole "sillä silmällä" katsellut muita naisia esim. uimahallissa tai kuntosalilla. Enkä katselisi alastomia miehiäkään. Ei kiinnosta ventovieraiden alastomat vartalot siten tippaakaan...eikä ole seksihommat mielessä, kun käy treenaamassa tai uimassa. Päinvastoin, yrittää vaan katsoa muualle ettei vahingossakaan näe muiden alastomuutta kuin sivusilmällä.

Kyllä naiset osaa kunnioittaa toisten naisten yksityistä suihkutiloissa, oli sitten hetero, bi, lesbo tai yksisarvinen. 

Vierailija
18/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta oletusarvo on, että miehet tölläävät epäasiallisesti? Mistä ammennat miesvihasi?

Eikö tässä ketjussa juuri aikaisemmin joku sanonut, että "on ihan luonnollista että mies tuijottaa, niin ne vaan on ohjelmoitu". Oletusarvo on, että alastonta naista mies töllää epäasiallisesti, koska niin se vain on. Ne töllää epäasiallisesti vaikka olisi vaatteet päällä.

Vierailija
19/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Lesbohan on suuremmalla todennäköisyydellä "ahmimassa silmillään tussuasi" kuin homomies.

Anteeksi nyt, mutta ihan näin lesbona voin sanoa, että edes oman tyttöystävän tussua en "ahmi silmilläni", ei se pillu nyt niin hyvännäköinen ole. Vielä vähemmän kiinnostaa jonkun random mamman jauhelihapillu uimahallin saunassa. Naisilla kun yleensä on niin, että tunteet kohdistuu ihmiseen eikä sukupuolielimeen.

Vierailija
20/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua alastomia miehiä suihkuun kanssani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi