Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisia ahdistaa uimahallin suihkussa mies, mutta ei lesbonainen?

Vierailija
01.11.2016 |

Miksi näin? Miksi naiset sanoo, että eivät halua miehiä tölläämään pilluja mutta lesboista ei mitään sanaa.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
22/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan haittaa ihmiset suihkussa, riippumatta sukupuolesta tai seksuaalisesta suuntautumisesta. En automaattisesti oleta, että kukaan haluaa minua töllistellä ja vaikka haluaisikin, niin ei se katsominen ole minulta mitään pois. 

Vierailija
24/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on se ja sama, minkä sukupuolen ja suuntautumisen edustajia on kanssani samoissa pukeutumis- ja suihkutiloissa, kunhan käyttäytyvät asiallisesti. Olen ollut sekasaunassakin monta kertaa niin lesbojen, heteromiesten kuin transihmistenkin kanssa ja tuolla maailmalla on ihan normaalia, että esim. uimahalleissa on yhteiset pukeutumistilat.

Vierailija
25/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tulikin mieleeni kysymys, eli jos sinun (heteronaisen) pitäisi mennä saunaan alasti jonkun työtoverisi kanssa, ja vaihtoehtona olisivat 1. lesbonainen, 2. homomies sekä 3. heteromies, niin mihin järjestykseen nämä laittaisit, eli kenen kanssa mieluiten ja kenen kanssa vähiten mieluiten? Se heteromies ei olisi mikään erityisen komea, eli et olisi ihastunut häneen ollenkaan.

Tuossa järjestyksessä menisin.

Mielenkiintoista että mieluummin lesbonaisen kuin homomiehen kanssa. 

Eli ahdistavampaa olisi se, että sinut näkisi alasti sellainen jolla ei ole samanlainen sukuelin (vaikka tiedät että hänellä ei ole mitään seksuaalista kiinnostusta sinua kohtaan) ja vähemmän ahdistavaa olla sellaisen kanssa joka saattaa katsella sinua seksuaalisessa mielessä, jos hänellä kuitenkin on sama sukuelin.

Miehet on kaikki pervoja, eiks se näin mene.

Vierailija
26/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ahdistaisi mies samassa suihkussa, siinähän olisi. Ei kiinnostaisi yhtään, paitsi jos näyttäisi Channing Tatumilta. Melkein kukaan ei näytä. Mutta totta kai protestoisin, jos joku mies haluaisi samaan suihkuun ängetä. Jos en protestoisi, mies tulkitsisi sen kutsuksi. Ja mistä päättelen, että tämä mies olisi kuolaamassa naisia eikä vain peseytymässä kuten minäkin? Siitä että hän änkeää sinne suihkuun naisten kanssa. Fiksu mies ei edes miettisi sitä.

Vierailija
27/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten käyn ihan yksityisesti suihkussa. En halua ventovieraiden katselevat minua, olivat he ihan mitä seksuaaliselta suuntausta tahansa.

Vierailija
28/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä haluaisi että kukaan töllää minua suhkussa. Enkä kyllä koskaan ole huomannut että nainen olisi niin tehnyt. Ne jotka ovat töllänneet esim. yhteisissä suihkutiloissa on olleet miehiä.

Vierailija
29/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Månsteri haluaisi nähdä lesbomiehen. Otsikko.

Vierailija
30/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä haluaisi että kukaan töllää minua suhkussa. Enkä kyllä koskaan ole huomannut että nainen olisi niin tehnyt. Ne jotka ovat töllänneet esim. yhteisissä suihkutiloissa on olleet miehiä.

Missä ihmeen yhteisissä suihkutiloissa olet oikein hillunut alasti?

Vierailija
31/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan liittymätön kysymys: miksi kummassa uimahalleissa ja kuntosaleilla ei ole suihkuverhoja? Tämä olisi melkoinen kilpailuvaltti, jos joku sen älyäisi. Minä ainakin kantaisin rahani sinne. En innostu julkisesta nakuilusta enkä edes tunne tarvetta selittää, miksi.

Vierailija
32/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään suihkutiloissa hillu.

Vierailija
33/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ainakaan tule näkyvää erektiota.

Vierailija
34/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaan liittymätön kysymys: miksi kummassa uimahalleissa ja kuntosaleilla ei ole suihkuverhoja? Tämä olisi melkoinen kilpailuvaltti, jos joku sen älyäisi. Minä ainakin kantaisin rahani sinne. En innostu julkisesta nakuilusta enkä edes tunne tarvetta selittää, miksi.

Ideana hyvä, mutta suihkuverhot tunnetusti ovat pahimpia bakteeripesiä.

Vierailija
35/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis yhteisissä suihkutiloissa, missä tällaista muka on tapahtunut.

Vierailija
36/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ainakaan tule näkyvää erektiota.

Mutta homomiehillä sitte tulee naisen seurassa?

Vierailija
37/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea ketjua mutta siksi ei ahdista että en koe seksuaalista vetoa naisia kohtaan. On siis ihan sama ooglaako lesbo vai ei. En myöskään ahdistu eläimistä tai lapsista ollessani naku tai mistä nyt vaan asioista joita kohtaan ihmiset tuntevat seksuaalista vetovoimaa. Enkä nyt tosiaankaan vertaa homoutta esim. pedofiliaan, vaan yritän selittää miksi lesbo ei haittaa. Pedofilia ei ole ok, homous on. Samalla periaatteella koska tykkään miehistä, jopa ajatus homomiehestä tai transunaisesta tuntuu ikävältä uimahallin purkkarissa, siitä huolimatta että tietäisin että mies on homo. Siinä ei toimi niinkään järki vaan tunteet. Homolla olisi varmaankin enemmän "pelättävää" kuin mulla siinä tilanteessa :D.

Vierailija
38/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihkutiloissa jossa saattaa olla sekä miehiä että naisia. Vain pieniosa suihkuista on sellaisia että niihin ei voisi mennä sekä miehet että naiset. Esim. meillä kotona ei ole yhtäkään suihkua joka olisi tarkoitettu vain jommalle kummalle sukupuolelle.

Vierailija
39/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siksi koska kenestäkään ei voi tietää onko se lesbo vai mikä se on. Oletusarvo on edelleen se, ett kaikki on heteroita. Kyllä minuakin lesbonaisena ahdistaisi jos siellä uimahallin suihkussa joku mies olisi.

Mutta oletusarvo on, että miehet tölläävät epäasiallisesti? Mistä ammennat miesvihasi?

Eikö tässä ketjussa juuri aikaisemmin joku sanonut, että "on ihan luonnollista että mies tuijottaa, niin ne vaan on ohjelmoitu". Oletusarvo on, että alastonta naista mies töllää epäasiallisesti, koska niin se vain on. Ne töllää epäasiallisesti vaikka olisi vaatteet päällä.

Mistä ammennat miesvihasi? Koetko yhtenään miesten tölläämistä kaupoissa ja muualla julkisilla paikoilla?

Oletusarvo kyllä on, että normaali mies on hyvätapainen ihminen. Paitsi tietysti miesvihaajilla joiden miehet tulisi viedä piikille koska nainen uhri heti kun samassa kiinteistössä on mies.

Vierailija
40/56 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihkutiloissa jossa saattaa olla sekä miehiä että naisia. Vain pieniosa suihkuista on sellaisia että niihin ei voisi mennä sekä miehet että naiset. Esim. meillä kotona ei ole yhtäkään suihkua joka olisi tarkoitettu vain jommalle kummalle sukupuolelle.

Kotona tietysti noin, mutta eihän siellä ole muita miehiä tuijottamassakaan kuin omat lapset tai oma aviomies. Vai asuuko teillä koko suku samassa asunnossa?

Oletan että puhut nyt jostain muusta paikasta kuin kodista, mutta en vieläkään ymmärrä mistä. Miksi et vain sano suoraan, kovin on salamyhkäistä. Kouluissa on pojilla ja tytöillä eri suihkutilat ja niin on myös uimahalleissa ja kylpylöissäkin. Ei urheiluseuroissakaan miehet ja naiset suihkuttele samassa pukuhuoneen suihkussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän