Miksi naisia ahdistaa uimahallin suihkussa mies, mutta ei lesbonainen?
Miksi näin? Miksi naiset sanoo, että eivät halua miehiä tölläämään pilluja mutta lesboista ei mitään sanaa.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä haluaisi että kukaan töllää minua suhkussa. Enkä kyllä koskaan ole huomannut että nainen olisi niin tehnyt. Ne jotka ovat töllänneet esim. yhteisissä suihkutiloissa on olleet miehiä.
Missä ihmeen yhteisissä suihkutiloissa olet oikein hillunut alasti?
En missään suihkutiloissa hillu.
Siis yhteisissä suihkutiloissa, missä tällaista muka on tapahtunut.
Suihkutiloissa jossa saattaa olla sekä miehiä että naisia. Vain pieniosa suihkuista on sellaisia että niihin ei voisi mennä sekä miehet että naiset. Esim. meillä kotona ei ole yhtäkään suihkua joka olisi tarkoitettu vain jommalle kummalle sukupuolelle.
Kotona tietysti noin, mutta eihän siellä ole muita miehiä tuijottamassakaan kuin omat lapset tai oma aviomies. Vai asuuko teillä koko suku samassa asunnossa?
Oletan että puhut nyt jostain muusta paikasta kuin kodista, mutta en vieläkään ymmärrä mistä. Miksi et vain sano suoraan, kovin on salamyhkäistä. Kouluissa on pojilla ja tytöillä eri suihkutilat ja niin on myös uimahalleissa ja kylpylöissäkin. Ei urheiluseuroissakaan miehet ja naiset suihkuttele samassa pukuhuoneen suihkussa.
Miksi sinua kiinostaa missä käyn suihkussa? Tai kenen kanssa siellä käyn? Miten se liittyy aloitukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä haluaisi että kukaan töllää minua suhkussa. Enkä kyllä koskaan ole huomannut että nainen olisi niin tehnyt. Ne jotka ovat töllänneet esim. yhteisissä suihkutiloissa on olleet miehiä.
Suihkutiloissa jossa saattaa olla sekä miehiä että naisia. Vain pieniosa suihkuista on sellaisia että niihin ei voisi mennä sekä miehet että naiset. Esim. meillä kotona ei ole yhtäkään suihkua joka olisi tarkoitettu vain jommalle kummalle sukupuolelle.
Kotona tietysti noin, mutta eihän siellä ole muita miehiä tuijottamassakaan kuin omat lapset tai oma aviomies. Vai asuuko teillä koko suku samassa asunnossa?
Oletan että puhut nyt jostain muusta paikasta kuin kodista, mutta en vieläkään ymmärrä mistä. Miksi et vain sano suoraan, kovin on salamyhkäistä. Kouluissa on pojilla ja tytöillä eri suihkutilat ja niin on myös uimahalleissa ja kylpylöissäkin. Ei urheiluseuroissakaan miehet ja naiset suihkuttele samassa pukuhuoneen suihkussa.
Miksi sinua kiinostaa missä käyn suihkussa? Tai kenen kanssa siellä käyn? Miten se liittyy aloitukseen?
Koska sinä aloit itse kertomaan kokemuksestasi kyseisessä paikassa, ilman että kukaan kysyi.
Mutta antaa olla, et sinä ole missään muualla suihkutellut kuin kotonasi, mutten olisit jo ajat sitten kertonut missä paikassa miehet muka tuijottelee suihkuttelevia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sinä aloit itse kertomaan kokemuksestasi kyseisessä paikassa, ilman että kukaan kysyi.
Mutta antaa olla, et sinä ole missään muualla suihkutellut kuin kotonasi, mutten olisit jo ajat sitten kertonut missä paikassa miehet muka tuijottelee suihkuttelevia naisia.
Minun kannatani jopa toivottavaa että uskot noin.
Varsinaisesti se ei häiritse että suihkussa saattaa olla kumpaa sukupuolta tahansa, mutta en käy niissä sen takia että haluaisin jonkun töllöttävän minua tai käyvän ko. paikassa töllistelemässä vastakkaista sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiaan liittymätön kysymys: miksi kummassa uimahalleissa ja kuntosaleilla ei ole suihkuverhoja? Tämä olisi melkoinen kilpailuvaltti, jos joku sen älyäisi. Minä ainakin kantaisin rahani sinne. En innostu julkisesta nakuilusta enkä edes tunne tarvetta selittää, miksi.
Ideana hyvä, mutta suihkuverhot tunnetusti ovat pahimpia bakteeripesiä.
No hyvänen aika! Mitä jos vaikka... pesisi ne aina välillä?
Nelosen kysymykseen:
Jos ihan pakko olisi jonkun kanssa saunaan mennä, niin sitten sen naisen kanssa, mutta koska olen koko ikäni pikkutytöstä asti aina saunonut yksin, en menisi kenenkään kanssa. En halua kekkuloida vieraiden edessä nahkasillani, olivat ne sitten miehiä tai naisia, homoja tai heteroita, aikuisia tai mukuloita. Tässä on yksi painava syy siihen, miksi en esim. käy uimahalleissa enkä juuri yleisillä uimarannoillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siksi koska kenestäkään ei voi tietää onko se lesbo vai mikä se on. Oletusarvo on edelleen se, ett kaikki on heteroita. Kyllä minuakin lesbonaisena ahdistaisi jos siellä uimahallin suihkussa joku mies olisi.
Mutta oletusarvo on, että miehet tölläävät epäasiallisesti? Mistä ammennat miesvihasi?
Eikö tässä ketjussa juuri aikaisemmin joku sanonut, että "on ihan luonnollista että mies tuijottaa, niin ne vaan on ohjelmoitu". Oletusarvo on, että alastonta naista mies töllää epäasiallisesti, koska niin se vain on. Ne töllää epäasiallisesti vaikka olisi vaatteet päällä.
Mistä ammennat miesvihasi? Koetko yhtenään miesten tölläämistä kaupoissa ja muualla julkisilla paikoilla?
Oletusarvo kyllä on, että normaali mies on hyvätapainen ihminen. Paitsi tietysti miesvihaajilla joiden miehet tulisi viedä piikille koska nainen uhri heti kun samassa kiinteistössä on mies.
Mistä oma naisvihasi kumpuaa? Onko sinusta lesbo heti automaattisesti miesvihaaja?
Minua tuijotetaan epäasiallisesti vähän joka paikassa. Kadulla, koulussa, töissä, kaupassa ja myös siellä uimahallissa. Ei toki kaikki, mutta aina on joku joka tuijottaa. En halua yhtään mahdollista tuijottelijaa samoihin suihkutiloihin kanssani. Normaali, hyvätapainenkin mies voi tuijottaa, ja takuuvarmasti tuijottaa jos sattuu samaan tilaan alastoman naisen kanssa.
Lesbo ei pystyis raiskaamaan mua, mies taas pystyisi. Jos lesbo tulis raiskaamaan, että hinkutettaisko vähän pilluja vastakkain, niin mä vastaisin vaan, että ei hinkutettais. Mies taas ilmeisesti kykenee tunkeutumaan naiseen väkisinkin, vaikka en kyllä tajua miten se onnistuu, jos nainen tappelee vastaan.
Lesbolla on itselläänkin tissit ja pillu, se ei ole niin nöyryyttävää olla lesbon tiirailemana, kuin miehen.
Muiden puolesta en voi puhua, mutta ainakin minua ahdistaa ihan yhtälailla jos joku, oli sitten nainen tai mies, katselisi alastomana. Ja siksi en käy uimahalleissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tulikin mieleeni kysymys, eli jos sinun (heteronaisen) pitäisi mennä saunaan alasti jonkun työtoverisi kanssa, ja vaihtoehtona olisivat lesbonainen, homomies sekä heteromies, niin mihin järjestykseen nämä laittaisit, eli kenen kanssa mieluiten ja kenen kanssa vähiten mieluiten? Se heteromies ei olisi mikään erityisen komea, eli et olisi ihastunut häneen ollenkaan.
Mikä ihme juttu nyt tuossa lesbonaisessa on? Olen ollut saunomassa monta kertaa lesbon duunikaverin kanssa, eikä ole käynyt mielen vieressäkään, että siinä jotain outoa olisi. Meitä on ollut muitakin ja kaverin lesbous on ollut ihan yleisessä tiedossa, eikä kukaan ole käsittääkseni nähnyt siinä mitään erikoista. Totta kai naiset saunovat keskenään riippumatta seksuaalisesta suuntautumisesta. Homomiehet ja heteromiehet saunovat miesten vuorolla. Meneväthän kaikki sukupuolen mukaan sinne pukukoppiinkiin ja suihkutiloihin.
Nainen, kun kävelet kadulla, olet töissä jne. tunnetko seksuaalista vetovoimaa jokaiseen mieheen, joka tulee vastaan? Et, kuten ei kukaan muukaan. Eihän mieskään kiihotu jokaisesta naisesta, jonka näkee. Varsinkin heteromiehet kuvittelevat, että homot kyyläävät ja himoitsevat heitä yleisissä suihkuissa ja pukuhuoneissa. Eivät homot ole kiinnostuneita jokaisesta vastaantulevasta miehestä, varsinkaan heteroista. Sama pätee lesboihin. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Minulle on se ja sama, minkä sukupuolen ja suuntautumisen edustajia on kanssani samoissa pukeutumis- ja suihkutiloissa, kunhan käyttäytyvät asiallisesti. Olen ollut sekasaunassakin monta kertaa niin lesbojen, heteromiesten kuin transihmistenkin kanssa ja tuolla maailmalla on ihan normaalia, että esim. uimahalleissa on yhteiset pukeutumistilat.
Missähän "maailmalla" tarkalleen ottaen on yleistä, että eri sukupuolet ovat samoissa tiloissa riisumassa/pesulla??? Omien kokemusteni mukaan suomalaiset (pohjoismaalaiset) ovat ehkä maailman avoiminta kansaa tässä suhteessa, esim. jenkeissä joillekin on kauhistus sekin, että omat vanhemmat ovat lastensa kanssa alasti pesulla! Jopa saunominen oman sukupuolen kesken, mutta vieraiden ihmisten kanssa on osalle kauhistus ja suojaksi pitää ottaa vähintään pyyhe. Myöskään monissa uskonnollisissa (katoliset, islamilaiset jne.) maissa ei tulisi kuuloonkaan nakuilla julkisesti vastakkaisen sukupuolen edessä.
Eli mihin maihin sinä viestilläsi mahdoit viitata..?
Nyt kun tuli puheeksi, niin eipä oikeastaan yhtään ahdistanut saunoa puolitutun lesbonaisen kanssa, siis ihan normaalisti ilman mitään ihme pyyhevirityksiä. Siis kaikin puolin asiallisen oloinen ihminen, ei mitenkään karikatyyrimäinen. Miesten kanssa pitäisi tuntea paremmin ennen sekasaunaa, varsinkin heteromiesten. Homomiehen kanssa kai olisi ihan jees, jos olisi muuten mukava ihminen, ei mikään naisvihaaja. Kai nämä on jotain luottamusjuttuja.
Luultavasti se johtuu siitä että mies voi syöksyä penetroimaan kun taas lesbo vain hyväntuulisesti lipoo.
Olen lesbo ja en kyllä tuijottele ketään uimahallin suihkussa
ÄLÄPÄS YLEISTÄ!!!Eikö ihminen normaalisti mene suihkuun , eikä toisia tölläämään. Olet itsesi nyt paljastanut , kysymykselläsi. Opetteleppa olla tölläämättä !!!
Edes alasti suihkussa ei tarvitse olla saadakseen osaksi miesten katseita.