Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monella nörtähtävällä miehellä on kaunis nainen?

Vierailija
31.10.2016 |

Monella nörtähtävällä miehellä on kaunis, hoikka, pitkähiuksinen, hyväkroppainen, hyväpeppuinen ja varsin hyvän rintavarustuksenkin omaava nainen. Nämä miehet taas itse eivät ole tavallista pulliaista kummoisempia ulkonäöltään. Ovat laihoja ja siimakätisiä, eivät usein edes kovin pitkiä, nipin napin edes naistaan pidempiä, eivätkä aina olekaan naistaan pidempiä. Lisäksi ovat muutenkin sellaisia sössöttäviä betamiehiä, joilta ei oikeat miesten työt onnistuisi ollenkaan.

Millä ihmeen avuilla nämä nörttiruipelot ovat onnistuneet saamaan ne kauniit naiset itselleen? Ja miksi nämä kauniit naiset eivät katsele esimerkiksi lihaksikkaita parimetrisiä miehiä?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on isot penikset tai rahakas tulevaisuus. Moni tradenomitytsy yrittää iskeä itselleen dippa-inssiä tai jotain kansantaloustieteen opiskelijaa.

Vierailija
2/38 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyksen eli rahan takia tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään it-alan miehistä. 

Vierailija
4/38 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole katsonut Sherlockia? Brainy is the new sexy! 

Jotkut naiset vaan tykkää älykkäistä miehistä, jollaisia nörtit usein ovat. Itsekin olen seurustellut vain ja ainoastaan älykkäiden miesten kanssa, koska muunlaiset ei vaan sytytä. Ulkonäöltään he ovat olleet hyvin erilaisia, on ollut kukkakeppinörttiä ja olutvatsanörttiä ja kaikkea siltä väliltä.

Vierailija
5/38 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörttien ajatellaan olevan hyvätuloisia it-ammattilaisia. Jos nörtti paljastuu tyhjätaskuksi niin nainen lähtee lätkimään samantien.

Vierailija
6/38 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen pitkähiuksinen ja isorintainen nainen, joka harrastan juoksua, joten peppu ja sääret ovat kunnossa. Mieheni kuuluu varmasti tuohon nörttikategoriaan, tosin on siinä sarjassa varmasti keskimääräistä menestyneempi. Ihastuin aikoinaan mieheni älyyn. Mies opiskeli luonnontieteellistä alaa, mutta osasi puhua kaikesta, niin venäläisestä klassikkokirjallisuudesta kuin jatsistakin, unohtamatta tietenkään ajankohtaisia aiheita. Älykkään ihmisen huumori on usein parempaa kuin tyhmempien, joten huumori vetosi myös. Ja toki itsekin olen pohjimmiltani nörtti, koska oikeastihan pitkähiuksinen ja isorintainen voi olla sitäkin.

Vierailija
7/38 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo siimakätiset ovat niitä Espanjasta tyrvapaikkaa hakeneita alieni Porvoolaisia.

Vierailija
8/38 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi komeilla, lihaksikkailla, muotitietoisilla , johtajilla on lihava, itsestään huolta pitämätön, meikitön, hapsuhiuksinen vaimo? Meillä on just tällainen komea urosjohtaja suuressa firmassa ja joskus törmännyt häneen vapaa-ajalla vaimonsa kanssa. Tietääkseni ovat olleet yhdessä tooodella pitkään (yli 10 vuotta).

Panisin tuota miestä vaikka heti. En tajua mitä näkee vaimossaan, mietin että sytyttääkö makuukammarin puolella lainkaan ?

Vierailija
9/38 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset tykkää vaan jännämiehistä ja alfamiehistä. Eiku...

Vierailija
10/38 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi komeilla, lihaksikkailla, muotitietoisilla , johtajilla on lihava, itsestään huolta pitämätön, meikitön, hapsuhiuksinen vaimo? Meillä on just tällainen komea urosjohtaja suuressa firmassa ja joskus törmännyt häneen vapaa-ajalla vaimonsa kanssa. Tietääkseni ovat olleet yhdessä tooodella pitkään (yli 10 vuotta).

Panisin tuota miestä vaikka heti. En tajua mitä näkee vaimossaan, mietin että sytyttääkö makuukammarin puolella lainkaan ?

Minä asun Suomen ulkopuolella hyvin menestyneiden ihmisten asuinalueella, ja loppujen lopuksi lähes kaikki rikkaat johtajat ovat edelleen naimisissa sen nuoruuden vaimon tai miehen kanssa. Tunnen vain yhden nuoren ja nätin kakkosvaimon. Koska onhan se rakkaus jotain muutakin kuin ulkonäköä.

Vierailija
11/38 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörtähtävät miehet ovat seksikkäitä. Esimerkiksi markiplierille, jacksepticeyelle ja kubz scoutsille lämpeisin koska vain.

Vierailija
12/38 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitushan on ihan täyttä paskapuhetta. 90% nörttimiehistä ei ole naista nähnytkään metriä lähempänä. Kassajonoa ei lasketa. 

Vierailija
13/38 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ne kauniit naisetkin olla itse nörttejä ja älykköjä. Ovat löytäneet henkisesti samankaltaista seuraa.

14/38 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyydellä, huumorintajulla, intohimoisuudella, vetoavalla elämäntavalla, luovuudella, hyvillä ihmisuhdetaidoilla, tyylitajulla, ystävällisyydellä ja assertiivisuudella, esimerkiksi. 

Vierailija
15/38 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mun mies on the ultimate geek, mutta Kiefer Sutherland -lookalike ja ei kulje missään huppareissa ja hevibändipaidoissa. Älä yleistä.

Vierailija
16/38 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti pidän älykkäitä miehiä kaikkein kuumimpina. En ollenkaan syty henkilön ulkonäöstä, vaan se mitä päästää suustaan ratkaisee. Tosin ulkonäkö voi olla turn off, mutta satun myös pitämään hoikista miehistä lihaksikkaampien sijaan, ja hieman sellaisista poikamaisista piirteistä perinteisen miehekkäiden piirteiden sijaan.... Eli todella moni "nörttimies" on omaan mieleeni, sitten kun vielä uskaltaisin avata suuni ja puhua heille. Toki nämä nyt ovat vain yhden henkilön mieltymyksiä, mutta olen tavannut paljon muitakin naisia joiden ihanne ei ole ns. "perinteinen" miesihanne.

Vierailija
17/38 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostovoima.

Vierailija
18/38 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitushan on ihan täyttä paskapuhetta. 90% nörttimiehistä ei ole naista nähnytkään metriä lähempänä. Kassajonoa ei lasketa. 

Aika moni noista nörttimiehistä ei edes halua naista, nörtit keskittyvät nörtteilyyn eikä mielenkiinto riitä naisten perässä juoksemiseen. Sen sijaan jos nörttimies haluaa naisen niin hänellä on ihan hyvät mahdollisuudet saada sellainen.

Vierailija
19/38 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin jonkun esim. Edward Snowdenin tapaisen riemusta kiljuen, mutta eipä oo näkynyt...

Vierailija
20/38 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Älykkyydellä, huumorintajulla, intohimoisuudella, vetoavalla elämäntavalla, luovuudella, hyvillä ihmisuhdetaidoilla, tyylitajulla, ystävällisyydellä ja assertiivisuudella, esimerkiksi. 

Näin juuri. Yleensä nörtit on fiksuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä